Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Det er vel det som heter et enkemannsstøt.

6957659[/snapback]

Heksestøt, heter det. Og dermed basta.

6957907[/snapback]

Feil, feil. Det heter Kjerringstøt.

Du kan forøvrig fake et lite et ved å knipse deg på innsiden av albuen, inni det lille søkket mellom "kulen" og "beinet". Ekstremt dårlig forklart, men men.

7662221[/snapback]

Det heter jo selvfølgelig enkemannstøt, hvis noen hadde sagt til meg at de fikk kjerringstøt eller heksestøt så hadde jeg ledd litt xD :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6957659[/snapback]

6957907[/snapback]

Du kan forøvrig fake et lite et ved å knipse deg på innsiden av albuen, inni det lille søkket mellom "kulen" og "beinet". Ekstremt dårlig forklart, men men.

7662221[/snapback]

Det heter jo selvfølgelig enkemannstøt, hvis noen hadde sagt til meg at de fikk kjerringstøt eller heksestøt så hadde jeg ledd litt xD :p

7674439[/snapback]

Det er vel kjerringstøt..

Lenke til kommentar

6957659[/snapback]

6957907[/snapback]

7662221[/snapback]

7674439[/snapback]

Det er vel kjerringstøt..

7687188[/snapback]

Kjært barn har mange navn

Lenke til kommentar
Jeg har brukket armen to ganger, hånden en gang, hofte og kne ute av ledd, nesen et par ganger, kraftig spark i skrittet osv, osv..

Men ingenting er i nærheten av et skikkelig migréneanfall.. det er så jævlig at jeg har ikke ord.. :p

7689199[/snapback]

Enig der.

Forruten migrene er ikke følelsen av nylig uttrukkne visdomstenner så god, spesielt ikke når de ligger vannrett og må opereres ut...

:no:

Lenke til kommentar

Å få krampe kommer høyt opp på lista mi ihvartfall :!:

Når jeg spiller fotball med høy intensitet og tempo så hender det av og til at jeg skal hoppe opp i en duell, og plutselig så merker jeg at muskelen "låser" seg bak leggen.

Blir nesten paralysert i 5 sekunder etterpå og kan ikke rette beinet på plass igjen.

Ouch..Grøsser bare jeg tenker på det. :p

Lenke til kommentar

Bite seg i innsiden av kinnet er ikke så jævlig vondt men er så

innihelvetes irriterende at jeg blir sprø. Får -helt- anfall hver gang...

Ellers er det ingenting som tannverk i tannkjøttet\rota av tanna,

og når tannlegen da i tillegg skal røske ut den døde nerva med en

jævla piperenser etterpå...

Lenke til kommentar

Har brukket armene flere ganger, men ingenting slår da jeg tryna på sykkel å brakk armen så beinet stod ut av armen... har bilder av at de trekker den tilbake på plass også... jeg hylte som en unge selv etter 3morfiin-sprøyter

Annet er "tå-i-bord-kant" og "tråkke-ned-med-helen-i-trappa-og-skrape-opp-hele-dritten" som er smerte!

Lenke til kommentar

Få krampe i tåa kan være vondt og samtidig morsomt av og til.

Krampe i ryggen er JÆVLIG VONDT.

En annen en er og prøve på vanlig forlengs salto på trampolina, for så å ta en salto på samma stuss som du lander igjen. Når jeg prøvde det spratt jeg høyt opp å landa akkurat på halebeinet på kanten av trampolina.

Hvis du ikke helt ser for deg smerta, kan du tenke deg å hoppe to meter rett ned ett stup og lande med halebeinet på en jernstang. Det er sattans vondt. Klarte forsåvidt ikke å gå vanlig på rundt 2 uker heller.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Tå-mot-skapkant = übersmerte.

Men så har jeg jo noen ubestridte "favoritter".

1. Raile ned en rail på snowboard for så å vippe litt på brettet (som treffer en jævla isklump midt på railen) og våkne opp to timer senere med et blåmerke som går nedover hele ansiktet (ja, fra panne til hake). Dere kan tenke dere selv hva som hendte.

2. Sykle. Vel, ikke sykling i seg selv da: Min søster skulle sykle meg til dagmamma da jeg var 5 år elns, så jeg satt bakpå sykkelen hennes. I et kort øyeblikk var jeg uoppmerksom, og fikk foten viklet inn mellom hjulet og den ene metallstanga som liksom skal forhindre at slikt hender. Måtte på sykehus da, gitt.

3. Sykling igjen. Denne gangen: Sykle selv, bremse og skli rett av setet for så å få kronjuvelene most mot stanga. Det er smerte det!

EDIT: Og jo forresten - få ei spiker rett gjennom foten i et uoppmerksomt øyeblikk er PAIN. Dere kan tenke dere hvordan det var å humpe hjem med blodstenkt hvit sokk OG hvit sko MED spikeren stikkende opp på toppen! ÆW! :cry:

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...