KTV Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva med arm, eller men ut av ledd, eller rive over leddbånd, akillesen etc. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 BallesparkSlag i mellomgulvet så du mister pusten Falle på Harde ting på korsryggen (kjent fenomen for snow/skateboardere) Dunke hodet i div. ting. Sikkert mye mer og 7016870[/snapback] da jeg var liten lekte jeg i dusjkabinettet, mens jeg hang opp ned med bena rett til værs i den stanga som forhenget er festet i, løstnet den selfølgelig og jeg datt med korsryggen rett i den spisse stålkanten som hindrer vannet i å renne ut. mista pusten og prøvde forgjeves å skrike. husker at å hoppe på trampolina var utrolig smertefullt i flere uker etterpå! oralsex med en maur var også vondt jeg satt for meg selv da et nygift par kom gående forbi. plutslig kjente jeg en ulidelig smerte i penisen. satt i ca. 2 min og led i stillhet og ventet på at folkene skulle gå. da jeg endelig fikk brettet ned så jeg en maur som hadde bitt seg fast i forhuden!. det skjedde også da jeg var liten. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 oralsex med en maur var også vondt jeg satt for meg selv da et nygift par kom gående forbi. plutslig kjente jeg en ulidelig smerte i penisen. satt i ca. 2 min og led i stillhet og ventet på at folkene skulle gå. da jeg endelig fikk brettet ned så jeg en maur som hadde bitt seg fast i forhuden!. det skjedde også da jeg var liten. 7211829[/snapback] Haha, det hørtes mindre behagelig ut. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 BallesparkSlag i mellomgulvet så du mister pusten Falle på Harde ting på korsryggen (kjent fenomen for snow/skateboardere) Dunke hodet i div. ting. Sikkert mye mer og 7016870[/snapback] da jeg var liten lekte jeg i dusjkabinettet, mens jeg hang opp ned med bena rett til værs i den stanga som forhenget er festet i, løstnet den selfølgelig og jeg datt med korsryggen rett i den spisse stålkanten som hindrer vannet i å renne ut. mista pusten og prøvde forgjeves å skrike. husker at å hoppe på trampolina var utrolig smertefullt i flere uker etterpå! oralsex med en maur var også vondt jeg satt for meg selv da et nygift par kom gående forbi. plutslig kjente jeg en ulidelig smerte i penisen. satt i ca. 2 min og led i stillhet og ventet på at folkene skulle gå. da jeg endelig fikk brettet ned så jeg en maur som hadde bitt seg fast i forhuden!. det skjedde også da jeg var liten. 7211829[/snapback] oralsex med en maur.. hahahah.. stakkars deg.. hahahah.. sorry at jeg ler men.. hahahahha.. den satt rett i spikerkassen =P Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Uten tvil "Tå-mot-hard-gjenstand" ER den ultimate smerte! Endret 6. november 2006 av Heretique Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Balanserte på en jern stolpe sånn ca 1,78 m og klarte det bra så bra at jeg skulle prøve og skli på den og ja fra haka og opp til håret sand,stein,plastikk og små-glassbiter hele trynet etterpå har jeg aldri vært så varm i trynet tror jeg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Spilte fotballcup der jeg pent og rolig sendte ballen fra meg, ser bak meg at en takling er på vei, hopper, men han treffer beina mine. Tar en halvveis baklengssalto og lander på bokhodet. Våkner av at det er mye folk rundt meg. Blir hjelpt av banen, og får en smertestillende. Siden jeg akkurat hadde scoret kom vi videre til finalen, som jeg sta som jeg er absolutt skal spille. I finalen scorer jeg også, og etter en stund blir taklet igjen. Ballen hadde gått over sidelinjen, så jeg snur meg for å jogge tilbake. Da treffer en ny takling meg, og jeg stuper i ribbeveggen og treffer den med panna. Jeg blir hjelpt opp, og spiller ferdig finalen. (Den endte 1-1 og vi tapte på sudden death...siden det andre laget jukset..) Uansett, nå ligger jeg her med sterke smerter, har vært på sykehuset to ganger og skal i røntgen i morra siden nakken er helt på bærtur. Har også kraftig hjernerystelse. Dessuten fått resepter på to slag sterke smertestillende, og er midlertidig permitert fra skolen.. Herlig. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kanskje en litt annerledes smerte, men beretløpet i forsvaret er kanskje noe av det jævligste jeg har opplevd. Kort oppsumert; over 16timer med gåing med sikkert rundt 40Kg pakning pluss annet diverse ting som å svømme over en iskald elv. Befalselever med en helvetesuke å skryte av behøver forresten ikke å nevne det ... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Snu seg og se ut på skolen, så snu seg igjen og få døra midt i nesa.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Spilte fotballcup der jeg pent og rolig sendte ballen fra meg, ser bak meg at en takling er på vei, hopper, men han treffer beina mine. Tar en halvveis baklengssalto og lander på bokhodet. Våkner av at det er mye folk rundt meg. Blir hjelpt av banen, og får en smertestillende. Siden jeg akkurat hadde scoret kom vi videre til finalen, som jeg sta som jeg er absolutt skal spille. I finalen scorer jeg også, og etter en stund blir taklet igjen. Ballen hadde gått over sidelinjen, så jeg snur meg for å jogge tilbake. Da treffer en ny takling meg, og jeg stuper i ribbeveggen og treffer den med panna. Jeg blir hjelpt opp, og spiller ferdig finalen. (Den endte 1-1 og vi tapte på sudden death...siden det andre laget jukset..) Uansett, nå ligger jeg her med sterke smerter, har vært på sykehuset to ganger og skal i røntgen i morra siden nakken er helt på bærtur. Har også kraftig hjernerystelse. Dessuten fått resepter på to slag sterke smertestillende, og er midlertidig permitert fra skolen.. Herlig. 7231311[/snapback] Kanskje hvis du hadde prøvd å være litt god i fotball så hadde du ikke blitt så eid. Vondeste smerteopplevelse er uten tvil et realt ballespark. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spilte fotballcup der jeg pent og rolig sendte ballen fra meg, ser bak meg at en takling er på vei, hopper, men han treffer beina mine. Tar en halvveis baklengssalto og lander på bokhodet. Våkner av at det er mye folk rundt meg. Blir hjelpt av banen, og får en smertestillende. Siden jeg akkurat hadde scoret kom vi videre til finalen, som jeg sta som jeg er absolutt skal spille. I finalen scorer jeg også, og etter en stund blir taklet igjen. Ballen hadde gått over sidelinjen, så jeg snur meg for å jogge tilbake. Da treffer en ny takling meg, og jeg stuper i ribbeveggen og treffer den med panna. Jeg blir hjelpt opp, og spiller ferdig finalen. (Den endte 1-1 og vi tapte på sudden death...siden det andre laget jukset..) Uansett, nå ligger jeg her med sterke smerter, har vært på sykehuset to ganger og skal i røntgen i morra siden nakken er helt på bærtur. Har også kraftig hjernerystelse. Dessuten fått resepter på to slag sterke smertestillende, og er midlertidig permitert fra skolen.. Herlig. 7231311[/snapback] Kanskje hvis du hadde prøvd å være litt god i fotball så hadde du ikke blitt så eid. Vondeste smerteopplevelse er uten tvil et realt ballespark. 7231524[/snapback] Åja, så jeg er for dårlig til å bli takla på den måten? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spilte fotballcup der jeg pent og rolig sendte ballen fra meg, ser bak meg at en takling er på vei, hopper, men han treffer beina mine. Tar en halvveis baklengssalto og lander på bokhodet. Våkner av at det er mye folk rundt meg. Blir hjelpt av banen, og får en smertestillende. Siden jeg akkurat hadde scoret kom vi videre til finalen, som jeg sta som jeg er absolutt skal spille. I finalen scorer jeg også, og etter en stund blir taklet igjen. Ballen hadde gått over sidelinjen, så jeg snur meg for å jogge tilbake. Da treffer en ny takling meg, og jeg stuper i ribbeveggen og treffer den med panna. Jeg blir hjelpt opp, og spiller ferdig finalen. (Den endte 1-1 og vi tapte på sudden death...siden det andre laget jukset..) Uansett, nå ligger jeg her med sterke smerter, har vært på sykehuset to ganger og skal i røntgen i morra siden nakken er helt på bærtur. Har også kraftig hjernerystelse. Dessuten fått resepter på to slag sterke smertestillende, og er midlertidig permitert fra skolen.. Herlig. 7231311[/snapback] Kanskje hvis du hadde prøvd å være litt god i fotball så hadde du ikke blitt så eid. Vondeste smerteopplevelse er uten tvil et realt ballespark. 7231524[/snapback] Åja, så jeg er for dårlig til å bli takla på den måten? 7231550[/snapback] Ja. For hadde du vært like god som meg så hadde det gått bra, det skjønner du vel. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Oki, godt du har selvtilliten i orden vertfall.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nstin..Du er et rasshøll skrytepave! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Og dere er idioter som trur jeg er seriøs.. Vel ikke ketchez, han klarer i hvertfall å holde seg i skinnet Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 mine topp tre er: 1: skutt i armen med spikerpistol 2: falle på skateboard så beinet står sidelengs 3: gå på isen å falle rett på ryggen Snakker om egne erfaringer........... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hemoroider er grusomt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hemoroider er grusomt. 7344754[/snapback] Glad jeg aldri har opplevde det så jeg kan peke på deg og le. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 *Mista fotfestet på isen, med henda i lommene, landa rett på haka. *Mista hjulet på sykkelen i fart, landa på brystet. *Ble spraya med pepperspray *Ble vekt med en cattle prod *Reiv av store deler av leddbåndet i kneet under en takling *CS gas uten maske i militæret Forskjellig typer smerte, vanskelig å kåre en "vinner". Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hemoroider er grusomt. 7344754[/snapback] Glad jeg aldri har opplevde det så jeg kan peke på deg og le. 7344896[/snapback] Hah. Det er slik hemorider sprer seg din erketufs. Alle som peker og ler av andre som har hemorider, får det selv. Det er derfor så mange har det (ca 50% får det en eller annen gang). *pekepå* *le* Edit: Wops Endret 23. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå