Vain Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg får ikke joysticken min til å funke. Jeg har koblet den til gameporten og installert joysticken. MEN DEN VISER "NOT CONNECTED". Hvorfor? Jeg kjører winXP pro og når jeg brukte "Sidewinder automatisk gjennkjenning" fant den jo riktig joystick, det sier jo at den må være tilkobla. Er det noe problem om jeg kjører MS forcefeedback ratt(USB) samtidig som jeg bruker joysticken?? (lyset på joysticken lyser og joysticken funker på den andre pc'n min...) [ Denne Melding var redigert av: 86Fredrik på 2002-11-01 18:23 ] Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 aner ikke om dette kan hjelpe deg,men jeg hadde problem med og få joy til og funke i xp,den funka helt fint på andre maskiner.Saken er den at mitt asus mb nekter og godta usb2 og gameport aktivert..så en midlertidig fix var og disable usb 2. Gjøres i "system properties/hardware/devicemanager/unversal serial bus mangager"..finn det som heter via usb2 kontroller og deaktiver. Håper det funker for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå