Gå til innhold

Skrive ut en bok fra Acrobat


CrazyDog

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ønsker å skrive ut et dokument (A4) i Adobe Acrobat, slik at dette kan stiftes som en bok i A5-format.

 

Jeg har en skrives som skriver ut på begge sider, men dersom jeg velger det (med 2 sider pr. ark), kommer sidene fortløpende. For å kunne stifte den i midten, må rekkefølgen være litt annen. Hvordan kan jeg skrive ut i ønsket rekkefølge?

 

For å illustrere har jeg laget en tegning. Jeg er altså på punkt 1...

post-74262-1159448965_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

 

Problemet er at da kommer sidene ut fortløende og dersom man stifter disse sammen, vil side 1 væree på først side, mens side 2 vil være på siste...

 

Jeg ønsker at første ark skal inneholde først og siste side, ark 2 skal inneholde andre og nest siste side osv.

 

Var redd for at mitt spørsmål skulle misforstås, og det er grunnen til at jeg har prøvd å illustrere problemstillingen med tegning...

Endret av CrazyDog
Lenke til kommentar

Vel, dette har jeg kommet på på egen hånd. Grunnen til at jeg spurte var at jeg trodde det kanskje fantes en enklere måte å gjøre det på, nemlig vha. et eller annet smart program. Men dette viser at det ikke finnes... 1000 takk for svar, da er det i hvertfall bekreftet at den manuelle metoden er den eneste.

Endret av CrazyDog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...