Tbau5 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ser ut som dette kan måle seg med gulost vs hvitost. Selv sier jeg kjærringstøt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har hørt både kjerringstøt og heksestøt om hverandre, men enkemannsstøt har jeg aldri hørt om engang. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kjerringstøt har jeg alltid brukt, alle jeg kjenner bruker også det. Har vel litt med dialekt, og hvor man kommer fra.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nok en gang tar dere alle feil. Det heter enkestøt. Støttes! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 jeg sier heksestøt, kommer fra stavanger om det kan gi noen pekepinne på om det er geografiskegrenser for hvor man sier hva? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 "Enkemannsstøt" blir bare for dumt og alle som sier det LJUGER. Det heter kjerringstøt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå