Frigg33 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Det er vel det som heter et enkemannsstøt. 6957659[/snapback] Heksestøt, heter det. Og dermed basta. 6957907[/snapback] Feil, feil. Det heter Kjerringstøt. Du kan forøvrig fake et lite et ved å knipse deg på innsiden av albuen, inni det lille søkket mellom "kulen" og "beinet". Ekstremt dårlig forklart, men men. 7662221[/snapback] Det heter jo selvfølgelig enkemannstøt, hvis noen hadde sagt til meg at de fikk kjerringstøt eller heksestøt så hadde jeg ledd litt xD Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er da lett den behandlingen stakkars 007 får i den siste filmen... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Satt i dyp konsentrasjon i går og prøvde å få AA på en 8-foters sang i Stepmania. Første gang ble jeg jævlig sinna og skalla huet i skjermen. Andre gang klarte jeg sangen ganske bra (men ikke bra nok) og etterpå gjorde det sinnsykt vondt i håndleddet. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er vel det som heter et enkemannsstøt. 6957659[/snapback] Heksestøt, heter det. Og dermed basta. 6957907[/snapback] Feil, feil. Det heter Kjerringstøt. Du kan forøvrig fake et lite et ved å knipse deg på innsiden av albuen, inni det lille søkket mellom "kulen" og "beinet". Ekstremt dårlig forklart, men men. 7662221[/snapback] Det heter jo selvfølgelig enkemannstøt, hvis noen hadde sagt til meg at de fikk kjerringstøt eller heksestøt så hadde jeg ledd litt xD 7674439[/snapback] Det er vel kjerringstøt.. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er vel det som heter et enkemannsstøt. 6957659[/snapback] Heksestøt, heter det. Og dermed basta. 6957907[/snapback] Feil, feil. Det heter Kjerringstøt. Du kan forøvrig fake et lite et ved å knipse deg på innsiden av albuen, inni det lille søkket mellom "kulen" og "beinet". Ekstremt dårlig forklart, men men. 7662221[/snapback] Det heter jo selvfølgelig enkemannstøt, hvis noen hadde sagt til meg at de fikk kjerringstøt eller heksestøt så hadde jeg ledd litt xD 7674439[/snapback] Det er vel kjerringstøt.. 7687188[/snapback] Kjært barn har mange navn Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har brukket armen to ganger, hånden en gang, hofte og kne ute av ledd, nesen et par ganger, kraftig spark i skrittet osv, osv.. Men ingenting er i nærheten av et skikkelig migréneanfall.. det er så jævlig at jeg har ikke ord.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har brukket armen to ganger, hånden en gang, hofte og kne ute av ledd, nesen et par ganger, kraftig spark i skrittet osv, osv.. Men ingenting er i nærheten av et skikkelig migréneanfall.. det er så jævlig at jeg har ikke ord.. 7689199[/snapback] Enig der. Forruten migrene er ikke følelsen av nylig uttrukkne visdomstenner så god, spesielt ikke når de ligger vannrett og må opereres ut... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Tre favoritter. - Sakte skvising av testikkel - Tå mot bordfot - Nippe hår av innsiden av låret (Takk til Frode Øverli) Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Skikkelig tannverk slik at hele trynet ditt blir en eneste stor bolle er vondt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva skjer i filmen til Complexity? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Den ultimate smerteopplevelsen må være å bli sparka i skinnleggen. eller sparke en stein som du egentli trodde var noe rundt mykt, i mørket. Au... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Å få krampe kommer høyt opp på lista mi ihvartfall :!: Når jeg spiller fotball med høy intensitet og tempo så hender det av og til at jeg skal hoppe opp i en duell, og plutselig så merker jeg at muskelen "låser" seg bak leggen. Blir nesten paralysert i 5 sekunder etterpå og kan ikke rette beinet på plass igjen. Ouch..Grøsser bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 anyone got link til Complexity sin film? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Bite seg i innsiden av kinnet er ikke så jævlig vondt men er så innihelvetes irriterende at jeg blir sprø. Får -helt- anfall hver gang... Ellers er det ingenting som tannverk i tannkjøttet\rota av tanna, og når tannlegen da i tillegg skal røske ut den døde nerva med en jævla piperenser etterpå... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 å få senestrekk i foten midt på natta, og i tillegg har du null lyst til å reise deg opp av senga. Dermed ender det i at du prøver å holde deg og få det til å gå over, noe som er utrolig vondt noen ganger. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kom til å tenke på denne: Ballene+ Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har brukket armene flere ganger, men ingenting slår da jeg tryna på sykkel å brakk armen så beinet stod ut av armen... har bilder av at de trekker den tilbake på plass også... jeg hylte som en unge selv etter 3morfiin-sprøyter Annet er "tå-i-bord-kant" og "tråkke-ned-med-helen-i-trappa-og-skrape-opp-hele-dritten" som er smerte! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Få krampe i tåa kan være vondt og samtidig morsomt av og til. Krampe i ryggen er JÆVLIG VONDT. En annen en er og prøve på vanlig forlengs salto på trampolina, for så å ta en salto på samma stuss som du lander igjen. Når jeg prøvde det spratt jeg høyt opp å landa akkurat på halebeinet på kanten av trampolina. Hvis du ikke helt ser for deg smerta, kan du tenke deg å hoppe to meter rett ned ett stup og lande med halebeinet på en jernstang. Det er sattans vondt. Klarte forsåvidt ikke å gå vanlig på rundt 2 uker heller. Endret 10. januar 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Tå-mot-skapkant = übersmerte. Men så har jeg jo noen ubestridte "favoritter". 1. Raile ned en rail på snowboard for så å vippe litt på brettet (som treffer en jævla isklump midt på railen) og våkne opp to timer senere med et blåmerke som går nedover hele ansiktet (ja, fra panne til hake). Dere kan tenke dere selv hva som hendte. 2. Sykle. Vel, ikke sykling i seg selv da: Min søster skulle sykle meg til dagmamma da jeg var 5 år elns, så jeg satt bakpå sykkelen hennes. I et kort øyeblikk var jeg uoppmerksom, og fikk foten viklet inn mellom hjulet og den ene metallstanga som liksom skal forhindre at slikt hender. Måtte på sykehus da, gitt. 3. Sykling igjen. Denne gangen: Sykle selv, bremse og skli rett av setet for så å få kronjuvelene most mot stanga. Det er smerte det! EDIT: Og jo forresten - få ei spiker rett gjennom foten i et uoppmerksomt øyeblikk er PAIN. Dere kan tenke dere hvordan det var å humpe hjem med blodstenkt hvit sokk OG hvit sko MED spikeren stikkende opp på toppen! ÆW! Endret 10. januar 2007 av PhoboS87 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bli tuppet rett i bjellene. "Bjelleklang, bjelleklang..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå