Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle prøve meg på vannski - trynings, så ser jeg en brennmanet rett ved foten min under vannet. Blir brent, svir som faen, svømmer på land. For å få vekk tentaklene tok moren min en bøtte med ferskvannvann med foten min oppi, og tok en kniv og skrapte lett på foten. Plutselig svir det som faen, og jeg hyler i et sett i 2 - to - timer. Dagen etterpå leser vi følgende i dagbladet:

"IKKE hell ferskvann der du har brent deg. Ferskvann får tentaklene til å reagere og de slipper ut all giften sin på en gang. Skyll med saltvann!"

og en skikkelig lårhane slår mye.. xD

Lenke til kommentar
Jeg knakk storetå neglen når jeg bada en gang jeg, jeg satt der bare å skalv!  :cry: Dama mi trodde jeg hadde fått "nevrotisk sjokk" :p

8872229[/snapback]

Jeg har også knekt storetå-neglen, tvers over, halvveis inne. :cry: Blødde ut av sprekken i neglen. :ohmy: Ble helt dårlig etterpå.

Lenke til kommentar
Skulle prøve meg på vannski - trynings, så ser jeg en brennmanet rett ved foten min under vannet. Blir brent, svir som faen, svømmer på land. For å få vekk tentaklene tok moren min en bøtte med ferskvannvann med foten min oppi, og tok en kniv og skrapte lett på foten. Plutselig svir det som faen, og jeg hyler i et sett i 2 - to -  timer. Dagen etterpå leser vi følgende i dagbladet:

"IKKE hell ferskvann der du har brent deg. Ferskvann får tentaklene til å reagere og de slipper ut all giften sin på en gang. Skyll med saltvann!"

og en skikkelig lårhane slår mye.. xD

8949058[/snapback]

AhehaehahHHAEHEHAHEHEHAEHEHHEHAEH!! :!: :!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar

Anbefaler ingen å tråkke på en kråkebolle ;)

Gjorde det i syden. Hadde sikkert 35-40 pigger i foten, og mange av disse var over 2cm lange, og satt i foten opptil 2 måneder.

Ellers er det jo jævla vondt å slå tåa skikkelig. Mista et helt bord foran meg, og det landa selvfølgelig med bordkanten rett opp på stortåa mi. Dere som har opplevd noe lignende, vet hvor jævlig det "presser" under tåa, noen timer etter uhellet.

Lenke til kommentar

Jeg har et par godbiter å legge til:

* slå halebeinet i et trappetrinn

* fingre i lukket bildør

* fingre i fiskefiléteringsmaskin

* bli sparket i rumpa, det er faktisk værre enn å bli sparket i pungen

* spark på skarpleggen

Nå finnes det værre smerte enn dette, men jeg tenkte hovedsakelig på dagligdagse uhell. Tyskerne brukte bl.a å slå tapetspiker inn under neglene på folk. Da disse spikrene først ble dyppet i terpentin så kan man forstå at det ikke var behagelig da disse ble påtent. *grøss* :cry:

Lenke til kommentar
Ellers så er tå mot hard gjenstad noe av det værste!

8951575[/snapback]

Betong-gulv feks...

Fotball->prøve å sparke->bommelitt->sparke i gulvet med den kraften man har i beinet->fremdeles stygg negl etter hendelsen som skjedde for rundt 5-6 år siden......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...