flogieboogie Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hey Har oppsettet som du ser i signaturen og ble litt overraska over temperaturen som ble vist av CPU med Asus PCProbe II. Den måler i skrivende stund 34 grader, hvor alt jeg kjører er IE på hardware. Er dette mye? Er det noe som jeg bør forandre på? Jeg har ikke overklokket noe og har brukt kjølepasta Noen tips? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) 34 grader er helt normalt Ingenting å bekymre deg for. Ligger selv på 39 nå, og ca. 45-50 ved load. Jeg har dog overklokket GPU en del, som skaper mer varme generelt i kabinettet, men vet ikke hvor mye det har å si. Endret 28. september 2006 av meinhold Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 34 grader er helt normalt Ingenting å bekymre deg for. Ligger selv på 39 nå, og ca. 45-50 ved load. Jeg har dog overklokket GPU en del, som skaper mer varme generelt i kabinettet, men vet ikke hvor mye det har å si. 6958175[/snapback] Nei ok Det var bra! ble nesten litt bekymra siden kjølern var såpass stor og jeg har forholdsvis god luftkjøling i kabinettet. Grafikkortet mitt x1900xt 512 mb ligger på 41 grader omtrent noe som jeg ikke synes er så ille. 50 og utover når jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå