Gå til innhold

Hjelp til å ta igjen på en kamerat.

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En atomic wedgie gjør nok susen.

6958067[/snapback]

er ikke det da man drar underbuksa opp i ræva og over hodet?så fett.

6958458[/snapback]

Skal litt til med dagens boksere.

6958487[/snapback]

Neida. Vi dro nesten boxeren over hodet på en kamerat :p. Tror han hadde en boxer av bomull. Han måtte nesten dra den ut av tarmen etterpå :D.

Men, du må ta igjen gutt (i form av slag/balleslag/ballespark :D). Er du den som aldri tar igjen, så er du den som alle går etter når de skal finne på noe kødd.

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Haha! Han er min beste kamerat, men vi er litt sånn at vi kødder med hverandre. Jeg mest verbalt, mens han må dra det lengre... :hrm:

Dere spurte om litt info om han. Han bruker linser, går allmenn med kun realfag sammen med meg, liker å spille data, spiller også på samme fotball lag som meg, og vi trener sammen på samme helsestudio.

Har tenkt litt selv, og vurderte å kjøpe en billig kodelås, og låse fast bagen hans til buss-setet :p Vil dette kunne få konsekekvenser for meg på noen måte? Altså at buss-sjåføren må hjelpe han eller noe.

Eventuelt kan jeg jo ringe han opp etter 15 min og gi han koden.

Men kom gjerne med bedre forslag dere! :D

Edit: ErlendRu, jeg går vk1 på Greveskogen.

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
"Pakke i posten" er jo en klassiker, gå igjennom absolutt alt her http://www.gjerrigknark.com/ og bestill alt mulig.. Helst slik at han må si opp et eller annet abbonement, men porto på 100-200 "gratis" ting er en fin sak å få og..

6958716[/snapback]

Hehe, ja, det er en klassiker. En kamerat av meg ble et offer for den der. Blant annet gikk han på mystisk vis fra "Martin" til "Martine" og fikk diverse Libresse-produkter i posten. Uten noen fraktkostnader, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Hvis han er en kamerat av deg, og klarer å ta en spøk slik det virker, synes jeg du burde gjøre noe han sent kommer til å glemme. Jeg ville kanskje gjort det på helsestudioet, ta tingene hans, sko, bag, klær og liknende og lim dem fast med superlim, det sterkeste du finner. Han kommer garantert til å bli frustrert når han skal prøve å løfte på tingene, og kommer til å få en lekse han sent vil glemme. Problemet er at han lett kan gjøre det samme mot deg neste gang.... :D

Lenke til kommentar
Ok, ikke så snilt gjort i det lange løp, men er det virkelig å mobbe?

6958225[/snapback]

Hvis noen gjør deg noe mot din vilje gjentatte ganger, så kalles det mobbing..

6958240[/snapback]

Hva som helst av erting og uskyldig mobbing kan jo kalles mobbing da =/ Folk har gjort veldig mye rart mot meg mot min vilje opp gjennom årene, og jeg har selvsagt tatt igjen. Allikevel anser jeg meg hverken for å ha blitt mobbet eller å ha vært en mobber i noe tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...