Loeve Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 *Ble spraya med pepperspray Forskjellig typer smerte, vanskelig å kåre en "vinner". 7345133[/snapback] Oooooooh yeah. Det verste er ikke øynene, men svelget og nesa. Definitvt noe av det verste jeg har vært med på. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Topp 3: *Nesebrudd (3 ganger) *Få en loddebolt pressa oppå hånda *Brekke beinet Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) En jævel i klassen min slo meg i ballene med sånn landhockeykølle i gymmen på mandag. Det er i grunn værst etterpå, syntes nå jeg da. Endret 23. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 knuse ballene med mursteiner imens du svelger pepperspray og får det i øynene pluss et par knekte ribbein og et par dyr som krabler i øynene og seff et knekt bein.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fikk du tatt igjen? Forståelig hvis du ikke gjorde det, var vel kanskje litt lammet efterpå? Goscinny Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tok igjen, seff. Hakka ham på beinet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Da jeg fikk kragebeinet ut av ledd var det ikke så veldig vondt med det samme, arma bare slang rundt litt som Newtons lover tilsier en epndel skal gjøre. Men morgenen etter da jeg våkna og stod opp, DA var det syykt vondt når jeg skulle stå opp fra senga og belasta skuldra uten å tenke på det. Minuttene etterpå er noe av det jævligste jeg har kjent. Ellers er testiklene et noe ømt punkt ja. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det går en video rundt på msn nå om dagen, med en fyr som leker kirurg på seg selv. Der... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det går en video rundt på msn nå om dagen, med en fyr som leker kirurg på seg selv. Der... 7346860[/snapback] link Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det går en video rundt på msn nå om dagen, med en fyr som leker kirurg på seg selv. Der... 7346860[/snapback] Har sett et par av de klippene... Det er helt sykt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Det går en video rundt på msn nå om dagen, med en fyr som leker kirurg på seg selv. Der... Hva søker man på google elns? Sjukt, men er must-see Endret 23. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 *Vente spent på link* Beste smerteopplevelse må vel være å få noe lite og kjøttetende til å spise seg igjennom deg. Eller svelge noe taggete å spisst, slik at det skraper deg opp innvendig. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 å få flytende metall rennende nedover i halsen må jo være kos. tror de gjorde det som henrettelsesmetode i middelalderen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Dette har IKKE skjedd med meg men høres ILLE ut Candirú, en fisk, eller parasitt om du vil kalle det det. "Det er en liten Amazonsk parasittfisk som svømmer inn i urin-åpningen og andre kroppsåpninger til ubeskyttede svømmere (for å suge blod). Når den svømmer inn i urin-åpningen kan den være vanskelig å få ut grunnet paraplylignende ryggvirvler nær hodet og det kan forårsake komplikasjoner ved fjerning." "Forced extraction may cause lacerations of the urethral mucus membranes, which has caused death by exsanguination." Dvs at den kan feste seg inne i kølla di så du ikke får den ut. Kilde 1 Kilde 2 edit: mer her Endret 23. november 2006 av Mompen Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 *Vente spent på link* Beste smerteopplevelse må vel være å få noe lite og kjøttetende til å spise seg igjennom deg. Eller svelge noe taggete å spisst, slik at det skraper deg opp innvendig. 7347012[/snapback] Tror det er værre å putte noe spisst og taggete inn andre veien. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 å få flytende metall rennende nedover i halsen må jo være kos. tror de gjorde det som henrettelsesmetode i middelalderen. 7347130[/snapback] Så vidt jeg vet, så brukte de nyfrelste kristne i Norge den metoden på de som ikke ville bli med i den nye sekten. Når det gjelder Candirú så hørte jeg om dette da jeg var i Peru. Indianerene ved Amazonas i nord- øst frykter Candirú mer enn de frykter piraja. Noen fortalte meg også at skapningene kan svømme i urinet ditt mens du pisser i elven. Det er dodgy, det. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 For å ta noe sansynlig...: Dette hardt rett ned på rumpa så du slår deg skikkelig hardt i halebeinet er uuuutrolig vondt spør du meg! Eller er det jo de greiene med tær, hode, spisse kanter og slikt også veldig vondt. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Har klart å få lillejohan i glidelåsen på buksa. ikke spessielt godt, men det verste var når jeg skulle pisse de neste dagene. Snakk om å pisse kaktuser Endret 23. november 2006 av jokki Lenke til kommentar
Valfar89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hva synes dere er den ultimate smerteopplevelsen?Jeg tenker på sånne ting som "tå-mot-bordbein" og "skalle-hodet-i-skapet". Ikke sånne ting som å kutte seg selv og sånne ting. Jeg personlig syntes "tå-mot-bordbein" er den utltimate. På en sterk andreplass kommer "bli-knepet-bakpå-armen-av-kompisen". 6957521[/snapback] Gå dritatrengt en hel dag for deretter å slepe kabelen så fort og brutalt at du kan kjenne at analen vider seg ut... Det er f**n ikke godt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Gir ikke link her på forumet. Den videoen var bare for grotesk... Edit: Men jeg veit den går rundt på PM her også. Endret 23. november 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå