Killerquo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kos det der.... 6973749[/snapback] Kan jeg bite deg i klitten? Jeg sku tro det tilsvarer smerten. Uansett, de eneste som kan se på noe sånt er folk _uten_ baller. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Eg gjentar... Kos det.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 *slap@Kimmi + bite klitten* Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hahaha. Har sett den siste animasjonen før, men satan å det og det forrige ser vondt ut :O. Tror ikke de bildene er helt etter retningslinjene da men . Blir vel fjernet snart. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Den ultimate smerte opplevelsen jeg hadde var da jeg ble slått med golfkølle på golf banen.... Et tips: ikke gå rett bak noen når dem skal svinge kølla Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Blitt påkjørt... det var ganske vondt ja. Ellers er det vel når jeg brakk halebeinet. Det er vondt det! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er helsikes vondt å tråkke på en rake slik at skaftet fyker opp i fleisen. Det har rimelig hissig fart når det treffer, og så står du der (hvis du ikke går i bakken)bannende og lurer på om du har blitt teleportert inn i en Tom&Jerry-film ... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Da jeg gikk på barneskolen så skylle jeg skylle melkekartongen, da gjorde ei jente i klassen slik at jeg falt med ansiktet i bakken først, og da jeg falt, prøvde jeg å holde meg igjen, men det jeg holdt i var en skrivemaskin av ca denne typen. Resulterte i heftig hull i hodet. Den sto jo på et bord og var ikke fastmontert, så den fulgte jo etter og landet rett i bakhodet mitt. Det å bli påkjørt av bil for så å falle megahardt i bakken er heller ikke særlig godt. Men det værste av alt, er som de fleste sier, et realt slag/spark i ballene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kos det der.... 6973749[/snapback] Sikkert bare kos. :] Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Heeeeeerlig... Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Klysterhodepine og en heftig nyrestein skal være det verste man kan oppleve av smerte har jeg hørt. Hadde vært artig og lagd en rangering ved hjelp av mennesker som har opplevd flere typer ekstrem smerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Heeeeeerlig... 6973959[/snapback] Men sto litt om slikt på wikipedia og andre plasser. Skal visst være like vondt med et realt spark rett i skrittet for jenter også, hvis klitoris blir truffet. Er noen spesielle nerver i testiklene, men er noe lignende i klitoris, så en fulltreffer der gjør nok ganske så vondt. Men det er vanskelig å treffe skikkelig. Hvorfor er det ikke like "populært" å sparke jenter i skrittet som gutter? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Heeeeeerlig... 6973959[/snapback] Men sto litt om slikt på wikipedia og andre plasser. Skal visst være like vondt med et realt spark rett i skrittet for jenter også, hvis klitoris blir truffet. Er noen spesielle nerver i testiklene, men er noe lignende i klitoris, så en fulltreffer der gjør nok ganske så vondt. Men det er vanskelig å treffe skikkelig. Hvorfor er det ikke like "populært" å sparke jenter i skrittet som gutter? 6974201[/snapback] Det går an å bomme, og da står du der som en tufs.. dessuten slår/sparker man ikke jenter. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 En nål som blir stukket seint inn i øyet må være ganske vont (eller gjennom noe annet eggformet lenger nede på mannekroppen). Ellers er det fryktelig vondt å reise seg opp når man har sittet på golvet, for å så få erfare at det var et åpent vindu over hodet ditt. Det smeller bra. På en gymsal her i området er det et bomberom med lave betongdører. Dessuten er dørterskelen 10-15 cm over resten av gulvet. Mine 196 cm kombinert med lav dørhøyde har gjort at jeg som regel husker å dukke ordentlig godt i den ene døra der. Den gangen jeg ikke husket det og sparket unormalt godt ifra på dørterskelen gjorde vondt. Goscinny Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Synes det er ganske vondt og trå på spikere jeg. Er også vondt når man spiller fotball om sommeren så spiller man barføtt, så spenner man storetåa nedi bakken.. "/ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 - Tær i harde gjenstander. - Ballespark. - Enkemansstøt. - Blodpupp. - Slå seg på rumpa så det blir sånn ekkelvond, krampelignende sak. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Synes det er ganske vondt og trå på spikere jeg. Er også vondt når man spiller fotball om sommeren så spiller man barføtt, så spenner man storetåa nedi bakken.. "/ 6974871[/snapback] Enig, det er sykt vondt! Særlig om en skal spille en stund til etterpå. Men så er det veldig gøy også, da ENDRET: Fotball, altså. Ikke å skade seg ... Goscinny Endret 1. oktober 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Smelta/brennende plastik som drypper ned på huden gjør ganske vondt. Samme gjelder glødende metall mot huden. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Holde ein aksling mens en slår med slegge, og slegga faller av skaftet og knuser handa. Med hull tvers gjennom. Sånn ellers, Enkemansstøt er vell rimeligt ekkelt, for ikke å snakke om ett kakk i ballane. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Blitt påkjørt... det var ganske vondt ja. Ellers er det vel når jeg brakk halebeinet. Det er vondt det! 6973807[/snapback] Nei, nei, kan jo ikke være så vondt. Heerlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå