samebob Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har hørt at clusterhodepine blir sett på som den verste og mest intense smerten som finnes, og at mange kvinner mener det er verre enn å føde. Den er mye sterkere enn migrene. Onkelen min er blant de få som har det. 8768281[/snapback] Tror jeg har hørt om det, er det ikke kalt "Selvmords migrene" fordi de som har det har lyst til å bare drepe seg selv når de får det? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har hørt at clusterhodepine blir sett på som den verste og mest intense smerten som finnes, og at mange kvinner mener det er verre enn å føde. Den er mye sterkere enn migrene. Onkelen min er blant de få som har det. 8768281[/snapback] Tror jeg har hørt om det, er det ikke kalt "Selvmords migrene" fordi de som har det har lyst til å bare drepe seg selv når de får det? 8777398[/snapback] Selvmordshodepine, ja. Verste er at det varer så lenge i tillegg, når du først får det. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jeg var plaget med migrene i flere år, men har vokst fra et nå.. var rundt 6 år og kom hjem fra skolen , plutselig fikk jeg driiiiiit vondt i hode og det gikk heller ikke vekk med smertestillende tabletter...etter noen minutter ba jeg mamma gå på kjøkkene å hente en kniv og drepe meg håper ingen andre får en slik hodepine...værste jeg har verdt med på Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jeg var plaget med migrene i flere år, men har vokst fra et nå.. var rundt 6 år og kom hjem fra skolen , plutselig fikk jeg driiiiiit vondt i hode og det gikk heller ikke vekk med smertestillende tabletter...etter noen minutter ba jeg mamma gå på kjøkkene å hente en kniv og drepe meg håper ingen andre får en slik hodepine...værste jeg har verdt med på 8781754[/snapback] Det er så vondt at man tenker den beste løsningen er å avslutte sitt eget liv. Lenke til kommentar
................... Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Verste jeg har vært borti, hjemme, var vel da jeg slo tåa mot treningsbenken. Samma dealen med leggen. Da lå jeg der i min egen verden av smerte i 2 min. Har aldri blitt sparket ORDENTLIG hardt i balla, men det må jo toppe alt. Forstua ankelen i fylla en gang, det var uffatelig vondt og jeg skalv husker jeg Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Så video på youtube hvor dem satte kateter i kuken til en fyr. Så fort har jeg aldri lukket et vindu noen gang. Jeg var dårlig i en time etterpå. 8783187[/snapback] Link? Lenke til kommentar
................... Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 WARNING!http://youtube.com/watch?v=IyIjGyfwezc 8783374[/snapback] Au Jeg hadde dødd Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Så video på youtube hvor dem satte kateter i kuken til en fyr. 8783187[/snapback] Det er ubehagelig, ja, men det fins verre ting man kan oppleve. Jeg lå på sykehus for et år siden, og etter et og et halvt døgn uten å tisse, så kom det en sykepleier inn og sa at hvis jeg ikke klarte å tisse innen fem minutter, så ble det kateter. Presset jeg hadde gjorde det ikke akkurat lettere, så sykepleieren vant nok den kampen. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 WARNING!http://youtube.com/watch?v=IyIjGyfwezc 8783374[/snapback] å fy faen. auuuuuuuuuuuuuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Var på det lokale lakseoppdrettet, der er henger det noen tromler 1.60 over bakken. Ser aldri dem Jævli hodepine og kul! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 tå mot forstærker betenndelse i øret, har ikke opplevd noe så ille, klarte ikke en gang å sove... værste sydentruen noen sinne Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 betenndelse i øret, har ikke opplevd noe så ille, klarte ikke en gang å sove... 8870938[/snapback] Det har jeg hatt en gang også. Var helt jævlig! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 tå mot forstærkerbetenndelse i øret, har ikke opplevd noe så ille, klarte ikke en gang å sove... værste sydentruen noen sinne 8870938[/snapback] Faen, husker eg hadde det når eg var liten. Det gjorde så jævlig vondt! Bare satt og grein hele natten. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Smeltet plastikk som brenner på veien ned mot huden din ! ikke lyst til å oppleve det igjen Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) WARNING!http://youtube.com/watch?v=IyIjGyfwezc 8783374[/snapback] å fy faen. auuuuuuuuuuuuuu 8785078[/snapback] Det der har jeg gjort og fy faen hvor vondt det er! Endret 15. juni 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 en sterk kandidat var den gangen jeg fikk SKIKKELEG muskelknute i nakken. De første timene kunne jeg lene hodet til siden for å ungå smerten. Men da stivnet hodet der og jeg gjekk med hodet lenende til høgre i flere dager. var VELDI vondt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det værste må være og bli nagla til veggen med spikerpistol i brystet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nei egentlig så vet alle at Tå-mot-Stolbein o.l er det absollut verste man kan oppleve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå