Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bli lagt nede i ett badekar fylt med 130 graders vann og bli holdt nede til man dør er vel noe av det vondeste man kan oppleve 7373479[/snapback] Vann blir vel bare 100 grader før det fordamper? Eller går det an å varme det mer hvis man har en form for ultravarmer? Men når man spiser noe som er altfor varmt og får smerter i brystregionen, det er jævlig, det. Jeg faller ned på bakken og blir helt rød i de verste tilfellene. 7373502[/snapback] lol det var veldig dumt sagt av meg ja, la oss si 99 graders vann da Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Men når man spiser noe som er altfor varmt og får smerter i brystregionen, det er jævlig, det. Jeg faller ned på bakken og blir helt rød i de verste tilfellene. 7373502[/snapback] hmm, det pleier ikke å komme så langt hos meg, brenner meg i munnen, så er det enten ut eller munngrimaser til det gir seg Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ett ballespark gjør vondt, men det gir seg etter ikke altfor lang tid. Derimot, å sitte på huk, reise seg i "full fart" og oppdage at det er en spiss hyllekant i veien... Auu Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bli lagt nede i ett badekar fylt med 130 graders vann og bli holdt nede til man dør er vel noe av det vondeste man kan oppleve 7373479[/snapback] Vann blir vel bare 100 grader før det fordamper? Eller går det an å varme det mer hvis man har en form for ultravarmer? Men når man spiser noe som er altfor varmt og får smerter i brystregionen, det er jævlig, det. Jeg faller ned på bakken og blir helt rød i de verste tilfellene. 7373502[/snapback] Man kan få vann over hundre grader ved hjelp av superoppheting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Link til makaber penislemlestelsesvideo takk! Over Pm selvsagt. Er nysjerrig jeg også ^^. Kommer sikkert til å angre etterpå, men det får så gå. 7373581[/snapback] Sett den nå eller? (Selv har jeg ikke lyst til å se den) Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bli lagt nede i ett badekar fylt med 130 graders vann og bli holdt nede til man dør er vel noe av det vondeste man kan oppleve 7373479[/snapback] Vann blir vel bare 100 grader før det fordamper? Eller går det an å varme det mer hvis man har en form for ultravarmer? Men når man spiser noe som er altfor varmt og får smerter i brystregionen, det er jævlig, det. Jeg faller ned på bakken og blir helt rød i de verste tilfellene. 7373502[/snapback] Man kan få vann over hundre grader ved hjelp av superoppheting. 7374481[/snapback] Hvem sier at man må bruke vann? Man bruker somregel olje til koking av ting på over 100 grader . Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Badbeer sier det når han nevner et badekar fylt med vann. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Som jente slipper jeg heldigvis unna det klassiske ballesparket, selv om en albu i puppen på ingen måte anbefales det heller! Min ultimate smerteopplevelsen må være, å få den ene ankelen ut av ledd, og brudd i den andre, samtidig! Det er IKKE kult å gå på krykker på en forstuet fot! Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 begge ballene spikret til veggen dor så å henge etter de før de slites av og du faller ned på masse skarpe pigger eller noe tror ikke jeg klarer å tenke meg så veldig mange verre måter å dø på. Lang tortur funker ikke siden du tilslutt ikke føler noe mer om det er fysisk tortur. Å bli lenket fast i bakken mens du blir matet intravenøst for så å ha en dråpe vann falle midt på pannen din hvert 5 minutt eller så over en lang tidsperiode må være noe av det kjipeste innen psykisk tortur da... ingen kan gå uten å bli gal av det Lenke til kommentar
GSM Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, vondeste denne uken var å miste en harddisk på tåen. Skikkelig fultreffer med kanten rett på Eller, når eg tenker meg om så er Bedrifts Økonomi den ULTIMATE smerte! Leser på eksamen nå! sukk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Se-ett-menneske-man-hater-så-mye-at-man-holder-på-å-spy Det er en ferl smerteopplevelse. jeg opplevde den i dag. Dagen blir ødelagt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, vondeste denne uken var å miste en harddisk på tåen. 7382001[/snapback] Er det så vondt, 'a? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Som jente slipper jeg heldigvis unna det klassiske ballesparket, selv om en albu i puppen på ingen måte anbefales det heller!..... 7381274[/snapback] kan ikke forstå at albue i puppen kan være ondt =P.. eg jo bare fett.. kan uansett ikke sammenlignes med noe som er litt mer enn såvidt borti pungen.. ..blir liksom kvalm i magen.. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, vondeste denne uken var å miste en harddisk på tåen. 7382001[/snapback] Er det så vondt, 'a? 7382021[/snapback] Var en skikkelig fulltreffer så ja... Men det var vondere når jeg hjalp til å bære en vaskemaskin, og ikkje var rask nok til å trekke til meg hendene når eg sku sette den ned Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Min vondeste er når jeg skulle ta en hjemmeblodprøve, og jeg knakk den greia som skal kneppe nåla raskt inn i huden. Måtte trykke nåla inn i fingeren på egenhånd, og da ble det straks mye vondere. Det ble ikke bedre at jeg måtte bruke stor kraft for å komme inn til blodet, og at det var noe seigt jeg måtte gjennom (underhud eller hvafaen vet jeg), og da den plutselig ga etter gikk nåla langt inn i fingeren og inn til beinet. Anbefales ikke Edit: Faen, trodde det skulle bli vanskelig å forklare, men da jeg leste igjennom ble jeg sittende å nikke og var fornøyd med meg selv. Endret 28. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 kan ikke forstå at albue i puppen kan være ondt =P.. eg jo bare fett.. kan uansett ikke sammenlignes med noe som er litt mer enn såvidt borti pungen.. ..blir liksom kvalm i magen.. 7382043[/snapback] Man skulle gjerne tro det ikke er vondt, men trust me! Det er VONDT! Er tross alt forskjell på å komme borti og virkelig gå inn for å skade noen! Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Link til makaber penislemlestelsesvideo takk! Over Pm selvsagt. Er nysjerrig jeg også ^^. Kommer sikkert til å angre etterpå, men det får så gå. 7373581[/snapback] Sett den nå eller? (Selv har jeg ikke lyst til å se den) 7375075[/snapback] Er det den BME videoen? Isåfall har jeg sett den. Holdt på å spy. Så også et bilde for en stund siden, av en mann som hadde kløyvet penisen sin i to, og gikk med hver halvdel trukket til side. Skikkelig tverrsnitt X( PM for link til bilde Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har hørt at den værste torturmetoden er å få tvingt opp kjeften, og pussa ned tenna med pussemaskin, tehnk dere det da, bare leker med nervene inne i tenna... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Min vondeste opplevelse er da den høyre lungen min kollapset Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har hørt at den værste torturmetoden er å få tvingt opp kjeften, og pussa ned tenna med pussemaskin, tehnk dere det da, bare leker med nervene inne i tenna... 7383145[/snapback] Nesten som hos tannlegen det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå