liern Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Heisann folkz! Håper dere kan hjelpe meg med å besvare en liten ting: etter mye om og men har det vist seg at jeg antakeligvis må ha et kabelstrekk i huset på ca. 12 m. Kabelen er en vanlig Analog telefonkabel. Grunnen til dette er at jeg må flytte ISDN-boksen. Altså: Har det noe å si for hastighet på linja at den analoge kabelen går 12 m før splitteren fra telenor kobles til ledningen? Andre ulemper ved dette? Håper noen har peiling på dette noe "kryptiske" spørsmålet. _________________ mvh Øyvind B. Lie http://www.gitarimport.net [ Denne Melding var redigert av: liern på 2001-12-13 20:58 ] Lenke til kommentar
walestr Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hei Hvis jeg forstår deg rett må du forlenge inntakskabelen før ISDN box`n....som e rden føste i rekka. Dette skulle jo ikke bli annet enn en lenger kabel totalt... det er ingen forskjel på ledningen til huset i forhold til den i huset. det er dårlige ledninger uanset og er ikke skjermet i stor grad. Altså dette skulle ikke bli noe prolem. Roger [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå