Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ønkser å slutte å røyke... nikotinfri.no ?

The-Floyd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har veldig lyst til å slutte å røyke nå, føler det er på tide med et nytt forsøk.

Syntes dette røykeavvenningsprogrammet (www.nikotinfri.no) virket veldig seriøst.

Noen som har sjekket det ut? Var ikke så dyrt heller...

6957722[/snapback]

Jeg var storrøyker, 30 om dagen i 10 år. Leste endelig ikke-røyker og har ikke vært i nærheten av å ta en røyk siden 2. mars.

Boka forteller rett og slett om hvorfor vi tror vi må ha røyk, og at det handler om å se hva røyk faktisk er. Superspennende bok. Man skal røyke mens man leser den.

Lenke til kommentar

Er og dama røyket, så blei hu på tjukken, og fikk veldig klar beskjed om å slutte å røyke viss hu skulle slutte.

Så da sluttet eg og. :D

Spørs om det var økonomisk, men det er et annet spørsmål. :p haha

t-t-thog du ann ?

Lenke til kommentar
Er og dama røyket, så blei hu på tjukken, og fikk veldig klar beskjed om å slutte å røyke viss hu skulle slutte.

t-t-thog du ann ?

6976289[/snapback]

Hehe.

Hmm, skulle til å si, du spare på det med tia. Men jeg er ikke så sikker på det. :!:

Uansett, gratulerer. :)

Lenke til kommentar

t-t-thog du ann ?

6976289[/snapback]

Hehe.

Hmm, skulle til å si, du spare på det med tia. Men jeg er ikke så sikker på det. :!:

Uansett, gratulerer. :)

6976525[/snapback]

Takktakk.. =)

Er nå noen mnd siden han kom til verden.

Men det er nå kjekt da hvertfall. :D

Lenke til kommentar

Jeg var dritt lei av å ikke ha penger nok til maten hver dag, fikk rundt 50 kr av mamma for å kjøpe mat for de pengene, de gikk omtrent alltid til snus. Så min motivasjon var å ikke gå rundt med rumlende mage og vondt i hodet pga lite mat.

Riktignok snakker jeg om snus, men det er mye mer avhengighet av snus enn det er med røyk ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Leste litt på de sidene, synes det virker bra.

Har bare røkt ca. 2-3 måneder selv, 5-10 om dagen, ingen i helgene, og har egentlig slutta nå, får ikke abstinenser eller noe slikt, savner bare kosen og avslappelsen.

Tar ett trekk-en røyk for dagen nå, fortsatt ingen ting i helgene, og vet ikke om jeg gidder å slutte mer enn det, kjøper ikke lenger, bare får et trekk av noen andre som røyker, og det er vel ikke så forferdelig skadelig å røyke så lite?

Edit: Nå som jeg tenker på røyk, fikk jeg JÆVLA lyst på en, men er ikke gammel nok til å kjøpe selv, og er hjemme i juleferien, samme grunn til at jeg ikke røyker i helgene. Er nok helt slutt for meg på nyåret :thumbup:

Endret av Suncurtain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...