Gå til innhold

noen som har forslag til gamer pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kan ike og lage slik pris liste i pris guide så jeg skriver hvordan deler.

GeForce nvidia 7950GTX

harddisk på 2*320 Gb

2048Mb eller mer da selvfølgeli

6957845[/snapback]

Domt å gå for 7950gx om du spør meg, siden det det kommer ut nye skjermkort med DX10 støtte om noen måneder, da kan du ikke bruke skjerkortet der til de nyeste spill ;) Bortkastet 5k om du spør meg.

Sjekk det HER

Oppsettet der skal være veldig klokkevennlig og skjermkortet er like bra som et 7900gt ;) Best å gå for det og oppgradere senere til et med DX10 støtte ;):cool:

Lenke til kommentar

Domt å gå for 7950gx om du spør meg, siden det det kommer ut nye skjermkort med DX10 støtte om noen måneder, da kan du ikke bruke skjerkortet der til de nyeste spill ;) Bortkastet 5k om du spør meg.

Du kan bruke skjermkortet på de nyeste spillene, det er vel det at du ikke kan bruke de nyeste effektene.

Lenke til kommentar

Du kan bruke skjermkortet på de nyeste spillene, det er vel det at du ikke kan bruke de nyeste effektene.

6958221[/snapback]

Jeg er ikke helt sikker på det men leser at folk på forumet snakker om at kortene uten DX10 støtte kommer til å bli ubruktbar på de nyeste spillene :hmm:

Lenke til kommentar
prosessor: amd athlon x2,

skjermkort: ati radeon x850xt

2gb ramm (minne)

2x 250gb,sata harddisk

hovedkort: dfi lanparty ut  rdx200 cf - dr

viftekontroler: zalman  zm-mfc1

de trur eg vill fungere

6958403[/snapback]

D er ikke lurt å gå for AMD siden core 2 duo som er best nå ;)

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

6958221[/snapback]

Jeg er ikke helt sikker på det men leser at folk på forumet snakker om at kortene uten DX10 støtte kommer til å bli ubruktbar på de nyeste spillene :hmm:

6958283[/snapback]

Vet du hvor mye vil disse nye skjermkortene vil koste?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

D er ikke lurt å gå for AMD siden core 2 duo som er best nå ;)

6958578[/snapback]

eg trude du skulle ha gamer pc

amd er garantert best til spilling mens penium er best til og rediger filmer og bilder ;)

6958967[/snapback]

HEi camaro jeg ser at du er ny her! Velkommen på forumet :)

Sjekk sia HER Du der kan du sammenligne forskjellige prosessorer ;) Du kan for eksepel starte me AMD 5000+ og Intel conroe E6600 DU hvem som er best får du sjekke selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...