thrml Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sett deg på et vinglass i en stol med shorts.. glasskår i rompa ekke digg.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) * bli sparket i rumpa, det er faktisk værre enn å bli sparket i pungen 8955213[/snapback] Det tror jeg ingenting paa, med mindre sparket er saa hardt at kroppen gaar ut av ledd. En vond ordkombo: Aa knekke hodet. Endret 28. juni 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En vond ordkombo: Aa knekke hodet. 8963463[/snapback] Å knuse ballene. Aa, får vondt bare å tenke på det. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg tror nesten jeg må plassere det å slå hodet i noe hardt på topp. Ikke fordi det i seg selv slår tå-i-bordbein, men fordi når jeg har slått hodet i noe, så gjør jeg det alltid (uten unntak) minst en gang til innen kort tid. Utrolig dumt det der. Endret 28. juni 2007 av Potetfar Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 'Kom på en til. Jeg har slatters, og før jeg fant ut om slatters-bånd, så brukte jeg sportstape istedenfor. Det gikk helt greit helt til jeg dro på dana-cup en sommer. Jeg gikk tom for den vanlige sportstapen og måtte kjøpe ny på et apotek. Den jeg kjøpte viste seg å være ekstremt sterk. Etter langvarig bruk av sportstape rundt foten var huden bak kneet ganske sår, men når jeg fikk den nye sportstapen var det ekstremt vondt å ta av tapen. Hver gang jeg tok den av så gikk huden bak kneet av med den. Gjorde sinnsykt vondt! I tilleg så hang hårene på kneet seg fast i tapen... Takk til slattersbånd for å redde beina mine! <3 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den ultimate smerteopplevelse: hud blir revet av mens du først blir dynka i sitronsaft og derreter får en god del kilo med salt over deg, etter det blir føttene hogd av med en skje og alle ben blir satt ut av ledd Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Den ultimate smerteopplevelsen er sannsyneligvis å bli kjørt på og lignende, men du husker jo ikke hvor vondt det var etterpå uansett. Så IMO må den værste være kateter som nevnt tidligere i tråden. Helt usannsynelig vondt. Edit: Kateter Endret 29. juni 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
knegg Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 sparka nettop tåa mi i hælen min J.... hardt ... bomma på fotballen noen som kan blåse på? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tå mot hard kant og spark i skrittet er de ultimate smerteopplevelsene, basta. Lenke til kommentar
Early Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Smerte i ballane ja, når du får sånn intens smerte og kjenne det godt i magen og, sånn som vare i en evighet, må ikkje vere ballespark. F.eks om du spille nåkke fotball-lignande greier og en fyr skyte ballen så hardt han kan rett i skrittet.. Sparke tå i nåkke e enn god 2.plass Dersom nagla blir rivna opp/delt langt innover fingeren er ikkje godt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Få skåret opp magen og binde tarmen rundt et tre for så å løpe rundt treet til det uungåelige skjer.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Den der tror jeg er ganske vanskelig og slå goliatmo! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 T-krok-mellom-beina-og-et-rykk er ikke god Å dette ned fra et sted å lande på halebeinet. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Å dette ned fra et sted å lande på halebeinet. 8978745[/snapback] Den må være det jævligste. Serriøst, et ballespark er bare fryd og gammen i forhold til et skikkelig fall på halebeinet. Jo, jeg har faktisk fått servert et par velplaserte ballespark. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Å dette ned fra et sted å lande på halebeinet. 8978745[/snapback] Den må være det jævligste. Serriøst, et ballespark er bare fryd og gammen i forhold til et skikkelig fall på halebeinet. Jo, jeg har faktisk fått servert et par velplaserte ballespark. 8978915[/snapback] Jeg fikk et snowboard i halebennet engang, datt og snowboardet landet skjevt etter så kanten gikk rett inn på halebennet, etter et 2 meters drop. Jeg kunne ikke sitte uten putte på 3 måneder, alt pga meg å 3 andre skulle lage "jackass" film i 6'te klasse. Var så jævlig vondt, fy faen. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Syns det er jævlig å slå kneet veldig hardt mot murvegger o.l. Tar tid før smerten roer seg ned. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tå imot hard kant er jo ingenting. Det slår ihvertfall ikke å knuse kneskåla, det gjør vondt. Hoppe baklengs ned for så å lande på ryggen og skli ned en hel trapp er heller ikke godt. Lande på magen på hard snø og slå pusten ut av deg er heller ikke digg. Og ikke minst det er rimelig udigg når noen klyper deg i pungen, eller sparker deg forsåvidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå