TU Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) PANGSTART PÅ YRKESKARRIERE HOS TEKNISK UKEBLAD - TU.no Vi skal gjøre mye med nettsidene våre. Dette trenger vi hjelp til! Stikkord i jobben er: -HTML, CSS -JSP og/eller PHP -MySQL Vi har egen designer som lager sidene som skal progges. Opplæring gis etterhvert, men det er en fordel at du har god forståelse og "tar ting fort". Vi sitter i moderne lokaler ved Majorstuen, like ved T-banen og Colosseum kino. Ta kontakt med oss idag for deltidsjobb! Teknisk Ukeblad - TU.no v/Asbjørn Goa Utvikler/Developer E-post: [email protected] Direkte: 23 19 93 56 Teknisk Ukeblad www.tu.no www.tu.no/jobb www.tu.no/annonsere Besøksadresse: Sørkedalsveien 10 C, Majorstuen, Oslo, Norge Postadresse: PB 5844 Majorstuen, N-0308 Oslo Telefon: 23 19 93 00 Telefaks: 23 19 93 02 Endret 9. oktober 2006 av TU Lenke til kommentar
TU Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Vi er fortsatt interessert i denne programmereren. Ikke nøl med å ta kontakt for mer detaljer eller informasjon om stillingen. -- ag Lenke til kommentar
Anira Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvordan bør kompetansenivået være for de som søker på denne jobben? Jeg har drevet med HTML og CSS i mange år, har vært litt borti PHP og MySQL, men aldri JSP. Jeg studerer webprogrammering nå, men dette året er mer generell kompetanse. Blir ikke fordypning i webprogrammering før neste år, men dette er noe jeg virkelig er interessert i å lære og jobbe med. Bør jeg helst ta kontakt på e-post eler telefon for videre spørsmål? Lenke til kommentar
TU Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Webprogrammerer-retningen er et godt utgangspunkt til denne stillingen. Ta kontakt på e-post [email protected] med kvalifikasjoner og litt om deg selv, så tar vi kontakt. -- ag Lenke til kommentar
kimla Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er stillingen fremdeles ledig? Lenke til kommentar
TU Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Er stillingen fremdeles ledig? 7052750[/snapback] Vi driver fortsatt og vurderer kandidater som har vist interesse. Send en mail til [email protected], med litt informasjon om deg og det du er flink til, om du også er interessert. -- ag Lenke til kommentar
TU Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Stillingen er nå besatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg