Gå til innhold

Ny telefon, Qtek eller noe annet?

teaspoon

Anbefalte innlegg

Fikk en telefon fra Mobilland idag der de sa at bindingstiden min var utgått og om jeg ville ha meg en ny K750i for 200kr mot at jeg forlenget bindingen enda ett år, noe jeg selvfølgelig takket nei til.

Men siden de nå var så greie at de opplyste meg om at bindingen var utgått (personlig trodde jeg at det var enda ett år igjen :p ) så er jeg på utkikk etter en ny telefon. Har lyst på en telefon med litt størelse på skjermen og med mulighet for å kjøre GPS navigasjon med fotoboks-varsel. Den bør også ha både radio og MP3 mulighet.

Den bør også være i "lommeformat", og ikke koste mer enn 4000kr med eller uten abb.

Noen tips om hvilken smartphone/pocketpc/mobil som hadde passet meg? Har sett litt på Qtek 9100 og den virker grei, men er det andre og eventuellt bedre "dingser" som enten er på markedet nå, eller dukker opp iløpet av ikke alt for lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk en telefon fra Mobilland idag der de sa at bindingstiden min var utgått og om jeg ville ha meg en ny K750i for 200kr mot at jeg forlenget bindingen enda ett år, noe jeg selvfølgelig takket nei til.

Men siden de nå var så greie at de opplyste meg om at bindingen var utgått (personlig trodde jeg at det var enda ett år igjen :p ) så er jeg på utkikk etter en ny telefon. Har lyst på en telefon med litt størelse på skjermen og med mulighet for å kjøre GPS navigasjon med fotoboks-varsel.  Den bør også ha både radio og MP3 mulighet.

Den bør også være i "lommeformat", og ikke koste mer enn 4000kr med eller uten abb.

Noen tips om hvilken smartphone/pocketpc/mobil som hadde passet meg? Har sett litt på Qtek 9100 og den virker grei, men er det andre og eventuellt bedre "dingser" som enten er på markedet nå, eller dukker opp iløpet av ikke alt for lang tid?

6958512[/snapback]

Qtek 9100 er strengt tatt utdatert etter at HTC TYTN /qtek 9600 kom på markedet.

Ellers så har vel Mitac Mio a701 en del av de spesifikasjonene du er ute etter..

http://www.gsmarena.com/mitac_mio_a701-1261.php

Lykke til med valget av ny telefon!!

Lenke til kommentar

hei teaspoon

jeg er også intresert i mobiltelefon med de samme spesifikasjonene som du nevner. :)

jeg sikler litt på å kjøpe den nye HTC P3300

den har:

gps m/TomTom Navigator 6

fm radio

mp3

storskjerm

Wi-Fi (noe Mitac Mio a701 ikke har tror jeg??)

++

koster litt mer enn 4000,- (5.403,- komplett) men du slipper å kjøpe gps. Den kommer inn 5/10-06

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325701

lykke til med mobil kjøpet

Lenke til kommentar
Mulig at 9100 er utdatert, men med tanke på at 9600 er helt ny på markedet og koster 4000kr mer, så blir det dessverre ikke den. a701 ser fristende ut, får ta meg en runde på diverse el-sjapper og sjekke form og funksjonalitet på ett par telefoner til helga.

6959740[/snapback]

a701 har en rekke bugs og du vil finne svært få som har den. Meg bekjent er det to leverandører i Norge av denne, dette er Zepto og et annet firma.

Per dags dato kan ingen i Norge reparere denne om noe går galt. Jeg har hatt to stykker av denne og begge "døde" innen en uke var omme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...