Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!


Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når en person trakker på deg med Isbre-stegjern på tærene, mens piggene går gjennom tåneglen. Snakker av erfaring.

 

Inn i mus** så vondt det gjorde.

Et halvt år etterpå, er neglen forsatt like blå

6961173[/snapback]

Å fyttigrisen! :ohmy:

Hvis man har på seg klatrestegjern (stive, med to sterke pigger foran), hopper over en bresprekk og vrikker ankelen fremover, så faller man i bresprekken og slår luften ut av lungene og klatreøksa i hodet mens ryggen presses gal vei og noen prøver å trekke deg opp etter klatresela.. Også etterpå må en gå ned igjen selv - ja det er vondt det. Merka det i to uker..

 

Ellers har vi:

- trippel kvise bak øret, rett ved kjeven..

- ryke arkilles

- slå klatretauenden i øyet

- tannverk + teste med spenning på restene av knust tann for å se om roten er i live

- øreverk + ikke få luft ut av øret på vei opp fra dykking, slik at øret tetter seg og man 'aldri' får lufta ut igjen :S

- komme ut av iskaldt vann etter å ha vært alt for lenge i det uten drakt (neglesprett i hele kroppen)

</ul>

Lenke til kommentar

Jeg har sydd i pungen (uten bedøvelse), jeg har pisset blod og jeg har fått et kamera tredd langt oppi urinrøret. Utrolig hvor mye smerte jeg og min penis har vært igjennom. :)

 

---

 

Ellers synes jeg smerter i pungen er det værste som finnes. Harde ballespark er mer en sjokkeffekt. Det som gjør virkelig vondt er når du blir truffet av noe hardt slik at testikkelen blir truffet med en perfekt vinkel inn mot låret. Trenger ikke være noe med mye kraft i heller. Som for eksempel å miste en bok, treffer den ritkig gjør det satans vondt.

Lenke til kommentar
Værste smerten jeg har vært borti var da jeg knakk tryne.

6958724[/snapback]

Jøss, hvordan?

6958728[/snapback]

 

Jeg og en vennegjeng dro i bakken for å stå på snowbord. Det var dårlige forhold, så bakken var velig isete. Vi bygde på bigjumpen litt, for å få ut det litt ekstra av hoppet. Jeg var så klart først ut, hentet den farten jeg klarte og var klar til hopp. Men vi hadde gjort noe galt med hoppet, så jeg fikk en slags liten sprett på hoppkanten som gjorde at brettet gikk oppover og jeg gikk nedover. Hadde såpass stor fart at jeg landet nesten på flate, og med hodet først. Sikker på jeg kunn høre at det knaset. Jeg hadde truffet med panne først, og der er skjelettet ganske tykt så støtet gikk videre og sprakk de bena som sitter under øynene. Fikk nesten 1 cm glippe på den ene siden og en halv cm på den andre. Pluss litt indre blødninger. Det ble mye oppstyr med luftambulanse og greier. Jeg skal innrømmet at jeg gråt litt da. Har aldri hatt så vondt før eller i ettertid, ikke å annbefale.

 

Lå på sykehuset i nesten 2 uker, måtte opperere inn metalplater der hvor bena sprakk. Piper når jeg går gjennom metalldetektorer.

6958886[/snapback]

Det må ha vært helt jævlig, åssen går det nå i ettertid a? Og når skjedde dette?

6960498[/snapback]

 

 

Det var for 4 år siden det skjedde. Det går helt bra med meg nå. Hadde mye smerter i en lang periode, og var mye fram og tilbake fra sykehuset. Hjelm er fast på når det er ut i bakken nå. Gir meg ikke, men beskytter meg litt mere.

 

Det største problemet jeg har i ettertid er når jeg skal ut og fly. Det piper jo i metalldetektoren. Jeg blir strippet i sikkerhetskontrollen hvær gang. Må ha med papirer på at jeg har metaltplater operert inn i hue. he he.

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar
*snip* blindtarm betennelse, kunne ikke gå elns. Våkna av at jeg lå å skreik

6961464[/snapback]

Ja, word!

Jeg hadde kronisk blindtarmbetennelse i 2 år før legene fant ut hva det var og opererte ut en sprekkeklar blindtarm.

 

Tidligere har jeg også hatt tilfeller av ekstrem smerte i den ene siden av ansiktet. Har prøvd å forklare smerten til forskjellige leger, men de fant aldri ut hva dette var.

Det hele varte i kanskje 1 sekund, men på den tida så føltes det som om hodet mitt ble vridd og klemt i stykker. Anbefales ikke!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tigerbalsam på klitoris, det er ganske heftig smerte.

6961741[/snapback]

Næmmen? Hvorfor gjorde du det?! :dontgetit:

6962032[/snapback]

Var det så voldsom smerte da? Ikke ifølge klikk.no :p:

Tigerbalsam. At tigerbalsam har en fin effekt på stive muskler, og ømme ledd er velkjent. At det også fungerer svært godt på kroppens mer intime deler er nok mindre kjent. Smør litt på hennes kjønnsdeler før samleie, og litt på din egen penis.. Først føles det kaldt.. så blir det varmt.. veldig varmt, men ikke så varmt at det blir ubehagelig.. bare deilig, deilig.
Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Var det så voldsom smerte da? Ikke ifølge klikk.no :p:
Tigerbalsam. At tigerbalsam har en fin effekt på stive muskler, og ømme ledd er velkjent. At det også fungerer svært godt på kroppens mer intime deler er nok mindre kjent. Smør litt på hennes kjønnsdeler før samleie, og litt på din egen penis.. Først føles det kaldt.. så blir det varmt.. veldig varmt, men ikke så varmt at det blir ubehagelig.. bare deilig, deilig.

6962568[/snapback]

Prøv selv, så skjønner du hva jeg snakker om ;)

Lenke til kommentar

Er eit smertefenomen som eg synst bør bli nevnt her, er kanskje ikkje den verste smerta, men den havnar no ganske langt oppe på lista, og eg har knekt litt av kvart og har eit par-tre arr.

 

Du veit den kjensla du får når nokon _sneiar_ testiklane dine? Ikkje slått rett i, men bli sneia. Først gjer det ikkje vondt, før smerta plutseleg treff deg som ein hammar. Ei kvalmande varm smerte som ikkje vil gje seg.. *grøss*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...