Sondrebyst Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) værste ting jeg har opplevd: 1. Realt knips på ballestein 2. Kjerringstøt så hardt at du får tårer i øya 3. våkne opp til et hardt slag i magen 4. slå storetåa med ingrodd negl mot en spiss kant :nei Endret 2. juni 2007 av Sondrebyst Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 2. Kjerringstøt så hardt at du får tårer i øya 8767896[/snapback] Fikk et så jævlig hardt, at jeg trodde handa mi brant Lenke til kommentar
Sondrebyst Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) glemte og legge til slå huet hardt mot en spiss kant Endret 2. juni 2007 av Sondrebyst Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 For de som har slater vet at det jør j*** vondt å slå kneet i noe. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Krampe i foten!! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) “The worst pain a man can suffer: to have insight into much and power over nothing” - Herodotus Jeg har hørt at clusterhodepine blir sett på som den verste og mest intense smerten som finnes, og at mange kvinner mener det er verre enn å føde. Den er mye sterkere enn migrene. Onkelen min er blant de få som har det. Endret 2. juni 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den ultimate smerteopplevelsen for gutter er å bli sparket hardt i ballene. Ingenting kan måle seg med dette. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den ultimate smerteopplevelsen for gutter er å bli sparket hardt i ballene. Ingenting kan måle seg med dette. 8768713[/snapback] Da har du opplevd lite vondt... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har spjæret pungen, og syddd den sammen uten bedøvelse. Beat that. 8762749[/snapback] Fyfaen! kødder nå får vi håpe!? 8765199[/snapback] Nei, kødder nok dessverre ikke. Jeg spjæret den i en sykkelulykke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Da har du opplevd lite vondt... 8769822[/snapback] Da har ikke du opplevd å bli sparket hardt i ballene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg kan komme på mange vodne ting, men slag/spark mot ballene er det absolutt vondeste. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Ballespark, tå i rask fart rett i noe hardt(bordbein e.l.) Det tror jeg må være det vondeste. Jeg husker den ene gangen jeg sto i Mat og Helse og vaska inni stekeovnen. Sto på knærne, så kommer kompisen min og tar foten sin og sparker liksom mellom, under beina. Fyfaen, jeg klarte nesten ikke å gå hjem. edit: Det var et ganske kraftig spark altså Endret 3. juni 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Utenom ballespark, når man vrir hodet litt for fort rundt og det går et sånt vamrt støt gjennom halsen og hodet. Tå-mot-bordbein er også jævlig. Og slag mot baksida av albuen sånn at du får støt gjennom hele armen. 8760975[/snapback] jaaa, brukte å få det før, så kom en pause på ca 1 år. Men var på grillfest hvor jeg lå helt for jævlig med nakken etterpå, nå kommer det rundt 8 dagen (grillfesten var for to dager siden da) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) folk med slatters vet at det minste lille støt mot den er helt jævlig! kommer du borti et bord akkurat på riktig sted (ikke nødvendigvis så veldig hardt) så ligger du på bakken og nesten griner... ellers er det jo få ting som slår et realt ballespark. Endret 3. juni 2007 av hernil Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Som nevnt før. På barneskolen var det en som dyttet med fremover. Jeg landet på knærene, direkte på begge slatterene. Jeg vred meg at smerte og han bare lo Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 så ikke det jeg, orka ikke lese gjennom hele tråden. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bare litt lengre opp på siden nevnte jeg slataren ikke langt. Du scrollet vel over det Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er relativt vondt om du har tråkket noe forbannet mye over, og da prøver å gå neste dag/evt. glemmer at du har tråkket over og står opp med det beinet. Går fort i bakken da. Noe som gjorde at tårene trillet, var når fysioterapeuten tøyde høyrebeinet mitt så langt bakover at det gikk dobbelt så langt som jeg vanligvis klarer. Det er en helt sinnsyk intens smerte, hadde bare lyst til å sparke han vekk akkurat da. Den var ikke veldig "spontan", eller hva jeg skal kalle det. Det gjorde ikke så ekstremt vondt i starten, men når han holdt det der og presset enda lengre ned i 40-50 sekunder, kjente jeg mordinstinktet mitt kom luskende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Stumpe røyk flere ganger på samme sted(på armen) var ikke spesielt digg. Kanskje ikke den ultimate smerteopplevelse men. Har ganske fett merke på armen. Espen Pai vet nok hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vil tro en kompis som hadde 6 brudd i ryggen og var sengeliggende i 2 måneder, for så etter 2 måneder i senga måtte sette seg opp i senga, selvom han var ganske fjern på morfin når han satt seg opp, gjorde det nok ganske vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå