The-Floyd Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har veldig lyst til å slutte å røyke nå, føler det er på tide med et nytt forsøk. Syntes dette røykeavvenningsprogrammet (www.nikotinfri.no) virket veldig seriøst. Noen som har sjekket det ut? Var ikke så dyrt heller... Lenke til kommentar
supertine Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har veldig lyst til å slutte å røyke nå, føler det er på tide med et nytt forsøk. Syntes dette røykeavvenningsprogrammet (www.nikotinfri.no) virket veldig seriøst. Noen som har sjekket det ut? Var ikke så dyrt heller... 6957722[/snapback] Jeg var storrøyker, 30 om dagen i 10 år. Leste endelig ikke-røyker og har ikke vært i nærheten av å ta en røyk siden 2. mars. Boka forteller rett og slett om hvorfor vi tror vi må ha røyk, og at det handler om å se hva røyk faktisk er. Superspennende bok. Man skal røyke mens man leser den. Lenke til kommentar
The-Floyd Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Den boken har jeg lest, fungerte ikke så bra. Hjalp veldig på motivasjonen, men fulgte meg ikke gjennom hele prosessen. Det er derfor jeg tenker at et sånt internett-kurs hadde vært greit. Er det ingen som har prøvd det? Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Mamma brukte Happy Ending, hu har ikke røyka siden mars. Lenke til kommentar
The-Floyd Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Happy ending kostet nesten 1500 kroner... nikotinfri var bare litt over 300. Det er en ganske stor forskjell. Endret 29. september 2006 av The-Floyd Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Egentlig er 1500kroner ingenting i forhold til hva det faktisk koster å røyke. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Slutta å røyke tvert da jeg ble inspirert av en venninne som sluttet. Men jeg gikk opp 2-3kilo, gomla jo sjokkis, brus frukt og alt mulig annet for å stagge lysten. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vurderer å slutte med f*enskapet selv snart... Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Happy ending kostet nesten 1500 kroner... nikotinfri var bare litt over 300. Det er en ganske stor forskjell. 6965336[/snapback] Det betyr ikke nødvendigvis at nikotinfri.no er bedre. Lenke til kommentar
The-Floyd Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Men det betyr heller ikke at nikotinfri.no er dårligere. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er og dama røyket, så blei hu på tjukken, og fikk veldig klar beskjed om å slutte å røyke viss hu skulle slutte. Så da sluttet eg og. Spørs om det var økonomisk, men det er et annet spørsmål. haha t-t-thog du ann ? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er og dama røyket, så blei hu på tjukken, og fikk veldig klar beskjed om å slutte å røyke viss hu skulle slutte. Så da sluttet eg og. Spørs om det var økonomisk, men det er et annet spørsmål. haha t-t-thog du ann ? 6976289[/snapback] Hehe. Hmm, skulle til å si, du spare på det med tia. Men jeg er ikke så sikker på det. :!: Uansett, gratulerer. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er og dama røyket, så blei hu på tjukken, og fikk veldig klar beskjed om å slutte å røyke viss hu skulle slutte. Så da sluttet eg og. Spørs om det var økonomisk, men det er et annet spørsmål. haha t-t-thog du ann ? 6976289[/snapback] Hehe. Hmm, skulle til å si, du spare på det med tia. Men jeg er ikke så sikker på det. :!: Uansett, gratulerer. 6976525[/snapback] Takktakk.. =) Er nå noen mnd siden han kom til verden. Men det er nå kjekt da hvertfall. Lenke til kommentar
The-Floyd Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Gratulerer Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kult å være far når man går i 10. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kult å være far når man går i 10. 6979387[/snapback] Jepp, særlig når han påstår at han har gått to år på vgs... Lenke til kommentar
salah Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg var dritt lei av å ikke ha penger nok til maten hver dag, fikk rundt 50 kr av mamma for å kjøpe mat for de pengene, de gikk omtrent alltid til snus. Så min motivasjon var å ikke gå rundt med rumlende mage og vondt i hodet pga lite mat. Riktignok snakker jeg om snus, men det er mye mer avhengighet av snus enn det er med røyk Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har lest en blogg omen dame som brukte det der. Funket visst veldig bra. Men jeg røyker ikke! Careface! Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Leste litt på de sidene, synes det virker bra. Har bare røkt ca. 2-3 måneder selv, 5-10 om dagen, ingen i helgene, og har egentlig slutta nå, får ikke abstinenser eller noe slikt, savner bare kosen og avslappelsen. Tar ett trekk-en røyk for dagen nå, fortsatt ingen ting i helgene, og vet ikke om jeg gidder å slutte mer enn det, kjøper ikke lenger, bare får et trekk av noen andre som røyker, og det er vel ikke så forferdelig skadelig å røyke så lite? Edit: Nå som jeg tenker på røyk, fikk jeg JÆVLA lyst på en, men er ikke gammel nok til å kjøpe selv, og er hjemme i juleferien, samme grunn til at jeg ikke røyker i helgene. Er nok helt slutt for meg på nyåret Endret 23. desember 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå