Howard Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Saitek har lansert en ny lasermus med justerbar oppløsning, som merkelig nok ikke er rettet mot spillere. Les mer Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Oh! Rå mus da.. Ikke så værst pris heller Lenke til kommentar
Mit Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fancy fargevalg synes jeg, vet ikke helt om den hadde passa så godt inn på skrivebordet mitt. Lenke til kommentar
ex Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 noen som har peil på kvalitet osv på mus fra Saitek? ser jo forsåvidt grei ut den der, sikkert kul i blått Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva er "PC-bruk på høyt nivå"? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har tidligere erfart at saitek ikke har spessielt god kvalitet på musene de lager. men det kan jo godt være denn musa endrer denne "trenden". så litt harry ut spørr du meg Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) edit: stein åge, slutt å bruk min bruker ffs! Endret 28. september 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jiiz.. Jeg har Logitec G5, med 2000dpi Jeg bruker bare 800dpi, og jeg gamer. Har egentlig ikke sett det store med så mye dpi. Dessuten var den der ikke akkurat pen Den over var meg.. Klarer aldri å venne meg av automatisk innlogging. Var logget på en annen bruker, en jeg jobber med. Endret 28. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Synes saitek sine produkter ser så utrolig "lekebutikk" ut ... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva er "PC-bruk på høyt nivå"?6957510[/snapback] Markedsføringsvissvass. Når Ola Nordmann ser beskrivelsen så er det vel meningen at han skal tenke "De som kjøper den der må være sååå 1337... Jeg føler meg sånn og bare må være en av de kule karene som kjøper den". Musa er sikkert knallbra den. Det er bare sånt reklamevissvass og store ord jeg synes er litt tullete. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jiiz.. Jeg har Logitec G5, med 2000dpiJeg bruker bare 800dpi, og jeg gamer. Har egentlig ikke sett det store med så mye dpi. Dessuten var den der ikke akkurat pen Den over var meg.. Klarer aldri å venne meg av automatisk innlogging. Var logget på en annen bruker, en jeg jobber med. 6957688[/snapback] Du MERKER definitivt forskjell. Spesiellt i onlinespill hvor reaksjonstiden betyr alt, som HL2DM f.eks. Tidligere var jeg bare middelmådig, men nå er jeg blitt litt bedre. Link Link *host*skryt*host* Endret 28. september 2006 av Kris R Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 OT: Alle kan bli gode i sånne spel, er trening sak. Klart ei god mus hjelper men. Greit nok design på musa, fin pris, men trenger vi virkelig so masse dpi? Nei, takke meg til Razer Diamondback. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 haha:P det var jo fin pris da i forhold til f. eks copperhead og G5 som ligger på drøyt 500kr. stort sett... men den var jo om ikke direkte stygg, så hvertfall mindre pen Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 DPI har mye å si og etter min erfaring med Saitek Eclipse, så kan jeg ikke skjønne annet enn at denne musa må være ganske bra. Bedre enn Razer sine mus i hvert fall, som ikke finnes ergonomiske i det hele tatt. Personlig er Logitech G5 favoritten om dagen, men det er ikke umulig at Saitek kan ta over denne plassen med sin nyeste kreasjon. Jeg synes den så riktig så fin ut! Lenke til kommentar
techs Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Man ser godt at dem prøver å etterligne MX / G serien til Logitech... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen som vet om dette er interpolerte pixler? 3200dpi laser til under 400kr hørtes litt mistenkelig ut.. Tenker på Raptor gaming M2 som skal ha 2400 dpi, men i realiteten har en billig 800dpi laser som er interpolert. Saitek har jo produsert gode tastatur utifra hva jeg har oppfattet, så det kan jo tenkes at denne musen holder stand. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tenkte akkurat det samme Spetsnaz, det virket litt for godt til og være sant. men dette dpi greiene blir litt vell ekstremt nå, blir vel som ms men skjermer og hz på cpu. Har G5 og bruker enten 1600 eller 2000 i spill. Jeg hadde j hvertfall ikke trengt noe mer. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 noen som har peil på kvalitet osv på mus fra Saitek? ser jo forsåvidt grei ut den der, sikkert kul i blått 6957494[/snapback] Jupp, den var litt kulere i blå enn de jalla fargene.. Musa ser helt grei ut og at dem prøver å etterligne mx-serien er jo bare tøv. På meg ser det ut som en mellomting mellom razer og en dual optical, noe som er en bra ting.. Eneste negative jeg kan se med en gang er sideknapper som kanskje kan være litt plastic fantastic.. En test av denne burde vel komme.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Utseende på muser bryr jeg meg lite om egentlig. At den er behagelig er langt viktigere. Men jeg har ikke sansen for fancy muser, og jeg bruker som regel billige og greie muser fra Logitech. Men så bruker jeg mus svært lite da, siden jeg bruker tastaturet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Første som slo meg var at 3200 DPI til under 400,- minner mye om den interpolerte 800DPI sensoren til M2, som Spetznatz sa. Tipper denne ikke blir noe tess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå