Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smerteopplevelsen varierer fra person til person, jeg har fått loddebolten over fingrene et par ganger (før jeg investeret i loddestasjon) og syntes ikke det var så veldig ille reiv bare av skinnfillene og fortsatte og arbeide (arrene på fingrene er enda der den dag i dag) men så har jeg dårlig følighet i fingrene noe som kansje forklarer det.

Lenke til kommentar
Å bli bitt av en bullet ant er nok det verste;

http://www.scottcamazine.com/photos/venomo...lletAnt_jpg.jpg

6958021[/snapback]

Først skjønte jeg ikke helt hvorfor du nevnte en maur, men etter en liten titt på wikipedia:

Paraponera (F. Smith, 1858) is a genus of the paraponerine ant. The most infamous species in this genum is the so-called bullet ant (P. clavata), named on account of its powerful and potent sting, the sensation of which has often been likened with that of being shot with a bullet by those who have had the misfortune to be at its receiving end

:cry:

6958174[/snapback]

Kan legge til at det er et rituale i liket med konfirmasjon, omskjæring ol. i en eller annen kultur(husker ikke hvilken) å stikke hånda inn i en hanske full med disse. De er i tillegg tirret opp slik at de garantert skal bitte, der må de ha hånda i 20 minutter. Tenk deg å bli skutt gang på gang på gang gjennom hånda, det må være det vondeste som finnes. Tipper disse guttene hadde vært glade vis de hadde kunnet slippe unna med et realt ballespark

Lenke til kommentar

en kompis av meg klemstret 2 fingrer i en slik tjukk betong dør som er ned til bomberom og sånt.. sånne skikkelig tjukke stål dører.. der var han så heldig å få fingrene inni.. der med hengslene. :S

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...