Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!


Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk i en stupmørk gang på skolen engang, og gikk med full fart rett i veggen med nesa først. Desidert vondeste jeg noen gang har kjent. Vanligvis når man slår seg rekker man å reagere å ta seg for på et vis, men jeg bare gikk rett på veggen. Knakk heldigvis ikke, har hørt det er temmelig kjipt og få knekt nesa tilbake i posisjon hos legen senere.

 

Ellers å slå hodet rett i en metallstang som ikke gir etter når man reiser seg fort opp er ubeskrivelig vondt i noen sekunder.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Smelta/brennende plastik som drypper ned på huden gjør ganske vondt.

Samme gjelder glødende metall mot huden.

6976213[/snapback]

Smelta/flytende metall på huden svir nok enda mer. :p

Lenke til kommentar
Smelta/brennende plastik som drypper ned på huden gjør ganske vondt.

Samme gjelder glødende metall mot huden.

6976213[/snapback]

Smelta/flytende metall på huden svir nok enda mer. :p

6977201[/snapback]

Det kan jeg nok tenke meg men det kan jeg ikke uttale meg om for det har jeg ikke opplevd

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ikke lest alle, men det å slå ballene mot stangen på sykkelen (generelt få de slått) er jævlig vondt! *grøsse*

 

Smelta/brennende plastik som drypper ned på huden gjør ganske vondt.

Samme gjelder glødende metall mot huden.

6976213[/snapback]

Smelta/flytende metall på huden svir nok enda mer. :p

6977201[/snapback]

Det kan jeg nok tenke meg men det kan jeg ikke uttale meg om for det har jeg ikke opplevd

6977304[/snapback]

Har hendt meg at jeg har brendt meg på loddebolten/fått tinn på huden. Var heldigvis der jeg hadde tykk hud på tommelen, men det svei sånn passe.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Den ultimate smerte opplevelsen jeg hadde var da jeg ble slått med golfkølle på golf banen.... Et tips: ikke gå rett bak noen når dem skal svinge kølla

6973799[/snapback]

 

En kompis av meg ble slått i kjeften når en annen kompis skulle svinge kølla.

6977271[/snapback]

 

En kompis av meg løp bak en som svingte et jernrør (sikkert 5 kilo) og brukte det som golfkølle.

 

Mistet to permanente tenner (som ble satt tilbake inn), og begge tennene hadde dratt gjennom leppa før han mista dem...

 

Det var jævlig hyggelig... mista sikkert en halvliter med blod før sykebilen kom og frakta han bort.

 

Loddebolt har jeg også opplevd, har aldri vært så rød i trynet som de sekundene etter at jeg merket at spissen på loddebolten var inni huden min.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Har en som er hinsides alt :

Gallestein-betenelse den er det abuslut værste jeg har vært med på.

Klarte ikke å ligge ,gå eller sitte, levde i tilstand mellom bevistløs og kramper i noen dager før jeg kom på sykehuset.

Selv morfin på sykehust dempa ikke smertene helt.

Endte med att de fjerna galleblæra.

 

Nr 2 kjøre av veien med motorsykkel i 80 km/t

Hjernerystelse og kravebeinbrudd ,ribbeinbrudd ,mørbanka osv.

Var i grunn værst dagene etter.

 

Nr3 Batterisyre i øyne fra ett bilbatteri som exploderte.

Svidde noe sinnsykt.

+ att en ble skutt i panna av ene korken på batteriet.

Smellet var såpass høyt att hørselen var borte på ene øret noen dager.

Det var ett 60 amp batteri voldsom kraft i sånt lite batteri . :ohmy:

Men fikk skylda ut det værste av syra hjemme så noe timer med drypp skylding på sykehuset så heldigvis ingen skade på øyne.

Har fått voldsom respekt for bilbatterier.

 

Smerte er en grense som kroppen tålerer så svimer man av for en stund.

Den er sikkert ulik fra person til person.

Lenke til kommentar

Fikk klint en billijardkølle i kneet.

 

Vi lekte med køllene og hadde pute på beinet mitt. Så klarer en av jentene å prestere å fjerne puta mitt i slaget.

 

Var egentlig bare en intens smerte i 30 sec, gikk over etterpå (utrolig nok).

 

Og kan også anbefale å få en fottbalsko i trynet, knakk øyehulen og greier <3

Lenke til kommentar

Noe av det vondeste jeg har vært borti var blindtarmbetennelse. Satt på skolen og hadde relativt godt vondt rundt der blindtarmen lå. Jeg trodde såklart at ejg kun hadde vondt i magen, så jeg sa til læreren at jeg hadde veldig vondt i magen og at jeg ville gå hjem. De spurte om jeg ville ha taxi, men takket nei.

 

Var rundt en 30 til 40 min tur hjem. Og jeg gikk og plutselig ble det bare vondere og vondere. Fy faen det var jævlig. Smågrein jo hele veien hjem. Vel hjemme bar det rett til legevakten og der ble det bekreftet at jeg hadde blindtarmbetennelse. Så da lå jeg der i et par dager før jeg fikk komme til (Blindtarmen hadde ikke sprukket enda vistnok). Det jævligste var at jeg måtte ligge der med smertene, mens jeg ikke fikk spise. For hvis jeg hadde mat i magen kunne jeg vistnok kaste opp under operasjonen og drukne i mitt eget spy. Så da lå jeg der emd slikk drypppose mens jeg følte meg jævlig!

 

Etter operasjonen var det helt jævlig å gå. Kunne nesåvidt gå ut av sengen uten at jeg fikk så jævlig vondt at det var skummelt. Det å gå på do var hvertfall helt jævlig. Langvarig smerte. Det var uendelig deilig etter et par dager når smertene gikk over. Men jeg holdt meg ved godt mot! Dette skjedde når jeg gikk på mellomtrinnet på skolen en gang. Mener det var 6.klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...