Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det værste må være og bli nagla til veggen med spikerpistol i brystet :)

8871527[/snapback]

Seriøse poster da;) DAGLIGDAGSE ting :p

Stavas det sånn btw? :ermm:

Det vondeste må nok være å smelle hode i stanger, kanter, osv!

Fy faen te VONDT! :dontgetit:

Lenke til kommentar

først så tryner du når du henger etter en sykkel på skateboard sånn at du får et SVÆRT skrubbsår på leggen, og så stikke på trening mens såret fortsatt er åpent. sånn at når du begynner og svette så svir det noe helt jævlig, og det gir seg heller ikke.

selvopplevd forresten

Edit: liten skriveleif

Endret av Thakiti
Lenke til kommentar
Enig med Latter17 der, og slå albuen mot kanter o.l gjør også så vondt at jeg vil skrike et utrolig indianer-brøl.

8871986[/snapback]

Eller bare sette deg ned å GRINE! :cry: Når jeg først gjør det, så bare......bare.... har jeg lyst til å lage sånn tchhhhhhhhh lyd, veit ikke hvorfor! Men det svir og dunker så GRUNDIG! :cry:

Lenke til kommentar

Det som er enda vondere enn det overnevnte er når man går bortover/springer og lilletåen klarer å henge seg igjen i en veggkant. Det gjør så grenseløst vondt at jeg får lyst til å hyle ut i smerte.

Gjorde det nettopp, jeg småjogget litt bortover gangen og lilletåen hektet seg, psssssshh. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Lenke til kommentar

Eller, vi har jo strømbeinet og da. (funnybone, enkemannsløft, hekseslag osv)

Det er det beinet ved albuen :D fy FAEN det gjør vondt å slå den noen ganger!

Det som også er ultimat vondt, er paintball/bordtennis ball rett på grensa mellom boxern og gensern når du bøyer deg! Har opplevd begge! FY FAEN! :no:

Lenke til kommentar

Ooo hørtes ikke godt ut. husker jeg fikk en stein på sånn ca 5-10kg(kansje mer) på storetåa når jeg var 5 problemet var at den ble ikke sluppet rett ned på tåa den kom fra skogen i en utrolig fart(molden bare fløy opp i lufta) og bam der var storetåa mi blå i 2 måneder pluss jeg mistet neglen på lilletåa mi pga reaksjonen :roll:

Lenke til kommentar
Det som er enda vondere enn det overnevnte er når man går bortover/springer og lilletåen klarer å henge seg igjen i en veggkant. Det gjør så grenseløst vondt at jeg får lyst til å hyle ut i smerte.

Gjorde det nettopp, jeg småjogget litt bortover gangen og lilletåen hektet seg, psssssshh. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

8872069[/snapback]

Mirakelkur: Gni varsomt over hele lilletåa. Kroppen prioriterer følelser høyere enn smerte.

Lenke til kommentar
Ooo hørtes ikke godt ut. husker jeg fikk en stein på sånn ca 5-10kg(kansje mer) på storetåa når jeg var 5 problemet var at den ble ikke sluppet rett ned på tåa den kom fra skogen i en utrolig fart(molden bare fløy opp i lufta) og bam der var storetåa mi blå i 2 måneder pluss jeg mistet neglen på lilletåa mi pga reaksjonen  :roll:

8872271[/snapback]

Auuuuuu! :ermm:

men ska legge meg, natta ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg ikke lest igjennom hele greia, men uten tvil og med absolutt sikkerhet, prolaps med da tilhørende skiveutglidning.. Kan kanskje nevne at all annen smerte var som kiling i forhold.. Ligg 2 dager med dette uten noen form for smertestillende på et hardt og kaldt parkettgulv, uten mulighet å røre deg, og rører du deg så kommer en skytende smerte 10 ganger verre enn noen form for "kakk" i albuen.. Å bli skutt i foten ville faktisk vært et kjærkomment avbrekk fra smerten.,,

Og nå snakker vi selvsagt om smerte der man ikke besvimer.. En bil kjørte over begge beina mine en gang, men da ble nok smerten for stor så jeg besvimte nok..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...