Dernel Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Skli og slå bakhodet i isen! Det er helt jævlig for å si det mildt. Det går jo aldri over heller Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Å dunke albuen i bordkanten, så får du sånn jekla rykninger Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Topp 3 1. Ballespark fra en som spiller fotball 2. Finger i bildør 3. Tå med inngrodd tåneil hard mot ett kantet bordbein av stål Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hoppe over stol for så og få kjeringstøt på vei ned i lufta Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vi må ikke glemme: Spy opp gallen eller å ete noe gæærnt. En gang åt jeg no pastagreier i Danmark og så fikk jeg sjukt vondt i magen og besvimte.. Det gjorde smertelig vondt det skal jeg love! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Vi må ikke glemme: Spy opp gallen eller å ete noe gæærnt. En gang åt jeg no pastagreier i Danmark og så fikk jeg sjukt vondt i magen og besvimte.. Det gjorde smertelig vondt det skal jeg love! 8992542[/snapback] Fy faen! Ja, du har rett i at man kan få det skikkelig jævlig hvis man får i seg noe som ikke er helt bra. Den smerten varer lenge også. Kanskje det værste er: "fantomsmerter" ? Å ha vondt i noe du ikke har må jo være det sykeste som finnes? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje det værste er: "fantomsmerter" ? Å ha vondt i noe du ikke har må jo være det sykeste som finnes? 9000293[/snapback] Det hender meg av og til. Det var oftere før, men av og til får jeg en stikkende smerte der hvor testikkelen min var. Da må jeg karre meg ned på gulvet og vri meg til det går over. Når jeg tenker over det, noe av det vondeste jeg har opplevd var faktisk å være solbrent på Mallorca i fjor sommer. Litt solkrem, før jeg ti minutter senere løp ut i vannet og ble der i rundt to timer. Solkremen forsvant, og sola reflekterer jo mer solstråler i vannet (eller hva det nå enn heter). Jeg lå i senga på hotellet i tre døgn uten å røre meg noe særlig, og uten å få sove om natta. På dag tre klarte jeg å komme meg bort til badet, hvor jeg hadde fylt opp badekaret med iskaldt vann, der lå jeg i en halvtimes tid. Problemet var bare at da var jeg vant til det kalde vannet, så det ble så utrolig varmt å komme opp av vannet igjen. Likevel vil jeg si at det var verdt å ikke ha vondt i den halvtimen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Kanskje det værste er: "fantomsmerter" ? Å ha vondt i noe du ikke har må jo være det sykeste som finnes? 9000293[/snapback] Det hender meg av og til. Det var oftere før, men av og til får jeg en stikkende smerte der hvor testikkelen min var. 9000430[/snapback] Var?! Edit: Leif was here Endret 4. juli 2007 av Jables Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Var?! Edit: Leif was here 9002904[/snapback] Han har sikkert fjernet den Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Halebeinet ja. Gjør ikke jææævlig vondt, men det varer. Jeg datt "bare" en halv meter ned fra en stol rett på halebeinen. Knakk det sikkert. Jeg kjenner det fortsatt, skaden skjedde i 8.kl, nå er jeg ferdig med 10. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Var?! 9002904[/snapback] Ja, ellers kunne jeg ikke kalt det fantomsmerter. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Løpe med saks Falle Saksa gjennom kinnet/leppa. Tvers gjennom. Ellers er det også JÆVLIG vondt når muskelfeste til lårmuskelen ryker (sitter oppe i hofta/sida). Husker det smalt skikkelig, var sikker på at innvollene mine hadde røket eller noe. Selvom dette skjedde på venstresida kjente jeg det i 2 uker når jeg f.eks rørte på høyrehånda. Kan tenke dere å gå på krykker da? Jeg utløste små smerteklynk hvert skritt jeg tok. Har også brukket omtrent alle fingrene (fotballkeeper yay) og høyre armen 2 ganger. Det kommer ikke i nærheten av de to ovenfor ass Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 slite akilesen det er vondt det tru dere alle som leser dette meg ass Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Å rive av sitt eget øre i panikk er sikkert vondt, men er det noen som har den videoen med den øyeoperasjonen. Det er det grøsseste jeg har sett as... Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har hatt store problem med betent storetå, der nagla gror inn i kjøttet på sida. Det verste er nesten når noken trakkar på den, mens du ser på. Du kan nesten sjå den "sprenge", pusset flyr i alle retningar og du får akkurat noken få hundredelar å innsjå at alt blodet i tåa di no ligger utover golvet og at om ca. 0,1 sekund kjem du til å oppleve et smertehelvete ulikt det meste du har kjent før. Joda... Og så skal du til den mest ubrukelige legen i bygda her. Han setter 3 sprøyter i tåa uten at det hjelper, det gjer like ilt. Så begynner han å rive og slite i nagla for å dra den ut. "Gjer det vondt no?", spør han "Ja", svarar eg "Hehe... Vondt no?" "Jaaa...", nærmar meg panisk tilstand. "Hmph...", seier han og tar og drar litt ekstra hardt. "Der var ruggen ute, ja. Jøss, den satt langt inne. Hehe... Var det vondt?"' "JA!" Det verste var nesten rapporten han skreiv etterpå. "(...) Og med ubetydelige smerter klarte vi å fjerne naglesengen (...)" Verste eg har opplevd. Men eg fekk lov til å ta med nagla heim Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror clusterhodepine og bevissthet under narkose er blant det aller mest smertefulle, etter litt gjennomtenking. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Røska ut en av neglene mine på føttene. Hadde nemlig to negler som ikke grodde i hverandre, og siden det gjorde så helvetes vondt rev jeg den ut. Det var en ganske jævlig smerte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 knekke beinet i albuen i 2........det er vondt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg brakk foten en gang.. Det husker jeg faktisk ikke som noe veldig vondt.. Jeg trodde jeg hadde vrikket det eller noe sånt og kunne ikke reise meg.. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 At lillebroren min er sint på meg og kaster en diger vedpinne i hode på meg (den treffer med den skarpe kanten i hode)DET er vondt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå