SemikolonP Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) @ Redline: Stepmania er min ultimate smerteopplevelse så langt. Og videoen er for å vise hva Stepmania er. Endret 16. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 jeg leste i guinnies world records om en jente som hadde satt fast fletta si i en maskin. og hele ansiktet var liksom dratt av inn i maskinen. først hodet og panna deretter kinnet og nesa og haken tilslutt. øynene og leppene ble igjen på hodet. Poenget at den var i guinnies world records, var at de hadde greid å feste ansiktet på igjen helt nøyaktig. Men tenk på smerten a 7732930[/snapback] Ai ai ai ai.. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Definitivt verst : Å FØDE! Fy for en jævlig smerte. 6962519[/snapback] Testikkelkreft vet Dotten alt om. Etter at man har fjernet den ene testikkelen kjenner du en intens smerte 2-6 dager i strekk. Kanskje bli sakte spist opp av maur... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg har fått et svært jævla fjell av en kvise i panna. Idag morges når jeg våkna så klarte jeg å smelle kvisa rett i kanten på nattbordet. DET var vondt Endret 18. januar 2007 av tonna Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har fått et svært jævla fjell av en kvise i panna. Idag morges når jeg våkna så klarte jeg å smelle kvisa rett i kanten på nattbordet. DET var vondt 7748867[/snapback] føler med deg Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Nummer 1: alt som har med baller å gjøre. Nummer 2: skulle sykle på bakhjulet ut en kant av gress som førte ned på asfalt, mista balanse punktet landa på halebeinet følte en enorm smerte så gikk til legen(viste seg å være kraftig forslått noe som førte til en 17 og 18 mai på sofaen). Men verste med dette er når man skal se om halebeinet er brukket! (dere får selv finne ut av hva som gjøres for å sjekke dette) Nummer 3: sparke tå med verk/inngrodd negl i kant/møblement. Endret 18. januar 2007 av Amdmannen Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Da jeg var 7 år gammel skulle jeg sykle ned til en srand. Ned den veien var det bratt bakke. I bakken møtte jeg noen ungdommer som bestemte seg for å blokkere veien. Istedenfor å kjøre rett i dem valgte jeg å prøve på nødsving manøver. Endte opp med at jeg krasha i asfalten skrapte opp haken måtte sy 7 sting. Det var ca 3m blodstrek der jeg datt av bortover. de 4 jentene som gjorde dette fikk dårlig samvittighet + at alle de fine hvite håndklene dems var røde etterpå Når jeg var ca 10 år gammel på 17 mai datt jeg ned en røys som var ca 4m. Det endte opp med at jeg brakk kjeven, fikk hjerne rystelse. Jeg GK mekaniske fag. En dag da jeg satt å sveiste spruta det en glo på ca 700c ned på verneskoen. En ting skoen ikke gjorde det var å verne foten min. Gløden svidde seg gjennom skoen til foten, og fortsatte til ca midt inne i foten. Ca 3-4 cm ned. Dette er noen av de skaldene jeg har påført min kropp. Jeg har også brukket hånda, sotte armen ut av ledd. Brukket fingrer, landet på nakken etter Judo kamp. Fått spiker gjennom foten 2 ganger. Har sydd rett over øyet. påkjørt av en bil da jeg var 5 år. I grunn er jeg bare glad for at jeg lever Endret 18. januar 2007 av Shahab Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 WOW! Du er alle tiders! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Min ultimat smerte opplevelse den siste uka: -Ett slags gnagsår på brystvortene, gjør jævla vondt!! Iværtfall når jeg må bruke skjorte siden vi har mesee på skolen i dag og i morgen. -Falle ute i en trapp og få en sykkel som treffer halebeinet. -Treffe kanten på et bord med en støk muskel i venstre beinet er jo deilig. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 balleslag og klemre finger i bildør osv må vel være ultimat Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg GK mekaniske fag. 7752825[/snapback] Jeg Jane Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Krampe i leggen. I helgen var det helt insane, jeg fikk krampe i venstre legg 3 ganger og 1 gang i høyre legg på få timer. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sparke i dørtærskelen er drit vondt Lenke til kommentar
Namek Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sparke i dørtærskelen er drit vondt 8751709[/snapback] Sparke i dørterskel med spiker i er værre.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hammer og testikler. 8751940[/snapback] Au. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 En av nazistenes torturmetoder under andre verdenskrig var visstnok å knuse testiklene... ... Med tang... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er lite som slår å få et sparkt elle dunke seg i skinnleggen. Det er den mest smertefulle plassen!! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Krampe i låret er ikke så veldig deilig. Fikk det 3 ganger i løpet av en middag, med folk fra USA på besøk. Endte meg at jeg hinka til doen, og satt med låret på den kalde doskåla. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Krampe i låret er ikke så veldig deilig. Fikk det 3 ganger i løpet av en middag, med folk fra USA på besøk. Endte meg at jeg hinka til doen, og satt med låret på den kalde doskåla. 8753002[/snapback] KJenner til det for en stund siden fikk jeg det bare helt uten videre på en fest. Endte med at jeg lå og kravlet på gulvet o skrek om hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå