Gå til innhold

Halo Wars RTS

master_al

Anbefalte innlegg

Fant plutselig ut om et nytt spill i Halo-serien, som heter Halo Wars.

Fant info om det på www.xbox.com.

Her står litt om det:

Microsoft Game Studios announced Halo Wars, an all-new real-time strategy game based on the legendary Halo® universe and built exclusively for Xbox 360™ by Ensemble Studios, creators of the Age of Empires series.

In Halo Wars, take command of human UNSC armies as they deploy for mankind’s first deadly encounter with the enemy Covenant forces. Visit the official Halo Wars website.

Microsoft Corp. thrilled attendees at its annual X06 event with dozens of announcements and gameplay experiences by inviting everyone to play the next generation now on the Xbox 360™ system.

The announcements highlight how the world's greatest game creators are stretching the bounds of what's possible in high definition and online storytelling.

La til traileren også.

Trailer

Edit: Har fikset signaturen nå, takk for tipset :thumbup:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørt om dette før men gleder meg som en unge! Håper bare at det blir fin grafikk og bra spillbarhet! Akkuratt som Halo selv er kjent for!

BTW!: MAX signaturlenge her er 4 linjer, du burde redigere mengder linjer før en moderator fjerner hele signaturen din!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Stiller meg litt tvilsom til dette, lurer virkelig på hvordan det ferdige resultatet vil bli. Blit det like fett som traileren så skal jeg ikke klage ;)

6957417[/snapback]

Det har absolutt potensiale! Bungie overser produksjonen og sørger for at alt skal være "Halo", og utviklerstudioet, Ensemble Studios, står jo bak Age of Empires bl.a. Er jo en grunn til at den serien solgte som hakka møkk (selv om jeg heller ville ha hatt Blizzard som utvikler, med et StarCraft-aktig spill ;) )

Lenke til kommentar

Det har absolutt potensiale! Bungie overser produksjonen og sørger for at alt skal være "Halo", og utviklerstudioet, Ensemble Studios, står jo bak Age of Empires bl.a. Er jo en grunn til at den serien solgte som hakka møkk (selv om jeg heller ville ha hatt Blizzard som utvikler, med et StarCraft-aktig spill ;) )

6957436[/snapback]

Helt enig med deg. Men etter å ha sett traileren minner hvertfall den filmen meg VELDIG om starcraft. Er vel en liten film på Brood War som er nesten helt nøyaktig med slutten på halo wars filmen. Der det flyr en Arbiter forbi en styrke med dragoons og de kommer fram fra usynligheten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Personlig gleder jeg meg, ikke bare fordi det er Halo men også fordi det er en RTS som blir laget fra grunnen av til å spilles på konsoll. Noen som husker hvordan folk mente man ikke kunne spille FPS på konsoll før og at man MÅTTE ha mus for å kunne sikte skikkelig?

Uansett, gleder meg til å prøve det og lurer veldig på hvordan det vil bli. Det er tross alt stor forskjell på forskjellige RTS spill.

Lenke til kommentar
Helt enig med deg. Men etter å ha sett traileren minner hvertfall den filmen meg VELDIG om starcraft. Er vel en liten film på Brood War som er nesten helt nøyaktig med slutten på halo wars filmen. Der det flyr en Arbiter forbi en styrke med dragoons og de kommer fram fra usynligheten.

6958344[/snapback]

Det er jo bare en rendret "action" trailer. Kan vel ikke si mye om hvordan spillet blir ut av det...

Har ikke noen formeninger om det egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...