Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel det som heter et enkemannsstøt.

6957659[/snapback]

Da lærte jeg noe idag også :)

6957684[/snapback]

Det er vel det som heter et enkemannsstøt.

6957659[/snapback]

Heksestøt, heter det. Og dermed basta.

6957907[/snapback]

Ehhh... Nei, det heter kjerringstøt :p

6958113[/snapback]

Legger meg til i gruppen som sier kjærringstøt jeg..det er det riktige hvor jeg kommer fra hverfall..

6958428[/snapback]

Alvorlig talt folkens.. det heter enkemannsstøt :D :!:

Lenke til kommentar

Min ultimate smerteopplevelse som jeg håper jeg _slipper_ å oppleve må være å få ferskt dreiespon på øye. :scared:

Den verste smerten jeg har opplevd (bortsett fra ballespark / slag) må være å få hull på horhinna. Her er det snakk om smerte og ubehag til såret har grodd. I mitt tilfelle gikk jeg med moderate smerter i 7 timer, så tok jeg smertestillende og la meg. Det var over dagen derpå.

Lenke til kommentar
Løpe barbeint på asfalt, for så å skrape stortåa nedi.

Woila, du har et diger kjøttsår som blør fælt og gjør vanvittig vondt.

6958630[/snapback]

Ja fytti .. DET er faktisk helt ufattelig ondt. Men å sykle barbeint for så å skrape foten først borti stål-pedalen også videre ned på asfalten der alt av hud foran stortåen blir rispet vekk.. Au!

Lenke til kommentar

Tannverk.... Får dere skikkelig tannverk så forstår dere hvorfor... :cry:

Nå jeg reiv av meg 2 finger var heller ikke noe godt, men det var nå di skulle tøyes og bøyes som var værst...

Har gjort meg så mye rart, men uansett tannværk er et smertehelvete!

Men det er mye dere skriver som høres fryktelig ut, håper ivertfall jeg ikke får\har kreft i kronjuvelene i ballesekken. :!: Det høres forJ*VLIG ut..... :cry:

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Værste smerten jeg har vært borti var da jeg knakk tryne.

6958724[/snapback]

Jøss, hvordan?

6958728[/snapback]

Jeg og en vennegjeng dro i bakken for å stå på snowbord. Det var dårlige forhold, så bakken var velig isete. Vi bygde på bigjumpen litt, for å få ut det litt ekstra av hoppet. Jeg var så klart først ut, hentet den farten jeg klarte og var klar til hopp. Men vi hadde gjort noe galt med hoppet, så jeg fikk en slags liten sprett på hoppkanten som gjorde at brettet gikk oppover og jeg gikk nedover. Hadde såpass stor fart at jeg landet nesten på flate, og med hodet først. Sikker på jeg kunn høre at det knaset. Jeg hadde truffet med panne først, og der er skjelettet ganske tykt så støtet gikk videre og sprakk de bena som sitter under øynene. Fikk nesten 1 cm glippe på den ene siden og en halv cm på den andre. Pluss litt indre blødninger. Det ble mye oppstyr med luftambulanse og greier. Jeg skal innrømmet at jeg gråt litt da. Har aldri hatt så vondt før eller i ettertid, ikke å annbefale.

Lå på sykehuset i nesten 2 uker, måtte opperere inn metalplater der hvor bena sprakk. Piper når jeg går gjennom metalldetektorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...