Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ønkser å slutte å røyke... nikotinfri.no ?

The-Floyd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har veldig lyst til å slutte å røyke nå, føler det er på tide med et nytt forsøk.

Syntes dette røykeavvenningsprogrammet (www.nikotinfri.no) virket veldig seriøst.

Noen som har sjekket det ut? Var ikke så dyrt heller...

6957722[/snapback]

Jeg var storrøyker, 30 om dagen i 10 år. Leste endelig ikke-røyker og har ikke vært i nærheten av å ta en røyk siden 2. mars.

Boka forteller rett og slett om hvorfor vi tror vi må ha røyk, og at det handler om å se hva røyk faktisk er. Superspennende bok. Man skal røyke mens man leser den.

Er og dama røyket, så blei hu på tjukken, og fikk veldig klar beskjed om å slutte å røyke viss hu skulle slutte.

Så da sluttet eg og. :D

Spørs om det var økonomisk, men det er et annet spørsmål. :p haha

t-t-thog du ann ?

6976289[/snapback]

Hehe.

Hmm, skulle til å si, du spare på det med tia. Men jeg er ikke så sikker på det. :!:

Uansett, gratulerer. :)

Er og dama røyket, så blei hu på tjukken, og fikk veldig klar beskjed om å slutte å røyke viss hu skulle slutte.

Så da sluttet eg og. :D

Spørs om det var økonomisk, men det er et annet spørsmål. :p haha

t-t-thog du ann ?

6976289[/snapback]

Hehe.

Hmm, skulle til å si, du spare på det med tia. Men jeg er ikke så sikker på det. :!:

Uansett, gratulerer. :)

6976525[/snapback]

Takktakk.. =)

Er nå noen mnd siden han kom til verden.

Men det er nå kjekt da hvertfall. :D

Jeg var dritt lei av å ikke ha penger nok til maten hver dag, fikk rundt 50 kr av mamma for å kjøpe mat for de pengene, de gikk omtrent alltid til snus. Så min motivasjon var å ikke gå rundt med rumlende mage og vondt i hodet pga lite mat.

Riktignok snakker jeg om snus, men det er mye mer avhengighet av snus enn det er med røyk ;)

• 2 måneder senere...

Leste litt på de sidene, synes det virker bra.

Har bare røkt ca. 2-3 måneder selv, 5-10 om dagen, ingen i helgene, og har egentlig slutta nå, får ikke abstinenser eller noe slikt, savner bare kosen og avslappelsen.

Tar ett trekk-en røyk for dagen nå, fortsatt ingen ting i helgene, og vet ikke om jeg gidder å slutte mer enn det, kjøper ikke lenger, bare får et trekk av noen andre som røyker, og det er vel ikke så forferdelig skadelig å røyke så lite?

Edit: Nå som jeg tenker på røyk, fikk jeg JÆVLA lyst på en, men er ikke gammel nok til å kjøpe selv, og er hjemme i juleferien, samme grunn til at jeg ikke røyker i helgene. Er nok helt slutt for meg på nyåret :thumbup:

Endret av Suncurtain

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...