Opelmekk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ellers så har vi jo en artig torturtråd her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det værste må være og bli nagla til veggen med spikerpistol i brystet 8871527[/snapback] Seriøse poster da;) DAGLIGDAGSE ting Stavas det sånn btw? Det vondeste må nok være å smelle hode i stanger, kanter, osv! Fy faen te VONDT! Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) først så tryner du når du henger etter en sykkel på skateboard sånn at du får et SVÆRT skrubbsår på leggen, og så stikke på trening mens såret fortsatt er åpent. sånn at når du begynner og svette så svir det noe helt jævlig, og det gir seg heller ikke. selvopplevd forresten Edit: liten skriveleif Endret 15. juni 2007 av Thakiti Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Enig med Latter17 der, og slå albuen mot kanter o.l gjør også så vondt at jeg vil skrike et utrolig indianer-brøl. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Enig med Latter17 der, og slå albuen mot kanter o.l gjør også så vondt at jeg vil skrike et utrolig indianer-brøl. 8871986[/snapback] Eller bare sette deg ned å GRINE! Når jeg først gjør det, så bare......bare.... har jeg lyst til å lage sånn tchhhhhhhhh lyd, veit ikke hvorfor! Men det svir og dunker så GRUNDIG! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hah jeg lager sånne her lyder : hiiiiissssshhh aaauuutsjjj hiiisj(altså trekker inn pusten) og sitter og gnir på albuen. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det som er enda vondere enn det overnevnte er når man går bortover/springer og lilletåen klarer å henge seg igjen i en veggkant. Det gjør så grenseløst vondt at jeg får lyst til å hyle ut i smerte. Gjorde det nettopp, jeg småjogget litt bortover gangen og lilletåen hektet seg, psssssshh. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) tå vs dørstokk EDIT: HAHAAHAHAH, samme sekundet Endret 15. juni 2007 av thadon Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eller, vi har jo strømbeinet og da. (funnybone, enkemannsløft, hekseslag osv) Det er det beinet ved albuen fy FAEN det gjør vondt å slå den noen ganger! Det som også er ultimat vondt, er paintball/bordtennis ball rett på grensa mellom boxern og gensern når du bøyer deg! Har opplevd begge! FY FAEN! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Åja det er skikkelig smerte selv den tøffeste kan ikke motstå det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Åja det er skikkelig smerte selv den tøffeste kan ikke motstå det. 8872136[/snapback] Ehmkremt, merker jeg en liten sarkasme her? Har du noen sinne fått en ordentlig SMASH rett over boxerkanten? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Japp, mamma ropte jeg skulle springe opp og der traff jeg med et smell i listene på siden av døra da hva lydene jeg laget sånn her " aow wao aowa". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg knakk storetå neglen når jeg bada en gang jeg, jeg satt der bare å skalv! Dama mi trodde jeg hadde fått "nevrotisk sjokk" Endret 15. juni 2007 av latter17 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ooo hørtes ikke godt ut. husker jeg fikk en stein på sånn ca 5-10kg(kansje mer) på storetåa når jeg var 5 problemet var at den ble ikke sluppet rett ned på tåa den kom fra skogen i en utrolig fart(molden bare fløy opp i lufta) og bam der var storetåa mi blå i 2 måneder pluss jeg mistet neglen på lilletåa mi pga reaksjonen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det som er enda vondere enn det overnevnte er når man går bortover/springer og lilletåen klarer å henge seg igjen i en veggkant. Det gjør så grenseløst vondt at jeg får lyst til å hyle ut i smerte. Gjorde det nettopp, jeg småjogget litt bortover gangen og lilletåen hektet seg, psssssshh. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 8872069[/snapback] Mirakelkur: Gni varsomt over hele lilletåa. Kroppen prioriterer følelser høyere enn smerte. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ooo hørtes ikke godt ut. husker jeg fikk en stein på sånn ca 5-10kg(kansje mer) på storetåa når jeg var 5 problemet var at den ble ikke sluppet rett ned på tåa den kom fra skogen i en utrolig fart(molden bare fløy opp i lufta) og bam der var storetåa mi blå i 2 måneder pluss jeg mistet neglen på lilletåa mi pga reaksjonen 8872271[/snapback] Auuuuuu! men ska legge meg, natta Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Når min bror spurte hvordan man lager en link. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=123530 (se signaturen hans) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 bli skutt i leggen er ikke noe godt!! jeg hater oslo Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Nå har jeg ikke lest igjennom hele greia, men uten tvil og med absolutt sikkerhet, prolaps med da tilhørende skiveutglidning.. Kan kanskje nevne at all annen smerte var som kiling i forhold.. Ligg 2 dager med dette uten noen form for smertestillende på et hardt og kaldt parkettgulv, uten mulighet å røre deg, og rører du deg så kommer en skytende smerte 10 ganger verre enn noen form for "kakk" i albuen.. Å bli skutt i foten ville faktisk vært et kjærkomment avbrekk fra smerten.,, *************************** Og nå snakker vi selvsagt om smerte der man ikke besvimer.. En bil kjørte over begge beina mine en gang, men da ble nok smerten for stor så jeg besvimte nok.. Endret 24. juni 2007 av Battone Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 battone... samme skjedde med meg.. ble kjørt ove hælen i strømstad på skjærtorsdagen. svimte av jeg og. bilen reiv av nesten alt kjøttet mitt på siden av hælen. Det var en volvo 240.. ca 300kilo på hælen det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå