Gå til innhold

Hjelp til å ta igjen på en kamerat.

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For ca. 1 uke siden skjedde det endel:

Første dagen, så tok noen venner å holdt meg igjen ett stopp på bussen. Jeg tenkte, greit det gjør ikke noe.

2. dagen de planlegger det samme, og jeg får vite det. Når vi går på bussen, så omringer 3-4 stk. meg, slik at jeg ikke skal gå av på stoppet, jeg skal av på. Som ventet så holdt de meg igjen på stoppet mitt. Når vi kommer til neste stopp, åpner bussmanenn dørene for de som skal av. De prøver å holde meg igjen, men denne gangen går det ikke så bra. Jeg tar i sikkelig fart og sparker han ene, slik han går bak i bussen, så han treffer veggen. Så snur jeg meg... Han ene blir så redd at han legger fra seg sekken min, som han tok. Så kommer det en anenn og tar tar tak i sekken min. Jeg tar å klapper til han i ansiktet, så han også gir fra seg sekken. Jeg tar på meg sekken, og han som gikk bak i veggen av sparket, tar jeg å dytter enda engang. Jeg dytter visst for hardt, slik at han fyker ut av bussdøra, mens de lukker seg. Heldigvis for han åpner busssjåføren døra igjen, så jeg kan gå ut og han inn igjen.

Dette skjedde mens resten av bussen sto der som publikum, som holdte på dø av latter. Etter det er det ingen som har funnet på å gjøre noe slikt mot meg igjen :p

(Kan også nevnes at det ikke var mobbing, men en gjeng kamerater som gjorde det, før dere kommer med noen beskyldninger om at jeg mobbeoffer)

Lenke til kommentar
Ett saligt ballespark, i full public.

-Det svir

-Han kommer til å gråte av smerte -> Folk kan plage han for det.

-Sparker du hardt nok, kommer han til å bli kjent som "gutten som spydde i skolegåren".

-Å gi ett ballespark er alltid gøy. Win - Win situasjon.

6958237[/snapback]

tja, vet ikke jeg, om man sparker noe i ballene blir man tatt som en feiging, sliker det ivertfal på den skolen jeg går

Lenke til kommentar
legg noe som ikke lukter godt i skapet han hvis dere har slikt

6958291[/snapback]

Ta å kjøp sursild eller apretifsil (slike tynne sildeskiver), og legg noen biter i baggen hans når han ikke ser det (f.eks i pausen)... det lukter litt... eller gammelost, som du åpner i ene hjørnet

er

Bestill en lommefitte til han, og sørg for at han åpner pakken foran moren.

6959786[/snapback]

Hva med en stor negerdildo og vaselin?

Eller så kan du jo helle vann rett i buksa hans slik at det ser ut som han har tissa ut seg

Endret av abrj
Lenke til kommentar
For ca. 1 uke siden skjedde det endel:

Første dagen, så tok noen venner å holdt meg igjen ett stopp på bussen. Jeg tenkte, greit det gjør ikke noe.

2. dagen de planlegger det samme, og jeg får vite det. Når vi går på bussen, så omringer 3-4 stk. meg, slik at jeg ikke skal gå av på stoppet, jeg skal av på. Som ventet så holdt de meg igjen på stoppet mitt. Når vi kommer til neste stopp, åpner bussmanenn dørene for de som skal av. De prøver å holde meg igjen, men denne gangen går det ikke så bra. Jeg tar i sikkelig fart og sparker han ene, slik han går bak i bussen, så han treffer veggen. Så snur jeg meg... Han ene blir så redd at han legger fra seg sekken min, som han tok. Så kommer det en anenn og tar tar tak i sekken min. Jeg tar å klapper til han i ansiktet, så han også gir fra seg sekken. Jeg tar på meg sekken, og han som gikk bak i veggen av sparket, tar jeg å dytter enda engang. Jeg dytter visst for hardt, slik at han fyker ut av bussdøra, mens de lukker seg. Heldigvis for han åpner busssjåføren døra igjen, så jeg kan gå ut og han inn igjen.

Dette skjedde mens resten av bussen sto der som publikum, som holdte på dø av latter. Etter det er det ingen som har funnet på å gjøre noe slikt mot meg igjen :p

(Kan også nevnes at det ikke var mobbing, men en gjeng kamerater som gjorde det, før dere kommer med noen beskyldninger om at jeg mobbeoffer)

7169805[/snapback]

Det der hadde jeg IKKE akseptert hvis jeg hadde vært deg. Venner gjør bare ikke sånnt på kødd. Meningen er at du skal kunne be dem om å slutte og flytte seg. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en seriøs prat med dem og kanskje spurt om de virkelig er noen gode venner. Eventuellt finne nye...

Lenke til kommentar
Opprette en ny hotmail. Legge deg til msn hans og utgi seg for å være en dame som er interresert i han. Pur underholdning i ukesvis framover...  ;)

6964071[/snapback]

Dette er priceless, du får garantert se en god del av hans MSN-moves. :D

7170789[/snapback]

lol, det er morro, men det er slemt å.

Den gangen jeg gjorde det så fant jeg ut at kanskje det er lyrt og vite om folk er fake eller o det virkelig er de IRL.

Så hver gang noen legger meg til pleier jeg å få det bevist.

Lenke til kommentar

En fyr jeg kjenner hadde en bag skittentøy han skulle ta med seg hjem til helga for å få vasket, og hadde bagen stående hos en annen kompis midlertidig.

Så, jeg og den andre kompisen min smurte inn buksa og boxer'n hans med en blanding av nugatti, peanøttsmør og vann, i et fint "uheldig" mønster. Gleden var stor når han ga bagen med skittentøy til mora si, og så ringte oss opp og klagde over at vi hadde "dritet oss ut i klærne hans".

Ellers er det en klassiker å lage helvete med tingene hans, for å så utnytte det hele over lengre tid. Tenker f.eks på å fjerne plugg og pluggledning fra mopeden, og så lage en fin liten "gåte" om hvordan han skal få den tilbake. Vær anonym til siste slutt.

Men syntes fortsatt at å låse baggen til fyren fast i buss-setet med en kodelås, for å så sende koden på SMS 15min senere, var den absolutt beste ideèn. Kudos! :)

Lenke til kommentar

Jeg var i bølle-mood igår. Vi var på vei hjem fra seriehelg i volleyball, og en kamerat av meg hadde sovna. Så vi tok like godt å fant frem tannkremen til en og griste det utover kinnet hans. Det morsomste var at han klinte det enda mer utover når han våkna! På klærne og på sikkerhetsbelte :p Du kan jo tenke i de baner...

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Opprette en ny hotmail. Legge deg til msn hans og utgi seg for å være en dame som er interresert i han. Pur underholdning i ukesvis framover...  ;)

6964071[/snapback]

Dette er priceless, du får garantert se en god del av hans MSN-moves. :D

7170789[/snapback]

Hm... Tror det er noen som lurer meg på den måten nå, og jeg tror han som gjor/gjør det holder på å inrømme det nå :p

Faen, jeg ble eid :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...