VikinGz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har falt pladask for ei som er 8 år eldre enn meg, er det normalt? Er strax 19... da kan du regne selv hvor gammel hun er.... Trenger ett lite råd.... Tenkte og spørre om hun ble med ut i helga... men vet ikke helt Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det behøver ikke være rart. 8 år er da ikke så mye. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er neppe noe problem ! Om du liker henne og vice versa, kan alderen neppe spille noen rolle slik jeg ser det ! _nifty_ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg synes alder er litt.. rart. Jeg tør knapt å flørte med jenter som er to år yngre enn meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Samboeren min er 8 år eldre enn meg, er ikke noe negativt det. Er du glad i henne så har de 8 åra null å si. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Syns ikke det har noe å si. Skjønt, er du snart 19, og hun hadde vært 11, så hadde det vært noe annet. I voksen alder spiller det vel ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Langt ifra unormalt. Syntes generelt damer litt eldre enn meg selv er mer attraktive jeg da. Dem fleste har vel igrunn "rast i fra seg" litt uti 20-åra også og det er jo langt ifra noe minus. 27 er forresten en flott og fin alder som ikke bør disses! Lenke til kommentar
trekommafjorten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 jeg mener det bare er rart om du selv gjør det rart. Jeg har et venneparr, en er 21 og andre er 29, de er lykkelig gift, og har det utrolig bra sammen. Mange vil nok mener det er unaturlig, men jeg synes du skal gjøre det du selv ønsker og føler for, ikke hva andre forventer at du gjør. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Takker Ble litt bedre selvtilit av det der Syns ikke det har noe å si. Skjønt, er du snart 19, og hun hadde vært 11, så hadde det vært noe annet. I voksen alder spiller det vel ikke så stor rolle. Det hadde vært litt feil gitt..... *off topic* Velkommen til forumet trekommafjorten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 når det gjelder følelser så drit i hva folk skulle mene, det er DU som skal være lykklig. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 når det gjelder følelser så drit i hva folk skulle mene, det er DU som skal være lykklig. 6958464[/snapback] Godt poeng ! _nifty_ Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det eneste som har noe å si når det gjelder alder er når aldersforskjellen er. Er gutten/jenta 14 og gutten/jenta 23 så har det noe å si. er gutten/jenta 23 og gutten/jenta 32 så er det ikke ille. Forskjellen har på hvor i "vokseprossesen" personene er. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) vil da ikke si at det er så galt, så lenge det er oppover fra 19. alder forskjellen dabber liksom litt av da... føler også det er bedre når det er vi som er de yngste, siden vi er litt mer modne jo eldre vi blir i forhold til jentene/damene som er i 20 års alderen, føler at de stopper på en viss alder ved 20.... må legge til at jeg har en kompiss på 25 som ble dumpet for en som var 15, hun er 19... og må si det at det er litt naturligere å se de to enn ho med han nye... Endret 28. september 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 BTW Tenk praktisk. Kvinner lever lenger en menn...... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Får spørre henne ut da Takker for alle svar Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva med 17 (gutt) og 21 (jente)? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nei når du er over 18 så syntes jeg ikke det er noe problem. Men om dere selv får det til å fungere når dere sikkert er på litt forskjellige steder i livet er jo opp til dere. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva med 17 (gutt) og 21 (jente)? 6959868[/snapback] Ser ikke på det som noe problem heller. Hvis det blir spørsmål om barnerov (på tull, selvfølgelig) så er det jo jenta som får de spørsmålene i dette tilfellet, og da har det lite å si, siden det er mer akseptert, eller hvordan det er. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En grei regel i tvilstilfeller er: X/2+7=Y, hvor X er alderen på den eldste parten og Y er alderen på den yngste. Ser dog ingen problemer med dette tilfellet her. En nittenåring og tjuesjuåring kan være nærme nok hverandre modningsmessig til at dette ikke trenger å by på problemer. Skjønner godt at man faller for damer mot slutten av 20-årene, da disse ofte har "funnet seg selv" og utstråler en helt annen selvtillit og modenhet enn litt yngre jenter. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 X/2+7=Y Så gammel er ikke jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå