Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Skuldra ute av ledd i 2 Timer. Det er så til de grader verre enn beinbrudd, desidert det vondeste som finnes, kanskje med unntak av diverse amputasjoner.

For korttids-smerter må det vel være å sparke hardt i den knallharde og spisse sengekanten slik at du mister neglen på lilletåen. Been there, var blod over hele soveromsgulvet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blitt påkjørt... det var ganske vondt ja.

Personleg tykkjer eg at det kunne ha vore verre. Eg brakk kragebeinet, knuste hovudet inn i sidevinduet (slik at det også knuste) og øydela sidedøra med kroppen min. Vart ganske grisebanka, men vart såpass satt ut at eg ikkje kunne konsentrere meg om smerta. Låg berre og lurte på kva i kroppen eg hadde skada.

Endret av Earendil
Lenke til kommentar

En meget smertefull ting er å skli ned trappen uten pute under rompa og mørbanke halebeinet litt. Gjorde når jeg var liten. Kunne fader meg ikke gå etterpå ^^ I klassisk snorre-stil greide jeg å falle ned fra min 1.5 meter høye seng på kvelden og lande på ræven! Dere hørte riktig! På ræven. Dette var samme dag. Er alltid så pokkers uheldig.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Ja, ramla i ei steintrapp, midt på ræva i fjor vinter. Merka ikke så veldig mye akkurat da annet enn ekstrem smerte med en gang, så gikk det over i å være numment.

Gikk muligens litt rart resten av veien hjem også :p

Men jeg kunne pokker meg ikke sitte skikkelig på 2 uker.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Skulle spille krokket med en kamerat for mange herrens år siden. Han hadde aldri spillt det før, og tenkte mer i retning golf enn noe annet. Jepp. Krokketkølla traff meg på venstre side av tinningen etter at han bommet på ballen. Gikk i bakken og var rimelig borte et par sekunder....

Lenke til kommentar

og våkne fra å *bli-dumpa-ned-på-bakken-og-etterlatt-til-og-skjerpe-seg-fordi-venner-tror-du-er-"fake"full-de-angrer-og-henter-deg-igjen-,-spyler-deg-med-iskaldt-vann-i-en-halvtime-og-så-mister-deg-ned-en-trapp-2-ganger-og-sparker-og-slår-deg-litt-fordi-du-er-full-og-så-lar-deg-ligge-i-en-våt-seng-med-våte-klær-på-et-rom-med-åpne-vinduer-og-minus-10-grader-ute* med en skulder som iløpet av natta var ute av ledd...... er ett år sia og har fremdeles vondt i skulderen når jeg kaster ball elns...

PS: de er IKKE dårlige venner fordi de gjorde dett! det er min egen skyld etter at jeg stupte nedpå en enlitersflaske Bacardi Superior på en time :innocent:

Beste var jo og være full halve dagen etterpå :p Å bli busta når man kommer hjem kvelden etter fordi jeg fortsatt var full :p

Lenke til kommentar
Loddebolt har jeg også opplevd, har aldri vært så rød i trynet som de sekundene etter at jeg merket at spissen på loddebolten var inni huden min.

6979967[/snapback]

Apropo loddebolt :hmm:

Når Lakus var liten gut.. ca 8-9 år så han pappa sitte og skru på noen elektro greier. Lakus skulle tegne og måtte ha mere plass til tegnesakene sine, tok tak i "skrutrekkern" (ikke håndtaket, og holdt hele den "tynne delen" i hånda slik som man skulle holdt en øks feks, altså med hele hånden lukket om det man holder)

Det som Lakus trodde var en skrutrekker var selvfølgelig en loddebolt som pappa hadde lagt fra seg for ca 5 min siden og ikke tatt ut stikkontakten fra :)

Der røyk mye av huden og diverse fra innersiden av hånda ja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...