Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei:) Slo netopp til på netthandelen, og kjøpte denne ... Mitt spørsmål er egentlig bare; duger den? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det kommer nok lyd ut av den... det tror jeg. Men jeg ville ikke stille opp i DB-drag i den eller SQ-konkurranse med den. Med bilstereo er faktisk slik at du får det du betaler for. Jeg ville ikke hatt skyhøye forventninger til den "deren der". Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det har jeg heller ikke Bare lurer på om det er litt trøkk i den Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Om den trøkker avhenger av hva slags forsterker du har/kommer til å kjøpe Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Om jeg kjøper en bra en, så vil det trøkke bra? Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Om jeg kjøper en bra en, så vil det trøkke bra? 6959335[/snapback] Den vil nok trøkke greit med en kraftig amp. Men SQ'en blir ett annet kapittel og en annen diskusjon. Når det er sagt tror jeg du får mye trøkk for pengene om du fikk den for rundt 4-500kr. Så ja, subben er bra til prisen vil jeg anta, så lenge den virker når du får den! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Om jeg får lov å være så uhøflig: hvorfor i alle dager har du kæsjet ut for noe du ikke har peiling på hvordan er? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Om jeg får lov å være så uhøflig: hvorfor i alle dager har du kæsjet ut for noe du ikke har peiling på hvordan er? 6962148[/snapback] Noe jeg også lurer på. Er man usikker bør man forhøre seg før man handler. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) fordi den kostet 440 kroner? Det var en nettauksjon = billig Om den ikke er bra, får jeg solgt den for en bedre pris uansett... Endret 29. september 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 det tror eg ikke..da må han som isåfall kjøper den ha ENDA mindre peiling enn det du har. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 haha, subben koster jp oppimot 1000 andre plasser da, så den er verdt mer en 440 kroner... Jeg tror det er du som ikke har peiling her... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvis du finner en street thug, med en sprengt sub, og sier at dette er orntlige greier fra usa. Å at den gir ut 15000 watt max, så får du vel solgt den for 1000kr. *le* Jeg kunne ha tatt den subben fra deg for en 50 lapp, kunne ha likt og sett hvor mye den tålte Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 haha, subben koster jp oppimot 1000 andre plasser da, så den er verdt mer en 440 kroner... Jeg tror det er du som ikke har peiling her... 6964601[/snapback] Du må ikke sjekke på andre plasser hva ting koster som du handler på netthandelen. Det meste de selger der er "crap" med viledne priser på andre sider, IMO. Hadde jeg vært deg hadde jeg spart de pengene og heller brukt et par hundrelapper ekstra for å kjøpe en kvalitetssub. En fin 12" Sony Xplod koster 650kr elns. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei:) Slo netopp til på netthandelen, og kjøpte denne ... Mitt spørsmål er egentlig bare; duger den? 6958340[/snapback] Hvis du ser på bildene nederst på nettsiden der, så ser du jo at den duger! Folka koser seg jo og digger musikken! Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 haha, subben koster jp oppimot 1000 andre plasser da, så den er verdt mer en 440 kroner... Jeg tror det er du som ikke har peiling her... 6964601[/snapback] Du må ikke sjekke på andre plasser hva ting koster som du handler på netthandelen. Det meste de selger der er "crap" med viledne priser på andre sider, IMO. Hadde jeg vært deg hadde jeg spart de pengene og heller brukt et par hundrelapper ekstra for å kjøpe en kvalitetssub. En fin 12" Sony Xplod koster 650kr elns. 6974753[/snapback] Hva mener du med villedene priser? Vi har jo ingen priser hos oss. Kun nettauksjon hvor alt begynner på 1 krone. Fint om du sier hvor du ser dette slik at jeg kan få noen til å fikse dette. Einar. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg mener ikke at dere har villedene priser, men de andre "nettbutikkene" som også selger deres varer, som feks; http://www.uscarvor.no/ . Hvordan kan dere selge en forsterker som er satt som 3500kr på uscarvor.no for kun 600-900kr på deres auskjoner? Dere må vel oppleve gigantiske underskudd... Lenke til kommentar
kadett Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg mener ikke at dere har villedene priser, men de andre "nettbutikkene" som også selger deres varer, som feks; http://www.uscarvor.no/ . Hvordan kan dere selge en forsterker som er satt som 3500kr på uscarvor.no for kun 600-900kr på deres auskjoner? Dere må vel oppleve gigantiske underskudd... 6984028[/snapback] Men likevell går butikken så det suser med overskudd, hvilken forklaring har du på det? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg mener ikke at dere har villedene priser, men de andre "nettbutikkene" som også selger deres varer, som feks; http://www.uscarvor.no/ . Hvordan kan dere selge en forsterker som er satt som 3500kr på uscarvor.no for kun 600-900kr på deres auskjoner? Dere må vel oppleve gigantiske underskudd... 6984028[/snapback] Men likevell går butikken så det suser med overskudd, hvilken forklaring har du på det? 6984575[/snapback] Har du hørt om innkjøpspris og utsalgspris? Mener jeg leste at netthandelen selger ca 25% av varene sine med tap, dvs under deres innkjøpspris. Husk at de selger mye rart, billig og dyrt. Noen varer det går mye av har de kanskje en veldig lav innkjøpspris på, mens andre ting selger de så vidt med tap. Dette har de helt sikkert kalkulert nøye, da de er nødt til å tjene penger i lengden. Jeg kjøpte et par høytalere hos Netthandelen for noen dager siden, og jeg betalte mer for de hos Netthandelen enn jeg ville gjort hos komplett. Dette gjorde jeg med vilje da jeg visste at Komplett hadde flere mnd leveringstid. Det som var litt kjipt var at de hadde fått en bulk i siden under transport virker det som, dessuten så den ene ganske brukt ut. Men jeg orker ikke sende de tilbake.. betalte ikke mye for de uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Var det god lyd i de da? Gidder du å legge ut link til de? Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg mener ikke at dere har villedene priser, men de andre "nettbutikkene" som også selger deres varer, som feks; http://www.uscarvor.no/ . Hvordan kan dere selge en forsterker som er satt som 3500kr på uscarvor.no for kun 600-900kr på deres auskjoner? Dere må vel oppleve gigantiske underskudd... 6984028[/snapback] Men likevell går butikken så det suser med overskudd, hvilken forklaring har du på det? 6984575[/snapback] Har du hørt om innkjøpspris og utsalgspris? Mener jeg leste at netthandelen selger ca 25% av varene sine med tap, dvs under deres innkjøpspris. Husk at de selger mye rart, billig og dyrt. Noen varer det går mye av har de kanskje en veldig lav innkjøpspris på, mens andre ting selger de så vidt med tap. Dette har de helt sikkert kalkulert nøye, da de er nødt til å tjene penger i lengden. Jeg kjøpte et par høytalere hos Netthandelen for noen dager siden, og jeg betalte mer for de hos Netthandelen enn jeg ville gjort hos komplett. Dette gjorde jeg med vilje da jeg visste at Komplett hadde flere mnd leveringstid. Det som var litt kjipt var at de hadde fått en bulk i siden under transport virker det som, dessuten så den ene ganske brukt ut. Men jeg orker ikke sende de tilbake.. betalte ikke mye for de uansett. 6984792[/snapback] Ja det stemmer at i snitt går vi i minus på 25 % av våre varer. Totalt går det i pluss. Men så lenge vi lar kundene bestemme prisen så er det en risiko i dette. Hvis du har trøbbel med en bulk her så bør du absolutt klage. Vi kommer da til å finne en løsning med deg som du skal være fornøyd med. At vi noenganger selger en vare for 600-900 kroner og den koster 3.500 et annet sted vitner om igjen at det er billig hos oss. I snitt så selger vi en vare til en butikks innkjøpspris. Vi dropper et ledd, og kan dermed selge en vare billigere en alle andre. Håper ikke vi går konkurs med det første heller:) Einar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå