Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!


Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg fikk kragebeinet ut av ledd var det ikke så veldig vondt med det samme, arma bare slang rundt litt som Newtons lover tilsier en epndel skal gjøre. Men morgenen etter da jeg våkna og stod opp, DA var det syykt vondt når jeg skulle stå opp fra senga og belasta skuldra uten å tenke på det. Minuttene etterpå er noe av det jævligste jeg har kjent. Ellers er testiklene et noe ømt punkt ja.

Lenke til kommentar

Dette har IKKE skjedd med meg men høres ILLE ut

 

Candirú, en fisk, eller parasitt om du vil kalle det det.

"Det er en liten Amazonsk parasittfisk som svømmer inn i urin-åpningen og andre kroppsåpninger til ubeskyttede svømmere (for å suge blod). Når den svømmer inn i urin-åpningen kan den være vanskelig å få ut grunnet paraplylignende ryggvirvler nær hodet og det kan forårsake komplikasjoner ved fjerning."

 

"Forced extraction may cause lacerations of the urethral mucus membranes, which has caused death by exsanguination."

 

Dvs at den kan feste seg inne i kølla di så du ikke får den ut.

 

Kilde 1

Kilde 2

 

:cry:

 

edit: mer her

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
å få flytende metall rennende nedover i halsen må jo være kos. tror de gjorde det som henrettelsesmetode i middelalderen.

7347130[/snapback]

 

Så vidt jeg vet, så brukte de nyfrelste kristne i Norge den metoden på de som ikke ville bli med i den nye sekten.

 

Når det gjelder Candirú så hørte jeg om dette da jeg var i Peru. Indianerene ved Amazonas i nord- øst frykter Candirú mer enn de frykter piraja. Noen fortalte meg også at skapningene kan svømme i urinet ditt mens du pisser i elven. Det er dodgy, det.

Lenke til kommentar
Hva synes dere er den ultimate smerteopplevelsen?

Jeg tenker på sånne ting som "tå-mot-bordbein" og "skalle-hodet-i-skapet".

Ikke sånne ting som å kutte seg selv og sånne ting.

 

Jeg personlig syntes "tå-mot-bordbein" er den utltimate. På en sterk andreplass kommer "bli-knepet-bakpå-armen-av-kompisen".

6957521[/snapback]

 

Gå dritatrengt en hel dag for deretter å slepe kabelen så fort og brutalt at du kan kjenne at analen vider seg ut... Det er f**n ikke godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...