Bautastein Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) det som ikke nevnes, var at kjønnsorganer er inne i bildet (bokstavelig talt). Det gjør det hele en smule værre Endret 23. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er det snakk om han som kapper av seg kølla med øks? Den er ille, syke syke folk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Å slå kneet i noe hardt er overraskende vondt. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Nerver i munnen generellt. Det er nok det værste du kommer borti, tror jeg. Andre kroppsdeler som armer, bein, mage osv, tåler mye mer enn nervene i hodet ditt. Sitter noen å pirker småhardt på noe i munnen din (Nei, ikke tannlegen) så verker det, svir som bare faen. Det finns ikke ord for hvor vondt det kan være. Endret 24. november 2006 av Axes Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 brenne seg på kokeplate kuktjafs i glidelåsen KILLER: (herresykkel) --> falle ned på stanga, med bena på slep Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 At en lege skar i stortåa mi uten at lokalbedøvelsen virket (etter 5 sprøyter) var ganske forferdelig. Å miste en 1,5l soloflaske på samme tåa dagen etterpå, var heller ikke særlig behagelig. Eller diverse andre ulykker som absolutt måtte skje de neste dagene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det snakk om han som kapper av seg kølla med øks? Den er ille, syke syke folk. Ja.. han river jo og drar og kutter med den øksa! Håper for hans egen del at han skøt seg selv etterpå, med tanke på smerten senere! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Flytende nitrogen på et bestemt punkt på huden i 2 minutter, husk å treffe en nerve i samme slengen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Flytende nitrogen på et bestemt punkt på huden i 2 minutter, husk å treffe en nerve i samme slengen. 7347959[/snapback] eller gassbrenner på et bestemt punkt i 2 minutter, eventuelt flere punkt Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det snakk om han som kapper av seg kølla med øks? Den er ille, syke syke folk. Ja.. han river jo og drar og kutter med den øksa! Håper for hans egen del at han skøt seg selv etterpå, med tanke på smerten senere! 7347933[/snapback] Smertene mens han holdt på må jo også være helt forferdelige, jeg fikk vondt bare av å se på. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Borre i tennene, DET er det ultimate smerteopplevelsen! Eller når man spiser iskrem altfor fort, og får vondt i hodet av det. Kanskje værre? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Gir ikke link her på forumet. Den videoen var bare for grotesk... Edit: Men jeg veit den går rundt på PM her også. 7347538[/snapback] Bare å sende meg den pm'en. Er nysgjerrig av natur Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan jeg få link til denne filmen det snakkes om? Over pm selvsagt. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Send linken til meg og. Nå ble jeg jo nyskjerrig Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er nok store nyresteiner når de reiser som det ultimate opplevelse, visst mye verre enn fødsel.. Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Søstreren min sier hun fikk vondt da jeg forstuet håndleddet hennes. Vi spilte fotball og hun stod i mål, trenger ikke si mer xD Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Au. Tok du vekk hele negla? 6963463[/snapback] LEGEN tok vekk hele neglen. 6963538[/snapback] Ai ai ai ai ai... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Bli lagt nede i ett badekar fylt med 130 graders vann og bli holdt nede til man dør er vel noe av det vondeste man kan oppleve Leste ikke første post Tja jeg HAATER å tråkke feil i trappa og treffe med akilles-senen på den skarpe trappe kanten. Endret 27. november 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Bli lagt nede i ett badekar fylt med 130 graders vann og bli holdt nede til man dør er vel noe av det vondeste man kan oppleve 7373479[/snapback] Vann blir vel bare 100 grader før det fordamper? Eller går det an å varme det mer hvis man har en form for ultravarmer? Men når man spiser noe som er altfor varmt og får smerter i brystregionen, det er jævlig, det. Jeg faller ned på bakken og blir helt rød i de verste tilfellene. Endret 27. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Link til makaber penislemlestelsesvideo takk! Over Pm selvsagt. Er nysjerrig jeg også ^^. Kommer sikkert til å angre etterpå, men det får så gå. Endret 27. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå