Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Bli lagt nede i ett badekar fylt med 130 graders vann og bli holdt nede til man dør er vel noe av det vondeste man kan oppleve :p

7373479[/snapback]

Vann blir vel bare 100 grader før det fordamper?

Eller går det an å varme det mer hvis man har en form for ultravarmer?

Men når man spiser noe som er altfor varmt og får smerter i brystregionen, det er jævlig, det.

Jeg faller ned på bakken og blir helt rød i de verste tilfellene.

7373502[/snapback]

lol det var veldig dumt sagt av meg ja, la oss si 99 graders vann da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men når man spiser noe som er altfor varmt og får smerter i brystregionen, det er jævlig, det.

7373502[/snapback]

hmm, det pleier ikke å komme så langt hos meg, brenner meg i munnen, så er det enten ut eller munngrimaser til det gir seg

Lenke til kommentar
Bli lagt nede i ett badekar fylt med 130 graders vann og bli holdt nede til man dør er vel noe av det vondeste man kan oppleve :p

7373479[/snapback]

7373502[/snapback]

Man kan få vann over hundre grader ved hjelp av superoppheting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Link til makaber penislemlestelsesvideo takk! Over Pm selvsagt. Er nysjerrig jeg også ^^. Kommer sikkert til å angre etterpå, men det får så gå.

7373581[/snapback]

:mrgreen: Sett den nå eller?

(Selv har jeg ikke lyst til å se den)

Lenke til kommentar

7373479[/snapback]

7373502[/snapback]

Man kan få vann over hundre grader ved hjelp av superoppheting.

7374481[/snapback]

Hvem sier at man må bruke vann? Man bruker somregel olje til koking av ting på over 100 grader ;).

Lenke til kommentar

Som jente slipper jeg heldigvis unna det klassiske ballesparket, selv om en albu i puppen på ingen måte anbefales det heller! Min ultimate smerteopplevelsen må være, å få den ene ankelen ut av ledd, og brudd i den andre, samtidig! Det er IKKE kult å gå på krykker på en forstuet fot!

Lenke til kommentar

begge ballene spikret til veggen dor så å henge etter de før de slites av og du faller ned på masse skarpe pigger eller noe :p tror ikke jeg klarer å tenke meg så veldig mange verre måter å dø på. Lang tortur funker ikke siden du tilslutt ikke føler noe mer om det er fysisk tortur. Å bli lenket fast i bakken mens du blir matet intravenøst for så å ha en dråpe vann falle midt på pannen din hvert 5 minutt eller så over en lang tidsperiode må være noe av det kjipeste innen psykisk tortur da... ingen kan gå uten å bli gal av det :(

Lenke til kommentar
Som jente slipper jeg heldigvis unna det klassiske ballesparket, selv om en albu i puppen på ingen måte anbefales det heller!.....

7381274[/snapback]

kan ikke forstå at albue i puppen kan være ondt =P.. eg jo bare fett.. kan uansett ikke sammenlignes med noe som er litt mer enn såvidt borti pungen.. ..blir liksom kvalm i magen..

Lenke til kommentar
Vel, vondeste denne uken var å miste en harddisk på tåen.

7382001[/snapback]

Er det så vondt, 'a?

7382021[/snapback]

Var en skikkelig fulltreffer så ja... :p Men det var vondere når jeg hjalp til å bære en vaskemaskin, og ikkje var rask nok til å trekke til meg hendene når eg sku sette den ned :p

Lenke til kommentar

Min vondeste er når jeg skulle ta en hjemmeblodprøve, og jeg knakk den greia som skal kneppe nåla raskt inn i huden.

Måtte trykke nåla inn i fingeren på egenhånd, og da ble det straks mye vondere. Det ble ikke bedre at jeg måtte bruke stor kraft for å komme inn til blodet, og at det var noe seigt jeg måtte gjennom (underhud eller hvafaen vet jeg), og da den plutselig ga etter gikk nåla langt inn i fingeren og inn til beinet. Anbefales ikke

Edit: Faen, trodde det skulle bli vanskelig å forklare, men da jeg leste igjennom ble jeg sittende å nikke og var fornøyd med meg selv.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
kan ikke forstå at albue i puppen kan være ondt =P.. eg jo bare fett.. kan uansett ikke sammenlignes med noe som er litt mer enn såvidt borti pungen.. ..blir liksom kvalm i magen..

7382043[/snapback]

Man skulle gjerne tro det ikke er vondt, men trust me! Det er VONDT! Er tross alt forskjell på å komme borti og virkelig gå inn for å skade noen!

Lenke til kommentar
Link til makaber penislemlestelsesvideo takk! Over Pm selvsagt. Er nysjerrig jeg også ^^. Kommer sikkert til å angre etterpå, men det får så gå.

7373581[/snapback]

:mrgreen: Sett den nå eller?

(Selv har jeg ikke lyst til å se den)

7375075[/snapback]

Er det den BME videoen? Isåfall har jeg sett den. Holdt på å spy. :sick:

Så også et bilde for en stund siden, av en mann som hadde kløyvet penisen sin i to, og gikk med hver halvdel trukket til side. Skikkelig tverrsnitt X(

PM for link til bilde :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har hørt at den værste torturmetoden er å få tvingt opp kjeften, og pussa ned tenna med pussemaskin, tehnk dere det da, bare leker med nervene inne i tenna... :cry:

7383145[/snapback]

:hmm: Nesten som hos tannlegen det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...