Khaya Ivorensis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 1. Rive av alle beina i venstre fot... ikke brekke, men slite av. Lå og hylte i to døgn før jeg falt om av utmattelse. Og vente i to uker før man kom seg til legevakten.... 2. Skiveutglidning i ryggen pga. fall fra 3 meters høyde, og landet på ryggen. Au. 3. 5 kilo tung stein rett i ansiktet, datt på meg når jeg lå på rygg. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 1. Rive av alle beina i venstre fot... ikke brekke, men slite av. Lå og hylte i to døgn før jeg falt om av utmattelse. Og vente i to uker før man kom seg til legevakten.... 7140297[/snapback] Hva hadde skjedd? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 1. Rive av alle beina i venstre fot... ikke brekke, men slite av. Lå og hylte i to døgn før jeg falt om av utmattelse. Og vente i to uker før man kom seg til legevakten.... 7140297[/snapback] Hva hadde skjedd?7140680[/snapback] I'll seccond that. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 det var nok den gangen jeg var helt opp på fjellet med nytt snowboard og greier så kom big jumpen og jeg tok sats og hva skjedde ? jo den ene bindingen løsnet ! og jeg datt og brestet 2 ribb bein, SMERTEFULT! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ultimate smerte: Høre på hardcore techno Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg fant min smertegrense for 2 år siden da jeg etter en ulykke pådro meg kraniebrudd , kinnbensbrudd og et igjennklistra blåsvart øye. Ble selvfølgelig blackout for meg før jeg våknet med en hodepine,kvalme og et dobbelsyn som var helt hinsides.Det finnes bedre måter å dø på,denne er ikke en av dem. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hadde en Q-tips i øre en tidlig morgen, og skulle til å slenge på meg skolesekken siden jeg hadde så dårlig tid. Greide da å slenge sekken med all kraften inn mot Q-tipen sånn at den føyk inn i øret... Det gjorde passe vondt, blødde å greier.. Var når jeg var liten dette her, da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det verste eg har hatt av smerte må være når eg slo høyre armen ut av ledd og ble sendt hjem fra legevakten fordi de ikke røngtet så sent og at det trolig var en "muskelskade". Anyways lå hjemme i 2 dager med det verste eg har opplevd av smerte til eg ikke lener taklet det og dro tilbake og fikk armen på plass av kompentente leger. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når du går i en tre-trapp og sklir, slik at fotbladet som er under foten, det du tråkker med, sklir langs kanten på trappen. Spesielt vondt visst du ikke har sokker på Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 når jeg skal blokkere et skudd på fotballbanen og ballen treffer meg midt i skrittet...i say no more.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hadde en Q-tips i øre en tidlig morgen, og skulle til å slenge på meg skolesekken siden jeg hadde så dårlig tid.Greide da å slenge sekken med all kraften inn mot Q-tipen sånn at den føyk inn i øret... Det gjorde passe vondt, blødde å greier.. Var når jeg var liten dette her, da. 7179913[/snapback] Bare et spørsmål: Pleier du å gå med i Q-tips i ørene hele dagen, eller pleier du å ta de ut på ettermiddagen en gang. Personlig går jeg med dem hele døgnet ... hingsten: Høres vondt ut, ja. Men kan forestille meg at håndball/golfball er verre. På barneskolen stor jeg i mål på håndball og den kom susende rett inn i vinkelbenet - vondt! Utstyret var kanskje ikke heeelt utviklet, men likevel vondt! Goscinny Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hadde en Q-tips i øre en tidlig morgen, og skulle til å slenge på meg skolesekken siden jeg hadde så dårlig tid.Greide da å slenge sekken med all kraften inn mot Q-tipen sånn at den føyk inn i øret... Det gjorde passe vondt, blødde å greier.. Var når jeg var liten dette her, da. 7179913[/snapback] Bare et spørsmål: Pleier du å gå med i Q-tips i ørene hele dagen, eller pleier du å ta de ut på ettermiddagen en gang. Personlig går jeg med dem hele døgnet ... hingsten: Høres vondt ut, ja. Men kan forestille meg at håndball/golfball er verre. På barneskolen stor jeg i mål på håndball og den kom susende rett inn i vinkelbenet - vondt! Utstyret var kanskje ikke heeelt utviklet, men likevel vondt! Goscinny 7182620[/snapback] tennisball er verst... var en periode i 7. klasse det var så inn å kaste tennisballer til hverandre, helst så langt og hardt som mulig, så når jeg skulle gripe engang bommet jeg så den gikk mellom hendene og rett i skrittet, besvimte nesten av smerte. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) I sommer når jeg å brodern skulle spille squash hendet den noe jævlig vond. Han rakk ikke ballen, så ble han så drit sur at han fyra av sånn at ballen traff midt i gullposen, spilte ikke squash mer den dagen for å si det sånn Endret 30. oktober 2006 av liloco Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Smelte akkurat langefingeren i ei dør på ein eller merkeleg måte, ubeskriveleg vondt då, og fortsatt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 En nål saaaaaaakte gjennom venstre balle, forvent høyrehendte barn etterpå ... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 En nål saaaaaaakte gjennom venstre balle, forvent høyrehendte barn etterpå ... 7185542[/snapback] snakker du av erfaring? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 En nål saaaaaaakte gjennom venstre balle, forvent høyrehendte barn etterpå ... 7185542[/snapback] WTF? Har dette skjedd med deg? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 det må vel ikke ha hendt for at den kan nevnes her? at nedre del av kroppen brenner bort, mens øvre del er "i live" må være den ultimate smerte jeg kan tenke meg (saw 2 anyone?) brenne ihjel generelt, men ovennevnte holder deg i live endel lenger, men med samme smerte Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ultimate smerteopplevelse: Miste stangen på et tungt løft på brystkassen under benkpress. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg stod på en krakk på topp av noen trapper. Krakken sklei og jeg fall på halebeinet i rumpa. Det var for J... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå