Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gang i 5. klasse holdt jeg fingeren inne i dørkarmen, på den siden der hengslene sitter, mens en annen i klassen slang døra igjen med all kraft...

Det var VONDT.

6959790[/snapback]

Ditto, i mitt tilfelle var resultatet at vetlefingeren på høgrehanda vart 1 cm kortare. :shrug:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Værste smerten jeg har vært borti var da jeg knakk tryne.

6958724[/snapback]

Jøss, hvordan?

6958728[/snapback]

Jeg og en vennegjeng dro i bakken for å stå på snowbord. Det var dårlige forhold, så bakken var velig isete. Vi bygde på bigjumpen litt, for å få ut det litt ekstra av hoppet. Jeg var så klart først ut, hentet den farten jeg klarte og var klar til hopp. Men vi hadde gjort noe galt med hoppet, så jeg fikk en slags liten sprett på hoppkanten som gjorde at brettet gikk oppover og jeg gikk nedover. Hadde såpass stor fart at jeg landet nesten på flate, og med hodet først. Sikker på jeg kunn høre at det knaset. Jeg hadde truffet med panne først, og der er skjelettet ganske tykt så støtet gikk videre og sprakk de bena som sitter under øynene. Fikk nesten 1 cm glippe på den ene siden og en halv cm på den andre. Pluss litt indre blødninger. Det ble mye oppstyr med luftambulanse og greier. Jeg skal innrømmet at jeg gråt litt da. Har aldri hatt så vondt før eller i ettertid, ikke å annbefale.

Lå på sykehuset i nesten 2 uker, måtte opperere inn metalplater der hvor bena sprakk. Piper når jeg går gjennom metalldetektorer.

6958886[/snapback]

Det må ha vært helt jævlig, åssen går det nå i ettertid a? Og når skjedde dette?

Lenke til kommentar

Min verste smerte må vel ha vært da jeg kræsja med moped. Trial-moped. Jeg snakka med en eldre gutt på vei hjem fra skolen, og han spurte om han skulle komme opp og la meg prøve 200-kubikkern' hans... Han kom opp, og jeg hoppa på og starta opp. Kjørte et par runder, og stopper. Jeg var jo helt tilbakestående på moped, så jeg gassa opp, og av en eller annen grunn slapp jeg clutchen, og jeg kjører rett inni en vegg... Resultat:

Brekt venstrearm

Pikkern' kjørt i bensinlokket (det var det vondeste)

Stor kutt i venstreleggen

Lenke til kommentar
Min ultimate smerteopplevelse som jeg håper jeg _slipper_ å oppleve må være å få ferskt dreiespon på øye. :scared:

6958627[/snapback]

Var en i klassen min i fjor som fikk det. Vernebriller, neeida. Da var det rett på legevakta, ja. Rundt 3-400 grader varmt i tillegg.

6958671[/snapback]

En lærer på skolen vår har fått det mange ganger selv med vernebriller.

Må ikke legen borre det ut elns? Høres ikke godt ut det heller

OT: blindtarm betennelse, kunne ikke gå elns. Våkna av at jeg lå å skreik

Endret av Impetus.
Lenke til kommentar

Var en i klassen min i fjor som fikk det. Vernebriller, neeida. Da var det rett på legevakta, ja. Rundt 3-400 grader varmt i tillegg.

6958671[/snapback]

Må ikke legen borre det ut elns? Høres ikke godt ut det helle

6961464[/snapback]

Jo, eller på en eller annen måte pirke den vekk. Frister ikke akkurat å sitte og blunke med spon i øyet.

Endret av Redline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...