Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er nok noe av det verste det der ja, skikkelig betent inngrodd tånegl som du sparker til en bordbein eller lignende. Finnes nesten ikke noe værre.

Lenke til kommentar

For et par år siden hadde noen sittet og kastet papirfly på meg hele jævla timen, så jeg var ganske sur.. I friminuttet etter timen, skulle jeg bøye meg ned og pluke opp noe, og da jeg skulle reise meg skallet jeg hodet i bordkanten. Jeg ble så jævlig sur at jeg sparket til en papirrull med tåa. Det resulterte i en skikkelig donaldkul og masse blod fra hodet og ei brukket tå.

Faen så vondt det var.

Lenke til kommentar
Skulle sparke en ball også sparket jeg alt jeg kunne (var framme med målet) og hadde jo ikke på sko bare sokker og da bommet jeg og traff med tåa dritt hardt rett i målstolpen da skrekk jeg og hoppet som gal

6964266[/snapback]

Gjorde det samme, knakk tåa. Men det var ikke så ille egentlig, gjorde bare vondt 1 min elns. Gikk på butikken å kjøpte mat og slikt etterpå.

Lenke til kommentar

Morfaren min skulle var en gang på hytta og så er det sånne kuler som du bruker til sjøs sånne som er nesten like hardt som en bowling kule uansett han trodde det var en plastik ball så han tenkte han skulle skyte den allt det han kunne og han tok spring-fart med sandaler og ja..dere kan tenke resten

Lenke til kommentar

vi spilte fotballkamp for 2 år siden ca. Og en lagkamerat skyter ganske hardt, VELDIG hardt. Og når han får en perfekt sjangse til å score på helvolley og en motspiller tar den ene foten ut 90 grader for å stoppe skuddet og min lagkamerat treffet motspilleren midt i juvelene. DA skjønner jeg godt hvorfor han griner, ligende på benken, i de siste 20 minuttene av kampen.

Stakkars kar, de måtte bære han inn i bilen og kjøre han til legevakten etterpå, fremdeles grinende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Værste smerten jeg har vært borti var da jeg knakk tryne.

6958724[/snapback]

Jøss, hvordan?

6958728[/snapback]

Jeg og en vennegjeng dro i bakken for å stå på snowbord. Det var dårlige forhold, så bakken var velig isete. Vi bygde på bigjumpen litt, for å få ut det litt ekstra av hoppet. Jeg var så klart først ut, hentet den farten jeg klarte og var klar til hopp. Men vi hadde gjort noe galt med hoppet, så jeg fikk en slags liten sprett på hoppkanten som gjorde at brettet gikk oppover og jeg gikk nedover. Hadde såpass stor fart at jeg landet nesten på flate, og med hodet først. Sikker på jeg kunn høre at det knaset. Jeg hadde truffet med panne først, og der er skjelettet ganske tykt så støtet gikk videre og sprakk de bena som sitter under øynene. Fikk nesten 1 cm glippe på den ene siden og en halv cm på den andre. Pluss litt indre blødninger. Det ble mye oppstyr med luftambulanse og greier. Jeg skal innrømmet at jeg gråt litt da. Har aldri hatt så vondt før eller i ettertid, ikke å annbefale.

Lå på sykehuset i nesten 2 uker, måtte opperere inn metalplater der hvor bena sprakk. Piper når jeg går gjennom metalldetektorer.

6958886[/snapback]

Må Bare si at det der gjorde vondt å lese. :cry:

Satans rike, det må ha gjort vondt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...