RulleRimfrost Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ser 12" med Core solo er nede i under 8000,- nå. Perfekt for oss buss-programmerere. Noen som har ytelsestester på denne ? Og driver de fortsatt å lodder CPU fast i s479-sokkel på laptoper ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nei, de lodder ikke fast prosessorene. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ser 12" med Core solo er nede i under 8000,- nå. Perfekt for oss buss-programmerere. Noen som har ytelsestester på denne ?Og driver de fortsatt å lodder CPU fast i s479-sokkel på laptoper ? 6957801[/snapback] core solo / duo kommer både i fc-pga og fc-bga om jeg ikke tar helt feil (info om dette finner du i spesifikasjons-pdf på intel sidene), men vil tro at de fleste maskinene har fc-pga. LV og ULV versjonene derimot kommer kun i fc-bga, dessverre Jeg er også interessert i ytelsestester av T1300 (sammenliknet med pentium m, core duo, core 2 duo). Har denne prosessoren i min pc. Hvilken 12" koster under 8000? Link? Endret 28. september 2006 av mandela Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Siba selger Amilo pro 3205 til 7999,- (web). Men Siba er vel ikke kjent for å liste opp forpakningen på cpuene sine Hadde jo vært grisemorro om den var løs, da de vel kommer til å benytte samme sokkel på kommende 64-bits deler... Google lister bare opp millioner av Mac-tester på denne CPUen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Google lister bare opp millioner av Mac-tester på denne CPUen. 6958072[/snapback] vet det, så etter benchmarks for den prosessoren før kjøp, kun mac mini kom opp :/ Angående fcpga vs fcbga, du kan kanskje sjekke med http://www.fujitsu-siemens.no/ som siba linker til? Endret 28. september 2006 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå