Pak Ling Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ja, på sony eriksson k800 tenker jeg på =) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nei, men de har egen Tele 2 meny på simkortet. Hater Entry og det NetCom har. Bare full av reklame møkk som gjør telefonen stygg. Jeg debrandet telefonen samme dag jeg fikk den. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det teite er jo når man bytter operatør, så er jo Entry-menyen der fremdeles, til tross for at du ikke har Telenor lengre. Totalt meningsløst og idiotisk! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Derfor jeg kjører Symbian telefoner. De får ikke til å brande de på samme måten. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nei, men de har egen Tele 2 meny på simkortet. Hater Entry og det NetCom har. Bare full av reklame møkk som gjør telefonen stygg. Jeg debrandet telefonen samme dag jeg fikk den. 6957489[/snapback] tele 2 har da ikke Tele2 meny! Jeg har hatt 2 forskjellige tele2 nummer, kontant og tele2 mobil pluss. Ingen meny på noen av de simkorta. Det har derimot netcom og telenor.. Den lille menyen har vel uanstet lite å si. Men nei; Tele 2 har ikke noe som ligner på entry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå