HrSteen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Har nylig kjøpt meg en k800i med tele2 abbonement. Men hver gang jeg skal sende mms så får jeg beskjed om jeg ikke er i hjemmenett og om jeg vil fortsette. Noen vært borti slikt? Måtte også stille inn at rss-feeds skulle få lov å bruke alle nett istedenfor hjemmenettet. 1. prioritet på nett er telenor (ferdig oppsatt fra leverandør). Endret 28. september 2006 av stoners Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Men Tele2 har vel egne oppsett, altså kan du ikke bruke Telenors oppsett. Sjekket Tele2`s hjemmeside? Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hjemmenettet til Tele2 er Comviq i sverige, Tele2 Roamer i Telenor norge, ergo sier den "ikke i hjemmenett" og du må forandre på RRSfeeden. Den MMS funksjonen bare informerer deg at det kan være dyrere å sende/evt problemer i forhold til ditt SIMkorts hjemmenett. //Hit Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Men Tele2 har vel egne oppsett, altså kan du ikke bruke Telenors oppsett. Sjekket Tele2`s hjemmeside? 6958139[/snapback] Oppsettet heter: Tele2 MMS Tele2 Internett Tele2 GPRS osv Kommer ferdig installert på telefonen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hjemmenettet til Tele2 er Comviq i sverige, Tele2 Roamer i Telenor norge, ergo sier den "ikke i hjemmenett" og du må forandre på RRSfeeden. Den MMS funksjonen bare informerer deg at det kan være dyrere å sende/evt problemer i forhold til ditt SIMkorts hjemmenett. //Hit 6959989[/snapback] Akkurat ja.. Synes det var litt småirriterende å få den beskjeden. men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå