H.M.Kongen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En atomic wedgie gjør nok susen. 6958067[/snapback] er ikke det da man drar underbuksa opp i ræva og over hodet?så fett. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En atomic wedgie gjør nok susen. 6958067[/snapback] er ikke det da man drar underbuksa opp i ræva og over hodet?så fett. 6958458[/snapback] Skal litt til med dagens boksere. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) En atomic wedgie gjør nok susen. 6958067[/snapback] er ikke det da man drar underbuksa opp i ræva og over hodet?så fett. 6958458[/snapback] Skal litt til med dagens boksere. 6958487[/snapback] Neida. Vi dro nesten boxeren over hodet på en kamerat . Tror han hadde en boxer av bomull. Han måtte nesten dra den ut av tarmen etterpå . Men, du må ta igjen gutt (i form av slag/balleslag/ballespark ). Er du den som aldri tar igjen, så er du den som alle går etter når de skal finne på noe kødd. Endret 28. september 2006 av chrml Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Haha! Han er min beste kamerat, men vi er litt sånn at vi kødder med hverandre. Jeg mest verbalt, mens han må dra det lengre... Dere spurte om litt info om han. Han bruker linser, går allmenn med kun realfag sammen med meg, liker å spille data, spiller også på samme fotball lag som meg, og vi trener sammen på samme helsestudio. Har tenkt litt selv, og vurderte å kjøpe en billig kodelås, og låse fast bagen hans til buss-setet Vil dette kunne få konsekekvenser for meg på noen måte? Altså at buss-sjåføren må hjelpe han eller noe. Eventuelt kan jeg jo ringe han opp etter 15 min og gi han koden. Men kom gjerne med bedre forslag dere! Edit: ErlendRu, jeg går vk1 på Greveskogen. Endret 28. september 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Gå for den siste der Ziron, han blir meget irritert, men du må gjøre det uansett. Genialt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Haha! Det må du gjøre.. Men du kommer jo sikkert til å starte en liten krig da. Greveskogen ja, der går jeg å. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har tenkt litt selv, og vurderte å kjøpe en billig kodelås, og låse fast bagen hans til buss-setet 6958602[/snapback] HAHA, gjør det! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Men det er vel egentlig bare å hekte av reimene? Er det ikke? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 "Pakke i posten" er jo en klassiker, gå igjennom absolutt alt her http://www.gjerrigknark.com/ og bestill alt mulig.. Helst slik at han må si opp et eller annet abbonement, men porto på 100-200 "gratis" ting er en fin sak å få og.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Men det er vel egentlig bare å hekte av reimene? Er det ikke? 6958697[/snapback] Ja, der sier du noe, men det må da finnes et eller annet på bagen man ikke kan ta av med det første. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 "Pakke i posten" er jo en klassiker, gå igjennom absolutt alt her http://www.gjerrigknark.com/ og bestill alt mulig.. Helst slik at han må si opp et eller annet abbonement, men porto på 100-200 "gratis" ting er en fin sak å få og.. 6958716[/snapback] Hehe, ja, det er en klassiker. En kamerat av meg ble et offer for den der. Blant annet gikk han på mystisk vis fra "Martin" til "Martine" og fikk diverse Libresse-produkter i posten. Uten noen fraktkostnader, selvfølgelig. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvis han er en kamerat av deg, og klarer å ta en spøk slik det virker, synes jeg du burde gjøre noe han sent kommer til å glemme. Jeg ville kanskje gjort det på helsestudioet, ta tingene hans, sko, bag, klær og liknende og lim dem fast med superlim, det sterkeste du finner. Han kommer garantert til å bli frustrert når han skal prøve å løfte på tingene, og kommer til å få en lekse han sent vil glemme. Problemet er at han lett kan gjøre det samme mot deg neste gang.... Lenke til kommentar
salah Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Kjøp masse dildoer til han på Kondomeriet. Operasjon Den perfekte hevn. Tro meg, den slår ann. Særlig hvis andre får vite det. Endret 28. september 2006 av salah Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Få noen til å distrahere ham og knyt fast sekken hans, ham selv, skoene hans e.l. til bussen, til pulten på skolen, e.l. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 HAHA, da har jeg nettopp meldt en kammerat inn i Klikk Libresse :!: Gleder meg til han får velkomstpakken om ca. 4 uker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ok, ikke så snilt gjort i det lange løp, men er det virkelig å mobbe? 6958225[/snapback] Hvis noen gjør deg noe mot din vilje gjentatte ganger, så kalles det mobbing.. 6958240[/snapback] Hva som helst av erting og uskyldig mobbing kan jo kalles mobbing da =/ Folk har gjort veldig mye rart mot meg mot min vilje opp gjennom årene, og jeg har selvsagt tatt igjen. Allikevel anser jeg meg hverken for å ha blitt mobbet eller å ha vært en mobber i noe tilfelle. Lenke til kommentar
salah Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 HAHA, da har jeg nettopp meldt en kammerat inn i Klikk Libresse :!:Gleder meg til han får velkomstpakken om ca. 4 uker 6958898[/snapback] Sørg gjerne for at han blir tatt med det også.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvor gammel er han egentlig? 10?Slaa han neste gang det skjer. Ikke finn deg i slikt tull. 6958254[/snapback] herregud! Vi snakker om en av kompisene her ! .... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Blodpupp! Ta et klype-tak på brystvorta hans (regner med at det er gutt) og vri rundt. Det svir sykt, er utrolig morro og han blir rød der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bestill en lommefitte til han, og sørg for at han åpner pakken foran moren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå