Frigg33 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva synes dere er den ultimate smerteopplevelsen? Jeg tenker på sånne ting som "tå-mot-bordbein" og "skalle-hodet-i-skapet". Ikke sånne ting som å kutte seg selv og sånne ting. Jeg personlig syntes "tå-mot-bordbein" er den utltimate. På en sterk andreplass kommer "bli-knepet-bakpå-armen-av-kompisen". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Du leser vel ikke tilfeldigvis Pondus? Ballespark, tett fulgt av "klemme finger i dør." Endret 28. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) "Høre-på-pink-floyd" fenomenet er jo helt forferdelig vondt. Men seriøst "tå-mot-hard-gjenstand" er uten tvil noe av det jævligste som finnes. Endret 28. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Leser forresten Pondus ja =D Så jeg har en til Damer sier det er så forferdelig å vondt å føde, hadde de hatt baller for en dag så skulle eg tatt løpefart og klint til de midt i krysset. Så hadde de kjent ka som VIRKELIG e vondt. Endret 28. september 2006 av suppesaft Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Få klippet av brystvorten med avbitertang Neida.... * Bite seg i tungen * Dunke kneet i kanten på skrivebordet * Dunke hodet i en kant Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vetletå mot hard kant ... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 ENKEMANNSSTØT!!.. Et skikkelig enkemannsstøt er det mye som skal til for å slå. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Realt ballespark? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Realt ballespark? 6957586[/snapback] Realt ballespark er absolutt en winner Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bakdelen av albuen i noe skarpt, så man får sånn ekkelt. Klarer ikke å forklare, men dere skjønner ? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er vel det som heter et enkemannsstøt. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 det vondeste ever må nok være å bli sparket i *lille jens* med vernetå! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 dunke hodet må en spis kant. sånn at du får driiiiiiiitvondt og må holde deg på hodet i mange minutter. ellers e bite seg i tunga jævlig vondt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er vel det som heter et enkemannsstøt. 6957659[/snapback] Da lærte jeg noe idag også Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg sparka engang tåa i dørkanten. Lilletåa knakk, på langs... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sparke tå med inngrodd negl i hard kant er topp 3 hos meg. Ellers er det jo ballespark og dunke hode Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 å bevege foten etter å fått opperert bort en inngrodd negl, opperasjonen var ikke vellykket... måtte jo dope meg ned for å gå på do... slår alt jeg har vært borti før... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er vel det som heter et enkemannsstøt. 6957659[/snapback] Heksestøt, heter det. Og dermed basta. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Papercut under neglen er alltid herlig. Det å knalle lilletåa i sofabenet så neglen sprekker på langs er også digg, og følgene er at jeg må nappe ut den løse delen med rota slik at den ikke gnager mot sokken og gjør vondt hele tiden. Av ting jeg ikke har opplevd tror jeg at det å få røsket ut neglene uten bedøvelse ikke er spesielt behagelig. EDIT: Ballespark nevner jeg ikke av den grunn at det rett og slett ikke trenger å nevnes siden det rager over alt annet. Inngrodde tånegler har jeg hatt flere ganger, flotte greier det også. Nå for tiden, hvis jeg merker at en negl er på vei steder den ikke hører hjemme, pleier jeg å lempe den ut med leathermanen min. Vondt, men absolutt verdt det da konsekvensene for ikke å gjøre det er mye verre. Dessuten fungerer ikke bedøvelse veldig bra på meg, så det å operere tåneglen er ingen fornøyelse. Endret 28. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
wilai Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 dunke hode er ikkje så vondt, hva med klemme fingen til han blir flat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå