SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 -Den ultimate smerteopplevelsen!- Ikke bra for følsomme! RIIINNNGGGG!! Ringeklokken din ringer; klokken er 10.00, lørdag morgen. Du føler bakrusen fra festen som var sist dag, men du ser bare noen få minner foran deg. -Hmm, sier du stille for deg selv og skjenner en kratig smerte i snoppen. Du må på do. Sakte men sikkert setter du deg på sengekanten. -Hva faen? sier du og ser ned. Rester av ølflasken som hadde knust kvelden før, ligger nå inn i beinet ditt. Du prøver å holde smertene tilbake, men klarer ikke. Du gir fra deg et lite klynk og prøver å ta ut glassbiten. Glassbiten hadde truffet brannskaden du hadde fra tirsdag. Smerten i snoppen øker og du går mot toalettet, sikker på at alt vil gå galt. Det du ikke vet er at Skjebnen har en plan for deg. Du åpner døren, skrur på lyset og går inn i rommet. Du glemmer uheldigvis å låse. -Szzzippp, sier det da du drar opp glidelåsen. Du tar fram snoppen og sikter i midten av dassen. Plustelig skjenner du en sviende følelse på tuppen av snoppen, like ille som den brennmaneten som brant deg sist sommer. Det flasher gjennom deg en dame du tok i går. "OMG, ikke si at hun....". Hun hadde tydeligvis det. Du hadde blitt smittet av en seksuell overførbar sykdom. Som et skudd åpner døra seg og moren din kommer inn. Uten å tenke over det løper du bort til døren for å lukke den før moren din ser lille Willie, men moren din smeller igjen døren siden hun allerede har sett den renne som en fontene. Du tar igjen døren, lukker den og låser. Men en ny smerte kommer, mens en annen forsvinner sakte av den nye. Du ser ned. Jepp.. døra hadde smelt igjen med snoppen klemt fast som den hadde vært i en knipetang. På din side tyter det ut blod, og det hjelper ikke noe serlig når du tenker på damer. Pinen er uutholdelig og du skriker så høyt du klarer, men du har ett helt annet tonefall. Du har en lys og kraftig stemme. Tårene sildrer og alle musklene dine får lyst til å hope. Plutslig hopper du bak over hører en rive lyd. Du detter bakover og blir truffet i baksiden av låret av håndkle hengslene. -AUUUCH! Det var der du hadde hatt senebetennelse de tre siste dagene. Uheldig for deg, og i smerten smasher du hånda de inn i skapet ditt med all din styrke. Den gamle speiderkniven din, som moren har sagt du må ha ett annet sted, hopper ut og flyr ned mot pungen, "Hole in one"!! Den tunge kniven pluss farten stopper ikke av den grunn og river venstre testikkel og senene av og forstetter så mot den gjenngrodde tå neglen din. Kniven treffer som en sniper i natten og bladningen av sæd og blod ser ganske ufyselig ut. Samme sekund som dette skjer kommer også barbær vannet som du alltid glemmer å skru igjen, den med jævla mye alkohol i. Korken faller av i fallet og en halv desiliter flyr ned mot snoppen som har fått en god omgang allerede. Du hyler og skriker og river deg fra hengelsene og løper mot døren, men med bokseren som nå ligger nede ved knærna stopper deg fra det og du detter med hodet mot dolokket. Vibrasjonene får lokket til å dette ned og du får fersk piss over deg, pluss ett blåmerket. Du skulle ha det tyngste tomlokket ja. Har du fått nok? Kanskje, men det har ikke de som bestemmer det fått. Du reiser deg opp og i blandingnen av piss, blod og sæd detter du bakover og havner i badekaret. Beinet ditt treffer kaldt vanns krana og du blir spylt ned av vann nærmere 2*C. Du slår igjen noe av sinne og skapet over deg detter. Både parfyme, sakser, barbær høvler, øyevipper, kammer og søstren din sine truser er nå med på å gi deg extrem pain, og konklusjonen av dagens skader ble: Kastrert, blind på høyre øye, to tær ute av funksjon og restet sier seg selv. GOD JUL 7423401[/snapback] Å fy faen.. vondt inni meg nå.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 At alt det der skulle skje er så usannsynlig at det ikke frembringer ubehag hos meg. Å rutsje nedover mange trappetrinn barfot, derimot..Det gjør vondt langt inn i sjelen. Man river ikke av hud, det bare gjør inn i helvete vondt inni foten. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Å måtte gå på en sandstrand som har stekt i solen hele dagen barbeint er herlig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 At alt det der skulle skje er så usannsynlig at det ikke frembringer ubehag hos meg. 7646283[/snapback] Du må se mer av Final Destination-filmene Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hmmm.. tja betennelse i mellom kjøttet:S (vel trodde jeg hadde en kul av noe slag der nede:p(mellomkjøttet er da det området mellom balle og anus for dem som lurer) så jeg måtte jo klemme på og klemme alt jeg kunne.. derfor infeksjon:S vel uansett... bare det å sette seg ned på do var ett helvette.. føltes som hele ræva skulle rævne og det før jeg fikk gjort no.. bare det å prøve å tømme ryggen var ett evig slit... . førte til 3 ukers pencelin kur.. ^^ så forsiktig med å klemme der nede:p.,,, men var nok det værste jeg har opplevd.. Må jo si jeg ble dårlig som f og da av den infeksjonen:p tålte ikke helt den kuren heller.... så på slutten av kuren så lå jeg på sofaen.. hosta litt så slapp jeg en liten brakar.... oi der rævna det gitt.. trodde faen meg jeg skulle blø ihjel.... slutta og blø etter en uke... så... gikk med mye bind da ja^^ funker fett til blod oppsuging:p Så aldri om jeg rører no der nede igjen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 skalle hodet mot en skarp kant sparke borti dørkarmen med lilletåa slå kneet hardt mot en kant (virkelig hardt) lårhøne Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Fikk min tanke om den ultimate smerteopplevelse etter å ha sett denne videoen.. PASS PÅ! Ikke for sarte sjeler, jeg ble kvalm etter å ha sett den, å det kan du bli.. kan godt fjærnes om den strider mot noen regler eller rett og slett bare er ALT for ekker for å legges på dette forumet!.. edit: fjærnet linken.. blir nokk alt for ekkel PM meg om du vil ha linken.. Endret 5. januar 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Finn-Willy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror det værste må være å smake en blanding av jus og melk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 :!: Dus er jo godt da. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Se på filmen til Complexity i SO så kan dere se den ultimate smerteopplevelsen! Hvis den ikke er sletta da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Se på filmen til Complexity i SO så kan dere se den ultimate smerteopplevelsen!Hvis den ikke er sletta da 7648669[/snapback] hehe, tråden ble stengt for rydding noen minutt etter at jeg posta linken der så den blir nokk slettet ja :!: Men bare PM om dere vil ha linken Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fikk min tanke om den ultimate smerteopplevelse etter å ha sett denne videoen.. PASS PÅ! Ikke for sarte sjeler, jeg ble kvalm etter å ha sett den, å det kan du bli.. kan godt fjærnes om den strider mot noen regler eller rett og slett bare er ALT for ekker for å legges på dette forumet!.. edit: fjærnet linken.. blir nokk alt for ekkel PM meg om du vil ha linken.. 7648230[/snapback] Jeg så også den filmen på SO6. Og jeg gråter inni meg, smerten vil ikke slutte. Du har ødelagt hele helga for meg . Og ja til en eller annen som spurte i SO. Jeg orka å se nesten hele.. høhø.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 den filmen var noe av det mest motbydelige jeg har sett håper det er fake...pain... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Utrolig hvor vondt det er å slå kneet i noe hardt. Spessiellt gøy på bussen, da jeg ikke føler for å hyle i smerte. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) å falle for deretter å skli på ryggen nedover tretrappa er noe av det jævligste jeg har opplevd. Sklei på det øverste trinnet, og deisa rett ned på det første trinnet, for deretter å slik på ryggen ned hele trappa. Det endte med at ryggen ble ildrød og hudbiter hadde blitt revet av over hele ryggen. Svei som bare det, og jeg kunne ikke sitte med ryggen inntil noe på en god stund, måtte sove på magen. Ellers er det å slå hodet inn i en skarp kant en klassiker, eller slå kneet i asfalten slik at du ikke klarer å stå oppreist etterpå. Hadde også en jævlig opplevelse i gymmen for noen uker siden. Det som skjedde var at en volleyball kom susende i full fart mot meg. Og som alle normale personer ville ha gjort, så slå refleksen inn idet jeg så volleyballen var veldig nær ansiktet mitt. Jeg slo armen opp og dekte ansiktet, og volleyballen traff midt på lillefingeren. Smerten var ubeskrivelig, kunne ikke bruke armen hele uka etterpå omtrent. Det hovnet opp og ble stygt og blått. Tok over 2-3 uker før jeg klarte å knytte neven sammen igjen. Endret 5. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
golv Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det verste eg har opplevd må ha vert når eg fekk andre grads forbrennelse på leggen. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 1. Rive av alle beina i venstre fot... ikke brekke, men slite av. Lå og hylte i to døgn før jeg falt om av utmattelse. Og vente i to uker før man kom seg til legevakten.... 7140297[/snapback] Hva hadde skjedd? 7140680[/snapback] Steike gal fyr som kasta meg ned trappa uten forvarsel. Tryllekunstneren Abbadull, for å være eksakt. http://www.abbadull.com/index.htm Fyren burde være sperra inne. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Fikk min tanke om den ultimate smerteopplevelse etter å ha sett denne videoen.. 7648230[/snapback] Kan noen fortelle meg hva som skjer i denne videoen? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 kan si det slik at du har ikke lyst til og pisse etterpå! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er vel det som heter et enkemannsstøt. 6957659[/snapback] Heksestøt, heter det. Og dermed basta. 6957907[/snapback] Feil, feil. Det heter Kjerringstøt. Du kan forøvrig fake et lite et ved å knipse deg på innsiden av albuen, inni det lille søkket mellom "kulen" og "beinet". Ekstremt dårlig forklart, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå