Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!


Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk på barneskolen så skylle jeg skylle melkekartongen, da gjorde ei jente i klassen slik at jeg falt med ansiktet i bakken først, og da jeg falt, prøvde jeg å holde meg igjen, men det jeg holdt i var en skrivemaskin av ca denne typen.

 

 

royalquiet.jpg

 

Resulterte i heftig hull i hodet.

Den sto jo på et bord og var ikke fastmontert, så den fulgte jo etter og landet rett i bakhodet mitt.:p

 

Det å bli påkjørt av bil for så å falle megahardt i bakken er heller ikke særlig godt.

Men det værste av alt, er som de fleste sier, et realt slag/spark i ballene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Heeeeeerlig...  :love:

6973959[/snapback]

:D Men sto litt om slikt på wikipedia og andre plasser. Skal visst være like vondt med et realt spark rett i skrittet for jenter også, hvis klitoris blir truffet. Er noen spesielle nerver i testiklene, men er noe lignende i klitoris, så en fulltreffer der gjør nok ganske så vondt. Men det er vanskelig å treffe skikkelig.

 

Hvorfor er det ikke like "populært" å sparke jenter i skrittet som gutter? :hrm:

Lenke til kommentar
Heeeeeerlig...  :love:

6973959[/snapback]

:D Men sto litt om slikt på wikipedia og andre plasser. Skal visst være like vondt med et realt spark rett i skrittet for jenter også, hvis klitoris blir truffet. Er noen spesielle nerver i testiklene, men er noe lignende i klitoris, så en fulltreffer der gjør nok ganske så vondt. Men det er vanskelig å treffe skikkelig.

 

Hvorfor er det ikke like "populært" å sparke jenter i skrittet som gutter? :hrm:

6974201[/snapback]

Det går an å bomme, og da står du der som en tufs.. dessuten slår/sparker man ikke jenter.

Lenke til kommentar

En nål som blir stukket seint inn i øyet må være ganske vont (eller gjennom noe annet eggformet lenger nede på mannekroppen).

 

Ellers er det fryktelig vondt å reise seg opp når man har sittet på golvet, for å så få erfare at det var et åpent vindu over hodet ditt. Det smeller bra.

 

På en gymsal her i området er det et bomberom med lave betongdører. Dessuten er dørterskelen 10-15 cm over resten av gulvet. Mine 196 cm kombinert med lav dørhøyde har gjort at jeg som regel husker å dukke ordentlig godt i den ene døra der. Den gangen jeg ikke husket det og sparket unormalt godt ifra på dørterskelen gjorde vondt. :realmad::cry:

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Synes det er ganske vondt og trå på spikere jeg. Er også vondt når man spiller fotball om sommeren så spiller man barføtt, så spenner man storetåa nedi bakken.. "/

6974871[/snapback]

Enig, det er sykt vondt! Særlig om en skal spille en stund til etterpå. Men så er det veldig gøy også, da :p

 

ENDRET: Fotball, altså. Ikke å skade seg ...

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...