SiR0 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kun ett år etter at BenQ overtok mobilavdelingen til Siemens, trekker de seg nå ut av landet. Les mer Lenke til kommentar
Espen Skoglund Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 I grunnen fornuftig. Håper ikke de beveger seg for langt unna tradisjonel Siemens eller hva de har videreført under Benq-Siemens. Må si meg godt fornøyd med særlig EF81. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bra de tør ta takene gamle siemens ikke turde, kjedelig om de skal lide samme skjebne som siemens. Håper virkelig de lykkes etterhvert De har ihvertfall endel interessante modeller som skiller seg litt fra mengden. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Akkurat det jeg også mener! Syns BS produserer bra kvalitet. Kjøpte EL71 idag, og jeg er ikke annet enn storfornøyd. Hadde BS forsvunnet vet jeg ikke hva slags mobil jeg skulle kjøpt neste gang! Alltid vært siemens for meg =) Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) KONKURSDOMSTOLEN I "MÜNICH"!! Det får da være måte på.... Hvis ingen skjønte det, så heter det "München" på norsk... Endret 1. oktober 2006 av Trommealvar Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Spørs om de kommer til å fortsette salg av mobiler i Europa da, eller om de vil konsentrere seg om Asia. Trist for de 3000 ansatte, men som et tysk nettsted skrev: - man kan ikke melke en død ku Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Får håpe de fortsetter i europa og, alltid bra med konkurranse, kjedelig når 90% av de du treffer på gata har SE, nokia eller samsung. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er greit nok det at andre bruker en annen telefon enn meg. MEN, jeg syns det er svært få som kan måle seg opp mot BS/Siemens sin struktur, smarte løsninger og annet snaks som jeg liker på de telefonene. Ja, synd hvis BS ikke selges i europa etterpå Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 BS har noen fine telefoner, men synest de henger litt etter på markedet. Men uansett, håper de overlever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg