joikern Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 heisann jeg har nettopp byttet kabinett på min pc. alt funkern men lyden funker ikke har prøvd med et nytt lydkort men deg funker heler ikke. noen som veit hva feilen kan vere? mvh joikern Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 heisann jeg har nettopp byttet kabinett på min pc.alt funkern men lyden funker ikke har prøvd med et nytt lydkort men deg funker heler ikke. noen som veit hva feilen kan vere? mvh joikern 6958142[/snapback] har du installert driver for lydkort da? Lenke til kommentar
joikern Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 nei er et gammelt et som ikke trenger driver, men vil gjerne ha det interne til og funke. 7.1 sjønner u. men hva tror dere kan vere feilen? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Selfølgelig trenger det drivere. Interne? Søk etter drivere til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
joikern Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 det er sån at jeg ikke har formatert har bare bytta kabinett liks. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 det er sån at jeg ikke har formatert har bare bytta kabinett liks. 6958305[/snapback] funket det før du skiftet kabinett da? dessuten om det er det interne du skal bruke må du få lyddriver til det.. Lenke til kommentar
joikern Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 ja det funket før. har altid brukt det interne. hakke formatert pcen etter kabinettskifte. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 har du husket å sette inn ac, 97 kabelen? i hovedkortet altså. det bruker å være en kabel som skal kobles inn nederst i hovedkortet. Lenke til kommentar
joikern Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 hmmm ossen kabel er det? hvor kommer den fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå