V-by Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hoy jeg har greid å få tak i en 1985 Mercedes E-klasse. Men den mangler tenningslås. hvos enkelt er det å få tak i en slik en? er det bare å stikke på høggern, og finne en og ha forskjellige nøkler til dører og tenning, eller kan jeg bare bestille fra ett eller annet verksted? Og noen som veit hvor mye en sli koster? Har heller ikke henta bilen enda, så vet ikke helt hvordan det henger sammen der den skulle ha vert Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 kan sikkert få tak i på huggern.. Men det som er litt kjipt uansett hvor du bestiller ender du opp med å drasse på 2 nøkkller 1 til dør og en annen en til tenneing gjør det selv, kjipt Lenke til kommentar
supertine Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hoy jeg har greid å få tak i en 1985 Mercedes E-klasse. Men den mangler tenningslås. hvos enkelt er det å få tak i en slik en? er det bare å stikke på høggern, og finne en og ha forskjellige nøkler til dører og tenning, eller kan jeg bare bestille fra ett eller annet verksted? Og noen som veit hvor mye en sli koster? Har heller ikke henta bilen enda, så vet ikke helt hvordan det henger sammen der den skulle ha vert 6957327[/snapback] Hei du! Samboeren min skrur kun på disse bilene, og jeg vet det finnes tenningslås! Er du interessert så kan jeg sende deg nr på PM Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tror merke forhandleren bygger om tenningslåsen, til den nøkkelen du har eller bilen er registrert med nøkkel kode, hvis du kjøper tenningslås fra dem... Toyota gjør det ihvertfall... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tror merke forhandleren bygger om tenningslåsen, til den nøkkelen du har eller bilen er registrert med nøkkel kode, hvis du kjøper tenningslås fra dem... Toyota gjør det ihvertfall... 6959999[/snapback] spørs sikkert litt på årsmodell osv, gjorde ikke det på opeln min. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror merke forhandleren bygger om tenningslåsen, til den nøkkelen du har eller bilen er registrert med nøkkel kode, hvis du kjøper tenningslås fra dem... Toyota gjør det ihvertfall... 6959999[/snapback] spørs sikkert litt på årsmodell osv, gjorde ikke det på opeln min. 6961592[/snapback] Var 92 modell ihvertfall Today, Tomorrow, Toyota Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå