Lettmel Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tryna på sykkel en gang, landa på albuen ett par meter fra sykkelen.. Sprukket albueledd Var ett skikkelig smell... Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Personlig favoritt: nervebetennelse i tenner! For et par å siden fikk jeg _sinnsykt_ vondt i en tann, men fordi smerten var så sterk klarte jeg ikke å engang å si hvilken tann det var. Gjorde vondt i stort sett hele den siden av hodet. Var umulig å kjenne hvilken av tennene det var. I allefall; etter 2 uker med uutholdelig smerte og store mengder pinex forte fant legen og tannlegen ut at det måtte komme fra en nervebetennelse i en jeksel. Og uten å vite hvilken av tennene det var så satte tannlegen i gang med å rotfylle de jekslene som lå i "området" det var vondt. Ble totalt tre rotfyllinger uten bedøvelse før de fant den rette tanna Da de borret opp den rette tanna og fikk ut nerven gikk all smerten over med en gang Må være beste følelsen ever. Tror jeg sov i nesten 20 timer etterpå (hadde maaange netters søvn å ta igjen) 6958266[/snapback] denne må ta kaka da? rotfylling av tre tenner uten bedøvelse?XD holder jo på å falle ut av tannlegestolen når tannlegen borrer mot en nerve. Det med bedøvelse. brrr Endret 11. januar 2007 av vegkaar Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 denne må ta kaka da?rotfylling av tre tenner uten bedøvelse?XD holder jo på å falle ut av tannlegestolen når tannlegen borrer mot en nerve. Det med bedøvelse. brrr 7701965[/snapback] jeg bruker aldri bedøvelse og har aldri brukt det heller. Jeg vil bare hive meg i stolen og bli ferdig fortest mulig, selv om det innebærer enorm smerte. Husker jeg borret et stort hull uten bedøvelse en gang, og plutselig traff han ei nerve. Herregud, smerten var ulidelig og spredte seg som ild i tørt gress oppover ganen og i hele kjeften. Var nesten som jeg fikk en refleks og slo til tannlegen, og ikke at det hadde gjort noe heller. Det er første og siste gangen jeg gjør det, og til dere som ikke har prøvd det, tro meg, dere vil IKKE oppleve det. Jævligste jeg har vært med på. Ellers borrer jeg vanlige hull uten bedøvelse uten problemer. Folk i klassen min sier jeg er gal og skjønner ikke hvordan jeg klarer det, men antar jeg er blitt herdet etter så mange borringer uten bedøvelse. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 denne må ta kaka da?rotfylling av tre tenner uten bedøvelse?XD holder jo på å falle ut av tannlegestolen når tannlegen borrer mot en nerve. Det med bedøvelse. brrr 7701965[/snapback] jeg bruker aldri bedøvelse og har aldri brukt det heller. Jeg vil bare hive meg i stolen og bli ferdig fortest mulig, selv om det innebærer enorm smerte. Husker jeg borret et stort hull uten bedøvelse en gang, og plutselig traff han ei nerve. Herregud, smerten var ulidelig og spredte seg som ild i tørt gress oppover ganen og i hele kjeften. Var nesten som jeg fikk en refleks og slo til tannlegen, og ikke at det hadde gjort noe heller. Det er første og siste gangen jeg gjør det, og til dere som ikke har prøvd det, tro meg, dere vil IKKE oppleve det. Jævligste jeg har vært med på. Ellers borrer jeg vanlige hull uten bedøvelse uten problemer. Folk i klassen min sier jeg er gal og skjønner ikke hvordan jeg klarer det, men antar jeg er blitt herdet etter så mange borringer uten bedøvelse. 7702042[/snapback] Høres ut som du må pusse tennene dine litt oftere Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Høres ut som du må pusse tennene dine litt oftere 7702111[/snapback] det var i min barndomstid det, på barneskolen og første året av ungdomsskolen. Nå har jeg ikke hatt hull på to år så jeg har skjerpa meg kraftig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg har aldri helt forstått dette med rotfylling. Hva er det egentlig? Orker ikke å google nå. Har lest om konspirasjonsteorier i noen timer nå for å kunne motargumentere et par i klassen som er overbevist om at Bush står bak 9/11 etter å ha sett "Loose Change". At folk tror så helhjertet på det der må da være den ultimate smerteopplevelsen. ENDRET: Hvorfor måtte de finnne den nå! Det er jo tusen år siden den kom. Kunne de ikke blitt spart for denne fantastisk tåpelige filmen? Argh! Goscinny Endret 11. januar 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Stepmania får man litt vondt i hånda av. http://youtube.com/watch?v=wktVVKtCqFU Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er det du som spiller? Det vondeste som har skjedd med meg, må være når jeg slo kneet ut av ledd/forstuelse. Kunne ikke bøye kneet på 2 uker, når jeg da klarte å falle med all tyngden på det beinet jeg hadde forstuet, slik at jeg bøyde kneet gjorde det grusomt vondt. Den ultimate smerteopplevelse må være å få tredd en tynn gjenstand ned i urinrøret, får vondt bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 den ultimate smerteopplevelsen: sparke en tå veldig hardt inni stolbein/dørkarm.. greit nok, vondt. men: sparke tå med inngrodd negl veldig hardt i dørkarm, ultimate smerteopplevelse! been there done that det var det værste jeg har vært med på.. kjøre av på MC(utallige skrubbsår og forslått stort sett overalt), tryne på snowblades i ca 80-90km/t og landa rett på skuldra og mose den og kravebeinet, for så å knekke det opp igjen 2 uker senere.. ingrodd tånegl vs dørkarm > all Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Få satt inn kateter er smertefullt, selv om du får bedøvelse. Knakk lårbeinet 26. oktober 2005, og ble operert igjen 8. desember 2007 da de fjernet naglen, freset opp margkanalen til Ø15mm og satte inn en større nagle. Det hadde nemlig ikke grodd i det hele tatt, selv om de tok ut noen skruer etter hvert så det bare ble igjen en, på siste kontrollen så jeg at den hadde knekt, og nå er den foten en drøy cm stuttere enn den andre. Må si at dette er det mest smertefulle som har hendt meg, men jeg håper det gror nå, selv om jeg muligens blir halt resten av livet. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Quote, Pondus (Jokke): "All uvettig omgang med testikler ligger jo høyt på listen" Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Appropo Pondus... Han hadde en versjon av helvete som passer: 5 karer med playmobil-hår, helt like (gjerne rosa) dresser, de har alle mikrofoner som de holder på en tvilsom måte. Du, naglet til veggen. Lenke til kommentar
................... Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Er det du som spiller? 7716513[/snapback] Jepp. Edit: Driver du med dette du og eller trenger hjelp? PM. Hadde ikke tid til å redigere før nå. Endret 15. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg kom på en til: Å rulle over tærene når du sitter i kontorstol uten sokker på . MMmmmmm... Deilig! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Slå panna på hyllekant hender oftere enn det burde Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ny vri: Ballene i et glass med isvann til de er nedkjølt forså å ha de over i pisslunkent vann. Repeat. Skal tro det kan gjøre vondt en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ny vri: Ballene i et glass med isvann til de er nedkjølt forså å ha de over i pisslunkent vann. Repeat. Skal tro det kan gjøre vondt en stund. 7730747[/snapback] Du får teste ut du. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 jeg leste i guinnies world records om en jente som hadde satt fast fletta si i en maskin. og hele ansiktet var liksom dratt av inn i maskinen. først hodet og panna deretter kinnet og nesa og haken tilslutt. øynene og leppene ble igjen på hodet. Poenget at den var i guinnies world records, var at de hadde greid å feste ansiktet på igjen helt nøyaktig. Men tenk på smerten a Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Stepmania får man litt vondt i hånda av. http://youtube.com/watch?v=wktVVKtCqFU 7716410[/snapback] Postet i feil tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå