Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd en god del smerte bla. gjennom et par sykdommer og generell ulykke. Og etter å ha knekt masse tær, kuttet nerver og tarmslyng, så kan jeg ærlig talt si at den verste smerten jeg noensinne har opplevd er smerter i øre som følge av veldig høy lyd. Altså smerter på innsiden av hodet. Våknet opp av et helt absurd høyt smell en gang, aner ikke hvor det kom fra, og var helt paralysert i 3-4 minutter og hadde ingen mulighet til å gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar

Tråkke over. DET er vondt. Noe av det kjipeste er at man liksom skjønner hvor det bærer hen midt i overtråkket, men da er det for sent. Banning steiking og ukevis med smerte følger. Jeg har aldri brukket foten, men det er de som sier at en skikkelig forstuing er mer smertefullt enn et brudd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Vel.. da jeg slo fingern mot kanten av tromma, og begynnte å blø gjorde det ganske vondt.. Skarptrommeskinnet er fullt av blood\,,/

Men da jeg knakk hånda på snowboard gjorde det ganske vondt og.. Måtte kjøre ned halve bakken i halvsvime. Dunka hodet og :/

Edit: Var inne i skauen

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Søle varm te på foten var ille... eller, de 2 timene med 2.gradsforbrenninger som måtte leges på sykehuset var virkelig vondt.

Men ballespark, dørkarm-spark og når du bremser med foten på sykkel, og du setter foten fast i asfalten og pedalen går inn i leggskinna di... det er jævlig. Alt på kneskinna er vondt.

Men å få nøttene klippet bort med en rusten, sløv saks er sikkert smertehelvete deluxe, også sitronsaft inni såret.

Lenke til kommentar

Dagene etter at jeg fikk en testikkel operert ut, har vært de mest smertefulle for min del. Aller, aller verst var vel da jeg måtte på do for første gang på seks dager. Hadde fått et eller annet middel mot magesmerter, som løsnet opp magen. Likevel var det ganske hardt, og jeg kunne ikke presse, for da gjorde det ufattelig vondt i det nyopererte arret, men presset jeg ikke, gjorde det så åndssvakt vondt i magen. Lå på gulvet inne på toalettet i en halvtime og vrei meg i smerte, både fra såret og pga magen.

I senere tid har jeg fått noe som kanskje kan være fantomsmerter, ikke vet jeg. Får iallfall et slags stikk i arret, og det gjør så vondt at jeg faller om hver gang, i rundt fem-ti sekunder, så blir det helt normalt igjen.

Redigert: Fikk katet (er det det heter, egentlig?) gjennom snoppen første natta på sykehuset, bare fordi jeg ikke hadde tisset på litt over 12 timer. :ermm:

De stakk et rør inn i åpningen på hodet, og helt ned til blæra og presset på, så et titalls dråper ut. Trodde jeg skulle dø.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Å bli bitt av en bullet ant er nok det verste;

http://www.scottcamazine.com/photos/venomo...lletAnt_jpg.jpg

6958021[/snapback]

Først skjønte jeg ikke helt hvorfor du nevnte en maur, men etter en liten titt på wikipedia:

Paraponera (F. Smith, 1858) is a genus of the paraponerine ant. The most infamous species in this genum is the so-called bullet ant (P. clavata), named on account of its powerful and potent sting, the sensation of which has often been likened with that of being shot with a bullet by those who have had the misfortune to be at its receiving end

:cry:

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd en del smerte i mitt liv, men de top tre er som fulger:

• I det nervene i beinet ditt brenner bort pga at beinet ditt er i fyr og flammer
  • Bli sparket i testikkelene med vernesko (ja, jeg besvimte av det)
  • Knekke kragebeinet (var ikke vondt i det oyeblikket det skjedde, men fra aa med naar legen knakk det tilbake og to uker frem i tid var jaevelig.)

Edit: Skal man ha en liste, er det lurt aa lukke den ogsaa :p

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Personlig favoritt: nervebetennelse i tenner!

For et par å siden fikk jeg _sinnsykt_ vondt i en tann, men fordi smerten var så sterk klarte jeg ikke å engang å si hvilken tann det var. Gjorde vondt i stort sett hele den siden av hodet. Var umulig å kjenne hvilken av tennene det var. :cry:

I allefall; etter 2 uker med uutholdelig smerte og store mengder pinex forte fant legen og tannlegen ut at det måtte komme fra en nervebetennelse i en jeksel. Og uten å vite hvilken av tennene det var så satte tannlegen i gang med å rotfylle de jekslene som lå i "området" det var vondt. Ble totalt tre rotfyllinger uten bedøvelse før de fant den rette tanna :ohmy:

Da de borret opp den rette tanna og fikk ut nerven gikk all smerten over med en gang :) Må være beste følelsen ever. Tror jeg sov i nesten 20 timer etterpå (hadde maaange netters søvn å ta igjen) :p

Lenke til kommentar
Det er vel det som heter et enkemannsstøt.

6957659[/snapback]

Da lærte jeg noe idag også :)

6957684[/snapback]

Det er vel det som heter et enkemannsstøt.

6957659[/snapback]

Heksestøt, heter det. Og dermed basta.

6957907[/snapback]

Ehhh... Nei, det heter kjerringstøt :p

6958113[/snapback]

Legger meg til i gruppen som sier kjærringstøt jeg..det er det riktige hvor jeg kommer fra hverfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...