Gå til innhold

Enkemannsstøt, kjerringsstøt eller heksestøt?


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jarmo, og det mener du seriøst at denne er?

 

1: Topcien spør om Raid eller IDE-disker.

2: mens selve avstemmingen er man har en Raptor eller ikke. Topic samsvarer ikke med avstemmningen, og det irriterer meg.

 

Dette spørsmålet holder langt høyere "kvalitet" enn den som jeg henviser til. Dette spørsmålet er nesten litt interessant, fordi jeg aldri har hørt om enkeman, kjerring, kjærring eller all slags rare formulering. Ikke nok med det, jeg er er heller ikke alene med å kalle det for "støt" eller "au".

 

Hvem vant mellom gul og hvitosten, egentlig?

Lenke til kommentar
Jarmo, og det mener du seriøst at denne er?

 

1: Topcien spør om Raid eller IDE-disker.

2: mens selve avstemmingen er man har en Raptor eller ikke. Topic samsvarer ikke med avstemmningen, og det irriterer meg.

6974948[/snapback]

 

Nr. 1 Feil, les> Raptor eller vanlige disker i RAID.

Nr. 2 les nr.1 en gang til ;)

Lenke til kommentar

Men trengte den tråden egentlig en poll? :hmm:

Både tror og håper det var Gulost som vant.. egentlig logisk... *finner en ost som er GULfarga og kaller den Hvitost? WTF?*

 

Men hvertfall, virker som om det er enkemannstøt som er mest utbredt her eller?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Omfglolxplozion, det heter så klart kjerringstøt! Alle som mener noe annet er lettere berusede polske bygdetullinger som ikke klarer å snakke fordi de har ristet ut alle tennene mens de kjører rundt i traktoren sin på grusvei og hører på DDE.

 

Det er i hvert fall min personlige mening. :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Kjærringstøt sier jeg. Søkte på "kjærringstøt" på google fordi jeg fikk nettop den kraftigste kjærringstøten jeg noen gang har fått, og da kom jeg fram til denne tråden :) noen som har gjort det samme?:p

Det er vel på en måte en scene inni armen ved albuen som gjør at man får det, men bare når man bøyer albuen. Hva er dette egnetlig? Jeg lente nemling albuen på vinduskarmen, og "dro" armen nedover, helt til jeg fikk et skikkelig smell der. :thumbdown:

 

Edit: Så nettop at denne tråden var 4 år gammel, hehe :innocent:

Endret av Brun Melk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...