whom Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 For de som er ute etter en heftig smerteopplevelse nå i badesesongen, kan jeg anbefale å overrotere på framover-saltoen fra 8.m - Rød på magen, men den lille rakkern reagerte sterkest. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Skulle prøve meg på vannski - trynings, så ser jeg en brennmanet rett ved foten min under vannet. Blir brent, svir som faen, svømmer på land. For å få vekk tentaklene tok moren min en bøtte med ferskvannvann med foten min oppi, og tok en kniv og skrapte lett på foten. Plutselig svir det som faen, og jeg hyler i et sett i 2 - to - timer. Dagen etterpå leser vi følgende i dagbladet: "IKKE hell ferskvann der du har brent deg. Ferskvann får tentaklene til å reagere og de slipper ut all giften sin på en gang. Skyll med saltvann!" og en skikkelig lårhane slår mye.. xD Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg knakk storetå neglen når jeg bada en gang jeg, jeg satt der bare å skalv! Dama mi trodde jeg hadde fått "nevrotisk sjokk" 8872229[/snapback] Jeg har også knekt storetå-neglen, tvers over, halvveis inne. Blødde ut av sprekken i neglen. Ble helt dårlig etterpå. Lenke til kommentar
dekoder Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Å brenne seg skikkelig. Slik at man får blemmer og svir bort et hudlag :S Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Skulle prøve meg på vannski - trynings, så ser jeg en brennmanet rett ved foten min under vannet. Blir brent, svir som faen, svømmer på land. For å få vekk tentaklene tok moren min en bøtte med ferskvannvann med foten min oppi, og tok en kniv og skrapte lett på foten. Plutselig svir det som faen, og jeg hyler i et sett i 2 - to - timer. Dagen etterpå leser vi følgende i dagbladet:"IKKE hell ferskvann der du har brent deg. Ferskvann får tentaklene til å reagere og de slipper ut all giften sin på en gang. Skyll med saltvann!" og en skikkelig lårhane slår mye.. xD 8949058[/snapback] AhehaehahHHAEHEHAHEHEHAEHEHHEHAEH!! :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bråstopp på sykkel så rett på stanga eller vell det værste da ...1 uke siden sist til meg.....kvalm bare jeg tenker på det Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Anbefaler ingen å tråkke på en kråkebolle Gjorde det i syden. Hadde sikkert 35-40 pigger i foten, og mange av disse var over 2cm lange, og satt i foten opptil 2 måneder. Ellers er det jo jævla vondt å slå tåa skikkelig. Mista et helt bord foran meg, og det landa selvfølgelig med bordkanten rett opp på stortåa mi. Dere som har opplevd noe lignende, vet hvor jævlig det "presser" under tåa, noen timer etter uhellet. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 SNUSKORN I ØYET! Hater det! Allergisk + snus på fingrene (etter å ha bakt) + pollen.. Regn ut selv. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Og selvfølgelig, spille gitar og stramme armen til det ultimate gjennom et par sanger. Et skikkelig helvete. Kløe på innsiden av låret! Sånn at man må slå for å klø, eller løpe skikkelig fort. Slå kneet mot noe! AU! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 SNUSKORN I ØYET! Hater det! Allergisk + snus på fingrene (etter å ha bakt) + pollen.. Regn ut selv. 8950821[/snapback] Ja fy f**n. Det er det værste jeg vet når jeg baker en tønne. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Å dynke hele armen i brenneesle og ikke ha noen form for pleie på det. Du får masse vabler over hele armen og det svir helt for jævlig. Ellers så er tå mot hard gjenstad noe av det værste! Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 fikk en traktorskuff på foten min jeg.. en helt ny dimensjon av "slå stortå smerte" Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kneet er det mest smertefulle stedet en mann kan bli skutt i. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har et par godbiter å legge til: * slå halebeinet i et trappetrinn * fingre i lukket bildør * fingre i fiskefiléteringsmaskin * bli sparket i rumpa, det er faktisk værre enn å bli sparket i pungen * spark på skarpleggen Nå finnes det værre smerte enn dette, men jeg tenkte hovedsakelig på dagligdagse uhell. Tyskerne brukte bl.a å slå tapetspiker inn under neglene på folk. Da disse spikrene først ble dyppet i terpentin så kan man forstå at det ikke var behagelig da disse ble påtent. *grøss* Lenke til kommentar
Knast Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Skrape av tånegler og hud på foten mot dør som åpnes mot deg Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Å lese innlegga til Neppe. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 * slå halebeinet i et trappetrinn Argh får vondt bare jeg tenker på det. For noen år siden sklei jeg på et 0,01 mm tynt islag på asfalten og landet slik at jeg slo halebeinet. Plages med det enda i tider og stunder Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Kræsje front mot front med en Peugeot 206 i 90 km/t er heller ikke til og anbefale EDIT: Hvertfall ikke hvis dere ikke vil bli som meg Endret 28. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ellers så er tå mot hard gjenstad noe av det værste! 8951575[/snapback] Betong-gulv feks... Fotball->prøve å sparke->bommelitt->sparke i gulvet med den kraften man har i beinet->fremdeles stygg negl etter hendelsen som skjedde for rundt 5-6 år siden...... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Opplevde tå mot hard gjenstad istad. Det gjør faen meg like vondt uansett hvordan det skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå