M@R7!N Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Betennelse i tåa blandet med tå-mot-bordben eller lignende. Herlig miks Skjedde flere ganger også Måtte nesten legge meg ned så vondt det gjorde. Edit: sånn hvis neglen gror inn i huden på en måte. Istedenfor rett frem, så er det ondt bare du er så vidt borti den Jepp, og så går en selvfølgelig på ting. Har forresten operert min andre storetå idag Rimelig store smerter ute å går her når smertestillende gir seg. Endret 5. juli 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 klemt testikkel er vondt! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tok på meg en gul genser en dag jeg skulle sykle til skolen. Tryna noe så jævlig på vei til skolen, fløy over styret mens jeg fortsatt holdt meg fast og fikk sykkelstyret i bakhodet. Reiste meg opp og syklet videre. Da jeg kom fram på skolen skjønte jeg ikke hvorfor alle stirret så jævlig på meg. Gikk inn i klasserommet, satte meg ned og fikk spørsmålet "Har det skjedd noe spesielt idag, Torstein?" Den gule genseren min var plutselig blitt mye rødere. Ellers så har det ikke vært så mange skader. - En liten kødd som kastet en stein på 8-10 cm i panna på meg. - Ble solbrent da jeg var i syden. Resultat: 5 cm store blemmer på skuldrene. Akkurat det var ikke så vondt, men ukene etter med skorper som sprakk for hver bevegelse man gjorde, DET var jævlig. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Cluster_headaches Personer er "kjent" med å ta sitt eget liv når dette herjer på det værste. The pain has been described as akin to being stabbed repeatedly in the eye with an ice pick[3] or hot poker. [4] It has been described in medical journals as one of the most severe pain syndromes suffered by human beings.[5] Au? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Cluster_headaches Personer er "kjent" med å ta sitt eget liv når dette herjer på det værste. The pain has been described as akin to being stabbed repeatedly in the eye with an ice pick[3] or hot poker. [4] It has been described in medical journals as one of the most severe pain syndromes suffered by human beings.[5] Au? 9043805[/snapback] Onkelen min fikk dette nå nettopp, etter å ha vært fri fra det i flere år. Han besvimte visst av smertene. Til og med morfin har liten smertelindrende effekt mot dette. Det høres rett og slett horribelt ut. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 *presse-barn-ut-av-vagina* vil jeg påstå Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg slår lilletåa hele tiden i alle slags møbler. Det er fankern meg det verste som fins. Og alltid så er det lilletåa! -_- Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) *presse-barn-ut-av-vagina* vil jeg påstå 9046115[/snapback] Persons who have experienced both cluster headaches and other painful conditions (childbirth, migraines) report that the pain of cluster headaches is far worse, significantly more severe than a migraine. EDIT: "Cluster headaches are one of the most severe types of headache. It can be 100 times more intense than a migraine attack." Endret 10. juli 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 *presse-barn-ut-av-vagina* vil jeg påstå 9046115[/snapback] pff... er vel ikke verre enn en middels lyskestrekk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor legger for sikkerhetskyld med at det var en spøk for å ikke erte på meg sure mødre Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Cluster headaches virket jævli ille... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja det høres sykt ut. Hørte av noen at Hodepine = 1 Migrene = 10 Cluster = 100 på en skala av smerte:P Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 skulle gå inn i en forbanna traktor en gang på jobb og kjørte hue rett inni sidespeilet...jeg skulle jo hoppe inn og vise megxD men det gikk ikke. hue rett i speilet...datt rett ned og det ble svart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå