Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

værste ting jeg har opplevd:

1. Realt knips på ballestein :thumbdown:

2. Kjerringstøt så hardt at du får tårer i øya :cry:

3. våkne opp til et hardt slag i magen :no:

4. slå storetåa med ingrodd negl mot en spiss kant :nei

Endret av Sondrebyst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

“The worst pain a man can suffer: to have insight into much and power over nothing” - Herodotus

:tease:

Jeg har hørt at clusterhodepine blir sett på som den verste og mest intense smerten som finnes, og at mange kvinner mener det er verre enn å føde. Den er mye sterkere enn migrene. Onkelen min er blant de få som har det.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Ballespark, tå i rask fart rett i noe hardt(bordbein e.l.) Det tror jeg må være det vondeste. Jeg husker den ene gangen jeg sto i Mat og Helse og vaska inni stekeovnen. Sto på knærne, så kommer kompisen min og tar foten sin og sparker liksom mellom, under beina. Fyfaen, jeg klarte nesten ikke å gå hjem. :cry:

edit: Det var et ganske kraftig spark altså :cry:

Endret av SirChris
Lenke til kommentar
Utenom ballespark, når man vrir hodet litt for fort rundt og det går et sånt vamrt støt gjennom halsen og hodet. Tå-mot-bordbein er også jævlig. Og slag mot baksida av albuen sånn at du får støt gjennom hele armen.

8760975[/snapback]

jaaa, brukte å få det før, så kom en pause på ca 1 år. Men var på grillfest hvor jeg lå helt for jævlig med nakken etterpå, nå kommer det rundt 8 dagen :cry: (grillfesten var for to dager siden da)

Lenke til kommentar

folk med slatters vet at det minste lille støt mot den er helt jævlig!

kommer du borti et bord akkurat på riktig sted (ikke nødvendigvis så veldig hardt) så ligger du på bakken og nesten griner... :(

ellers er det jo få ting som slår et realt ballespark. :cry:

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Er relativt vondt om du har tråkket noe forbannet mye over, og da prøver å gå neste dag/evt. glemmer at du har tråkket over og står opp med det beinet. Går fort i bakken da.

Noe som gjorde at tårene trillet, var når fysioterapeuten tøyde høyrebeinet mitt så langt bakover at det gikk dobbelt så langt som jeg vanligvis klarer. Det er en helt sinnsyk intens smerte, hadde bare lyst til å sparke han vekk akkurat da. Den var ikke veldig "spontan", eller hva jeg skal kalle det. Det gjorde ikke så ekstremt vondt i starten, men når han holdt det der og presset enda lengre ned i 40-50 sekunder, kjente jeg mordinstinktet mitt kom luskende.

Lenke til kommentar

Vil tro en kompis som hadde 6 brudd i ryggen og var sengeliggende i 2 måneder, for så etter 2 måneder i senga måtte sette seg opp i senga, selvom han var ganske fjern på morfin når han satt seg opp, gjorde det nok ganske vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...