Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utenom ballespark, når man vrir hodet litt for fort rundt og det går et sånt vamrt støt gjennom halsen og hodet. Tå-mot-bordbein er også jævlig. Og slag mot baksida av albuen sånn at du får støt gjennom hele armen.

Lenke til kommentar
Og slag mot baksida av albuen sånn at du får støt gjennom hele armen.

8760975[/snapback]

Synes du det er vondt kan du ikke mye om smerte. :)

8761222[/snapback]

Det er vel kanskje mer ubehagelig :p Tenkte ikke helt på hva jeg skreiv, men nå som du sa det... det er jo ikke så vondt. Bare ekstremt ubehagelig.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Å bli "berørt" i den nerva bak i ryggraden. Jeg sa bare et hvitt glimt og en smerte annerledes enn noen annen i hele kroppen. Ble skikkelig svimmel etterpå. Ble helt slått ut. Legen sa faktisk at det er noe av den værste fysiske smerten man kan oppleve. Da det skjedde håpet jeg faktisk at jeg skulle dø, det er veldig skummelt.

Lenke til kommentar
Utenom ballespark, når man vrir hodet litt for fort rundt og det går et sånt vamrt støt gjennom halsen og hodet.

8760975[/snapback]

Det har jeg også fått av og til, trodde det var meg det var noe galt med jeg :p

Lenke til kommentar
Den er sikkert digg da! hadde det ikke vert verre med "naken-storstein-en-meter-høyde-miste-sitte-på-stein-hylle-pung-henger-ut-lande-med-spiss-kant-på-testikkel?"

8762609[/snapback]

auuuu, fy fane å vondt det hørtes ut.

var du steril el :(

Lenke til kommentar

Vondeste jeg har opplevd var nok når jeg var på hytta i påsken og hoppa på ski. Dro 360 og fikk vridd kneet når jeg landa. Var ikke så ille med en gang, men etterhvert ble det bare AU, klarte ikke gå på en uke elns.

Halvveis inngrodd tånegl som man graver fram med leatherman er ganske digg. :tease:

Tå mot ett eller annet er også ganske digg. Sparke borti en stol som står i veien elns. AU.

Slå kneet mot sykkelstyre så man ikke kan gå på et par dager er også veldig vondt. Spesielt hvis man legger beinet på en krakk og ser på tv elns etterpå. Så skal man gå og har glemt det, også har beinet stivna helt og er drittvondt når man bøyer det når man skal reise seg.

Skalle hardt mot noe er også ganske vondt.

Lenke til kommentar

auch.

Kanskje ikke helt konkrete hendelser, men det vondeste er selvfølgelig:

-ballene. Her kan det vare slag, spark, kne, vridning,spjæring, u name it. Det gjør vondt.

-inngrodd tånegl. Så full av verk at bedøvelsen ikke får spredd seg, trekking skjæring, og påfølgende sying. Jeg har fåt et kne i ballene så jeg knakk sammen, men en skikkelig verkende inngrodd tånegl som opereres eller stanges så hardt inn i noe at tåen "sprekker" var en god del mer smertefullt i øyeblikket.

-Gnu foten ned i asfalten mens den blir klemt under en moped før den treffer en stein med en ekkel lyder er heller ikke godt. I hvert fall ikke når sjokket forsvinner og smertene tar over.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Utenom ballespark, når man vrir hodet litt for fort rundt og det går et sånt vamrt støt gjennom halsen og hodet.

8760975[/snapback]

Det har jeg også fått av og til, trodde det var meg det var noe galt med jeg :p

8762588[/snapback]

Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som får sånne av og til. Kan hende at kamerater gjør det også men aldri hørt om det.

Lenke til kommentar
"Høre-på-pink-floyd" fenomenet er jo helt forferdelig vondt. Men seriøst "tå-mot-hard-gjenstand" er uten tvil noe av det jævligste som finnes.

6957540[/snapback]

Er det forferdelig å høre på Pink Floyd?

8765538[/snapback]

Nei, bare et forsøk på å være morsom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...