Espeen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Er det noen som vet om noen brukbare å ikke alt for kompliserte program som jeg kan lage sider med.. Jeg har windows.. Endret 28. september 2006 av Espeen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tja, Notepad2 har syntax-highlighting, den er jo ganske kjekk. Selv bruker jeg Dreamweaver, liker den innebygde ftp-klienten, så jeg enkelt kan laste opp direkte til servern. Lenke til kommentar
Espeen Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 tusen takk.. Jeg har prøvd nvu men det fikke jeg ikke til.. Du vet ikke hvor jeg får tak i dreamweaver? download.com? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Du kan kjøpe det eller laste det ned med torrents Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Da må du passe på å sette upload-limit til 0kB/s iallefall, å spre piratkopiert materiale er ikke lov. Finnes også en trial på sidene til Adobe, tenker jeg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Oioi, noen får seg nok en ferie snart, ja... Dreamweaver koster penger, $399... Ville heller sett på Zend Studio, ren kodeeditor med innebygget FTP og SQL-manager.. Koster dog litt penger denne også.. Lenke til kommentar
Espeen Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 ok.. Takk for svarene alle sammen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noe sier meg at du ikke er typen som kan html, css og lignende språk. Kan du disse er Notepad++ et veldig godt program, som også er gratis. Kan du ikke dette vil jeg anbefale deg å lære deg deg litt html og css før du skal lage websider. Sjekk htmldog.com Nekter du å lære deg html/css (noe jeg mener jeg grunnleggende for enhver person som skal lage websider), ta en titt på Dreamweaver som er nevnt før i tråden. Syns du Dreamweaver er dyrt, er Namo Webeditor også et alternativ. Vil allikevel anbefale deg å styre unna slike programmer før du kan html/css. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå