Rebel-Rider Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Akutt ørebetennelse er rent jævlig, det kjennes ut som hue holder på og eksplodere, er faktisk en lettelse når trommehinna endelig eksploderer (brister) pga trykket enda det også gjør veldig vondt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Been there, done that as well Men må si at loddebolten og Bacardiskuldern var værre .. (les mine 2 andre post nederst på forrige side) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Smerteopplevelsen varierer fra person til person, jeg har fått loddebolten over fingrene et par ganger (før jeg investeret i loddestasjon) og syntes ikke det var så veldig ille reiv bare av skinnfillene og fortsatte og arbeide (arrene på fingrene er enda der den dag i dag) men så har jeg dårlig følighet i fingrene noe som kansje forklarer det. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 En finger i klem i en bildør er godkjent som ubeskrivelig vondt. Ellers er en synål oppunder neglen også en grei vinner. Støtter også forøvrig "sparke lilletå borti stolbenet". Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 En kamerat av meg fikk et par fingre i klem i bildøren. Døra lukket seg helt, og dessverre for ham ble den da også låst. Fikk ikke ut fingerne før faren fikk låst opp Goscinny Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her er noe jeg tror er av det vondeste: -Bli kløpet av en dødssterk maskin bak på overarms-huden. -Få kniver/trefliser skjøvet opp under neglene, langt inn i fingeren. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Å bli bitt av en bullet ant er nok det verste; http://www.scottcamazine.com/photos/venomo...lletAnt_jpg.jpg 6958021[/snapback] Først skjønte jeg ikke helt hvorfor du nevnte en maur, men etter en liten titt på wikipedia: Paraponera (F. Smith, 1858) is a genus of the paraponerine ant. The most infamous species in this genum is the so-called bullet ant (P. clavata), named on account of its powerful and potent sting, the sensation of which has often been likened with that of being shot with a bullet by those who have had the misfortune to be at its receiving end 6958174[/snapback] Kan legge til at det er et rituale i liket med konfirmasjon, omskjæring ol. i en eller annen kultur(husker ikke hvilken) å stikke hånda inn i en hanske full med disse. De er i tillegg tirret opp slik at de garantert skal bitte, der må de ha hånda i 20 minutter. Tenk deg å bli skutt gang på gang på gang gjennom hånda, det må være det vondeste som finnes. Tipper disse guttene hadde vært glade vis de hadde kunnet slippe unna med et realt ballespark Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tipper at å brekke ut ribbeina er ganske vondt. ta en hånd under og presse opp Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ballespark Slag i mellomgulvet så du mister pusten Falle på Harde ting på korsryggen (kjent fenomen for snow/skateboardere) Dunke hodet i div. ting. Sikkert mye mer og Lenke til kommentar
stormainn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 å bli eid av lucifron's curse er noe av det vondeste jeg noen gang har hørt om. den skal visst gjøre 2k skade :S:S:S:S:S:S Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Så en episode av dirty sanches. Stikkord: -2x tegnestifter -trykketvinge -lim -storetå Dere kan jo tenke dere resten... Endret 6. oktober 2006 av Aqidon Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Snakker vi "hostel" her? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 å bli eid av lucifron's curse er noe av det vondeste jeg noen gang har hørt om. den skal visst gjøre 2k skade :S:S:S:S:S:S 7017728[/snapback] Ja.. det svir On a serious note, papirkutt på toppen av penis. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 a toilet-paper-cut - ooooowww! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 a toilet-paper-cut - ooooowww! 7017972[/snapback] :!: Hva slags dopapir bruker du? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Snakker vi "hostel" her? 7017872[/snapback] Viss du sikter til mitt innlegg så ja... bare at dette faktisk har skjedd og hostel er en film. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) en kompis av meg klemstret 2 fingrer i en slik tjukk betong dør som er ned til bomberom og sånt.. sånne skikkelig tjukke stål dører.. der var han så heldig å få fingrene inni.. der med hengslene. :S Endret 7. oktober 2006 av suppesaft Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 først tryne på rollerblades så armen knakk, det var faktisk ikke så galt vondt, men så når de på legevakten ABSOLUTT skulle prøve å rette på beina inni armen uten bedøvelse, det er ubeskrivelig vondt. besvimte mens de holdt på. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 jeg har enda en : vippe bakover på en stol, så plasserer man storetåen under foten på stolen og vipper frem igjen.. WOHO! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 En ting som er meget vondt er å vippe på en stol uten noe å støtte seg til. Så mister man balansen og faller bakover og dundrer hodet rett ned i et betonggulv. *au* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå